dat dacht ik ook..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
XBOX live werd ook een succes. "Mensen willen geen consolegames online spelen". Aldus de hoge pief bij Nintendo.
Live is goed he?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook..
Maar inmiddels heb ik een live abbo!
Ik wil de Xbox2!!
Hopen dat ier er wat beter uit gaan zien dan ditquote:
Hopen dat jij gaat realiseren dat smaken verschillenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hopen dat ier er wat beter uit gaan zien dan dit
Zo gaat het al sinds jaar en dag?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef Bayswater het volgende:
Xbox2 maak je om iedereen die al een xbox heeft tot een tweede aankoop van console en spellen aan te zetten. Kortom je huidige marktsegment nog eens uitbuiten. Je legt gewoon het verzadigingpunt weer een stukje verder neer. Slimmerds lopen 3 jaar achter.
Inderdaad, goed dat er mensen zijn die de prijs voor mij doen dalen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo gaat het al sinds jaar en dag?.
Deze heeft wel wat alleen jammer dat bepaalde gedeeltes doorzichtig zijn de draardjes vind ik niet zo charmantquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of misschien komt ie er wel zo uit te zien:
[afbeelding]
Wow, die is echt extreem vetquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of misschien komt ie er wel zo uit te zien:
[afbeelding]
Wat een crap. De meeste hebben um niet eens omgebouwd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Croga het volgende:
De reden dat de XBox zo'n succes is geworden, is dezelfde reden als waarom Windows zo'n succes is geworden: De eenvoud waarmee alles illegaal te maken is....
Voor bijna iedere multiplatform game geldt dat ie er op de XBOX het mooiste uitziet. Dus ook dat is onzin