ik ookquote:Op zondag 8 mei 2005 18:36 schreef Klonk het volgende:
ik ben in ieder geval blij met het feit dat er front covers komen.
Of zodat je hem niet mist als je op zaterdagavond thuiskomt en nog even wilt spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:38 schreef Xrenity het volgende:
Da's natuurlijk gedaan zodat je denkt dat je echt iets groots opstart ofzo
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Of zodat je hem niet mist als je op zaterdagavond thuiskomt en nog even wilt spelen.
hahahaha, je was me net voor... Mooi apparaat trouwens, ik snap niet wat iedereen er op aan het zeiken is.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Zo uit de losse pols lijntjes trekken is natuurlijk koffiedik kijken.
Naarmate ik hem meer zie begin ik hem eigenlijk ook wel mooier te vinden. Ik zou het alleen vet vinden als hij echt wit was, ivoor wit zeg maar. Lekker glanzend.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahahaha, je was me net voor... Mooi apparaat trouwens, ik snap niet wat iedereen er op aan het zeiken is.
zoals een i-pod? ja zou ik ook wel heel vet vinden.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Naarmate ik hem meer zie begin ik hem eigenlijk ook wel mooier te vinden. Ik zou het alleen vet vinden als hij echt wit was, ivoor wit zeg maar. Lekker glanzend.
Als ik het goed begrijp dan issie even wit als mijn Soul DMP-01 CD spelertje, en dat ziet er best verektes netjes uit eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Naarmate ik hem meer zie begin ik hem eigenlijk ook wel mooier te vinden. Ik zou het alleen vet vinden als hij echt wit was, ivoor wit zeg maar. Lekker glanzend.
Zie hier de reden waarom de eerste Xbox zo lastig verkocht...quote:
Niet mijn probleem, heb liever Sony dan Microsoft, en dan al helemaal liever Playstation dan Xboxquote:Op zondag 8 mei 2005 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom de eerste Xbox zo lastig verkocht...
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Zo uit de losse pols lijntjes trekken is natuurlijk koffiedik kijken.
[afbeelding]
neh. daar zie je de kleinste vingerafdrukken al opquote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik betast mijn xbox meestal niet echt dus daar kan ik mee leven, zelfs op de controller druk ik meestal alleen op de knoppies.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef taart het volgende:
[..]
neh. daar zie je de kleinste vingerafdrukken al op
Ja je loopt in het revolution topic ook al te roepen dat je voor de ps3 gaat, leuk voor je. Ik voel me niet aangevallen, ik ga de ps3 waarschijnlijk ook wel leuk vinden. Maar het is gewoon irritant als je in een topic gaat lopen roepen dat je een console lelijk vindt en dat je toch voor een andere gaat (zonder ook maar enige gegronde reden te vermelden). Blijf dan gewoon weg.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen ofzo, kneusje?
Ik zeg alleen dat ik hem mooier dan de xbox vind, en dat ik voor de ps3 ga, erg man !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |