ik ookquote:Op zondag 8 mei 2005 18:36 schreef Klonk het volgende:
ik ben in ieder geval blij met het feit dat er front covers komen.
Of zodat je hem niet mist als je op zaterdagavond thuiskomt en nog even wilt spelen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:38 schreef Xrenity het volgende:
Da's natuurlijk gedaan zodat je denkt dat je echt iets groots opstart ofzo
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Of zodat je hem niet mist als je op zaterdagavond thuiskomt en nog even wilt spelen.
hahahaha, je was me net voor... Mooi apparaat trouwens, ik snap niet wat iedereen er op aan het zeiken is.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Zo uit de losse pols lijntjes trekken is natuurlijk koffiedik kijken.
Naarmate ik hem meer zie begin ik hem eigenlijk ook wel mooier te vinden. Ik zou het alleen vet vinden als hij echt wit was, ivoor wit zeg maar. Lekker glanzend.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahahaha, je was me net voor... Mooi apparaat trouwens, ik snap niet wat iedereen er op aan het zeiken is.
zoals een i-pod? ja zou ik ook wel heel vet vinden.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Naarmate ik hem meer zie begin ik hem eigenlijk ook wel mooier te vinden. Ik zou het alleen vet vinden als hij echt wit was, ivoor wit zeg maar. Lekker glanzend.
Als ik het goed begrijp dan issie even wit als mijn Soul DMP-01 CD spelertje, en dat ziet er best verektes netjes uit eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Naarmate ik hem meer zie begin ik hem eigenlijk ook wel mooier te vinden. Ik zou het alleen vet vinden als hij echt wit was, ivoor wit zeg maar. Lekker glanzend.
Zie hier de reden waarom de eerste Xbox zo lastig verkocht...quote:
Niet mijn probleem, heb liever Sony dan Microsoft, en dan al helemaal liever Playstation dan Xboxquote:Op zondag 8 mei 2005 20:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom de eerste Xbox zo lastig verkocht...
quote:Op zondag 8 mei 2005 18:50 schreef twi het volgende:
Zo uit de losse pols lijntjes trekken is natuurlijk koffiedik kijken.
[afbeelding]
neh. daar zie je de kleinste vingerafdrukken al opquote:Op zondag 8 mei 2005 18:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik betast mijn xbox meestal niet echt dus daar kan ik mee leven, zelfs op de controller druk ik meestal alleen op de knoppies.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:24 schreef taart het volgende:
[..]
neh. daar zie je de kleinste vingerafdrukken al op
Ja je loopt in het revolution topic ook al te roepen dat je voor de ps3 gaat, leuk voor je. Ik voel me niet aangevallen, ik ga de ps3 waarschijnlijk ook wel leuk vinden. Maar het is gewoon irritant als je in een topic gaat lopen roepen dat je een console lelijk vindt en dat je toch voor een andere gaat (zonder ook maar enige gegronde reden te vermelden). Blijf dan gewoon weg.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:28 schreef Markster het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen ofzo, kneusje?
Ik zeg alleen dat ik hem mooier dan de xbox vind, en dat ik voor de ps3 ga, erg man !!
Dank uquote:Op zondag 8 mei 2005 20:41 schreef Markster het volgende:
Weetje, jullie hebben gelijk. Ik zal voortaan in de playstation topics blijven
En die meningen zijn dus op niks gebaseerd, mijn 1e sony was bijvoorbeeld meteen de laatste, het frontje gaf stroom af en de features waren ondermaats voor zijn prijs.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, heb liever Sony dan Microsoft, en dan al helemaal liever Playstation dan Xbox
Voor mij niets anders, en zeker geen Xbox
Ik lees, ik reageer. Dat ik intussen een vijandje of 3 genereer is een bijproduct, maar dat betekend wel dat ik voor iets uitkom...quote:
Controllers van een PS en GC waren mij te klein, anderen zweren erbij, daarnaast hebben we altijd 3rd party controllers.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom hebben ze de controller niet aangepast? Nou lijkt het nog steeds alsof je een spaceship in je handen hebt... En maakt dit ding ook zo'n herrie als de huidige X Box?
De beste specs... tjsa, leuk voor een tijdje, maar het gaat mij om de gameplay en de game library... ik wacht dus nog af tot ook de PS3 uit is en de Revolution.
Daar gaan we weerquote:Op zondag 8 mei 2005 21:00 schreef Markster het volgende:
de xbox niets anders dan een pc in een doosje. (ff kort)
Sorry hoor, maar jij bent echt een mongoolquote:Op zondag 8 mei 2005 21:00 schreef Markster het volgende:
Ik kies voor de playstation3 omdat ik er sinds de psx niets anders heb gewild, en ja ik heb ze allemaal geprobeerd. De gamecube is voor mij te kiddy, de xbox niets anders dan een pc in een doosje. (ff kort gezegd) Ik zeg niet dat de 360 slecht wordt, en zal ik ook niet zeggen, maar ik ga juist voor de ps3 vanwege de ervaringen met voorgaande systemen, niet omdat er een psx logo op zit.
Daarbij hou ik van de stijl en design van Sony, en niet van MS en Xbox, en ja, het gaat dus wel om het platform, ik ga niet zomaar voor degene met de beste specs, ik ga voor degene die voor mij het beste aanvoelt.
Daarbij zal de ps3 (hopelijk) backwards compatible zijn en dus kan ik al mijn spellen weer gebruiken.
Nou dat was het weer
Het spelaanbod van de X Box heeft mij destijds doen besluiten geen X Box te kopen. Ik houd niet van shooters. Tuurlijk zijn er ook andere spellen op de X Box, maar voor mij heeft de X Box een shooter imago. Ik wacht dus gewoon af...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Kwa spelaanbod is het gewoon een kwestie van logisch denken, Xbox biedt met name europees/amerikaans getinte games uit, dus redelijk gemiddeld kleurenpalet en eerder nadruk op realisme dan op arcade-gevoel, en de paar dingen die WEL enigzins kleurrijk zijn zijn nog gematigd (Halo, Blinx, PoP)
Het maakt mij persoonlijk geen flikker uit wat je speelt, maar kom als PS of Nintendo fankid niet naar een Xbox topic om er alleen te kankeren over iets waar je geen verstand van hebt. In feite zijn het allemaal rekenmachines, welke vallen of staan met het soort sommen die ze kunnen uitvoeren.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het spelaanbod van de X Box heeft mij destijds doen besluiten geen X Box te kopen. Ik houd niet van shooters. Tuurlijk zijn er ook andere spellen op de X Box, maar voor mij heeft de X Box een shooter imago. Ik wacht dus gewoon af...
Ik zou nog verder willen gaan:quote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Klonk het volgende:
psies, een ps2 is toch ook een pc in een doosje, of loopt een ps2/3 op een warp core aangedreven door een stel hamsters en word het beeld op het scherm getoverd door kaboutertjes op speed die heel snel de binnenkant van je tv beschilderen en weer uitgummen ?
Nou nou, wat een agressie. Waar kanker ik op de X Box?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Het maakt mij persoonlijk geen flikker uit wat je speelt, maar kom als PS of Nintendo fankid niet naar een Xbox topic om er alleen te kankeren over iets waar je geen verstand van hebt. In feite zijn het allemaal rekenmachines, welke vallen of staan met het soort sommen die ze kunnen uitvoeren.
Weinig agressie, slechts kleurrijk taalgebruik.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie. Waar kanker ik op de X Box?
je kan ook gewoon 'Xbox' zeggen hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 21:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou nou, wat een agressie. Waar kanker ik op de X Box?
Okay... "Nou nou, wat een kleurrijk taalgebruik"...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Weinig agressie, slechts kleurrijk taalgebruik.
Maar Sony gebruikte wel eigen hardware, dat vond ik er zo dope aan. Geen pentium, ati geforce whatever. Dat vond ik gewoon leuk, dat maakt mij toch geen mongool?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:40 schreef Klonk het volgende:
psies, een ps2 is toch ook een pc in een doosje, of loopt een ps2/3 op een warp core aangedreven door een stel hamsters en word het beeld op het scherm getoverd door kaboutertjes op speed die heel snel de binnenkant van je tv beschilderen en weer uitgummen ?
Kom ik hier om te kankeren dan ? Ik zeg alleen dat ie mooier dan zijn voorganger is, en jij komt meteen weer zeuren dat ik voor de ps3 ga.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk geen flikker uit wat je speelt, maar kom als PS of Nintendo fankid niet naar een Xbox topic om er alleen te kankeren over iets waar je geen verstand van hebt. In feite zijn het allemaal rekenmachines, welke vallen of staan met het soort sommen die ze kunnen uitvoeren.
Ik heb de Xbox gekocht om zijn opties, kwaliteit en spelaanbod, en het zijn ook allemaal exact het soort spellen die op de PC ook zou spelen. Het is ook meer een luxe, spelen op de bank is soms gewoon net wat prettiger dan achter een 19 inch beeldscherm.
Ik weet niet hoe erg die herrie van de Xbox was, maar mn PS2 is net een agegraat. Het stof van mn hele kamer is al 100x door dat ding gezogen. Maar ik heb begrepen dat dat alleen bij de eerste serie PS2's was. Ik hoop echt dat ze die nieuwe consoles passief weten te koelen. Of dat ze anders een dealtje met die Zallmann (of hoe heet die knakker) sluiten.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom hebben ze de controller niet aangepast? Nou lijkt het nog steeds alsof je een spaceship in je handen hebt... En maakt dit ding ook zo'n herrie als de huidige X Box?
De beste specs... tjsa, leuk voor een tijdje, maar het gaat mij om de gameplay en de game library... ik wacht dus nog af tot ook de PS3 uit is en de Revolution.
Klopt, mijn eerste ps2 maakt ook zo een tyfusherrie, echt niet tof, de 2e die ik kreeg (de nieuwste versie 'grote' ps2) maakt gelukkig een stuk minder geluid, maar is nog steeds niet stilquote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg die herrie van de Xbox was, maar mn PS2 is net een agegraat. Het stof van mn hele kamer is al 100x door dat ding gezogen. Maar ik heb begrepen dat dat alleen bij de eerste serie PS2's was. Ik hoop echt dat ze die nieuwe consoles passief weten te koelen. Of dat ze anders een dealtje met die Zallmann (of hoe heet die knakker) sluiten.![]()
Echt niet dus. Het gaat om de hele emotie eromheen. Ja emotie. Daarmee valt of staat een product tegenwoordig. Kan het de consument nou schelen of ie wel of niet veel kan rekenen. Als er maar mooie plaatjes uitkomen waarop men kan geilen.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb de Xbox gekocht om zijn opties, kwaliteit en spelaanbod, en het zijn ook allemaal exact het soort spellen die op de PC ook zou spelen. Het is ook meer een luxe, spelen op de bank is soms gewoon net wat prettiger dan achter een 19 inch beeldscherm.
Deed nintendo al jaren, het was juist nieuw dat bestaande onderdelen, licht aangepast voor gebruik in een console werden gebruikt.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar Sony gebruikte wel eigen hardware, dat vond ik er zo dope aan. Geen pentium, ati geforce whatever. Dat vond ik gewoon leuk, dat maakt mij toch geen mongool?
Ik probeer jullie toch ook niet over te halen fan te zijn voor playstation ? Jullie moeten lekker zelf weten waar jullie op spelen, maar ik zal 'altijd' bij playstation blijven.
Passief koelen met zulke processors gaat echt niet lukkenquote:Op zondag 8 mei 2005 22:07 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg die herrie van de Xbox was, maar mn PS2 is net een agegraat. Het stof van mn hele kamer is al 100x door dat ding gezogen. Maar ik heb begrepen dat dat alleen bij de eerste serie PS2's was. Ik hoop echt dat ze die nieuwe consoles passief weten te koelen. Of dat ze anders een dealtje met die Zallmann (of hoe heet die knakker) sluiten.![]()
Okay, dat kan. Maar ik kies gewoon niet alleen maar voor het beste. Ik vind playstation gewoon meer karakter hebben, ook al heeft ie wat minder rekenkracht dan de xbox.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deed nintendo al jaren, het was juist nieuw dat bestaande onderdelen, licht aangepast voor gebruik in een console werden gebruikt.
Het storende is niet je overtuigingskracht, want die is algeheel afwezig, maar meer je superieuriteitsgevoel wat je tentoonstelt. En dat puur en alleen om het imago, hetzelfde imago waarom veel sterren het in hun wagen bouwen (pimp my ride?), puur en alleen op de "cool" factor, die dus hoogst betwijfelwaardig is.
Je begrijpt mijn vergelijkingen niet. De rekenmachine is je console, de som is het soort spel wat eruit komt en het rekenen komt daar dus bij. Rekenmachine dus puur en alleen omdat het allemaal rekenwerk is, en de verschillende manieren van rekenen illustreerd slechts de voorkeur kwa spellen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:14 schreef menesis het volgende:
[..]
Echt niet dus. Het gaat om de hele emotie eromheen. Ja emotie. Daarmee valt of staat een product tegenwoordig. Kan het de consument nou schelen of ie wel of niet veel kan rekenen. Als er maar mooie plaatjes uitkomen waarop men kan geilen.
edit: en ga weg met je 'kanker', looser
Ditoquote:Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vinnum mooiAlleen zet ik hem wel horizontaal neer
Liefde, voorkeur, karakter hebben alledrie HEEL veel met imago te maken, stop kidding yourself...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Okay, dat kan. Maar ik kies gewoon niet alleen maar voor het beste. Ik vind playstation gewoon meer karakter hebben, ook al heeft ie wat minder rekenkracht dan de xbox.
En dat heeft niet zozeer met imago te maken, maar met mijn persoonlijke voorkeur en 'liefde' Neem liefde niet verkeerd op, kon ff geen ander worodjte vinden
Eigenlijk was jij de enige die het daar over hadquote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Liefde, voorkeur, karakter hebben alledrie HEEL veel met imago te maken, stop kidding yourself...
Fuck rekenkracht, daar hebben we het allang niet meer over...
Nou danquote:Op zondag 8 mei 2005 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Liefde, voorkeur, karakter hebben alledrie HEEL veel met imago te maken, stop kidding yourself...
Fuck rekenkracht, daar hebben we het allang niet meer over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |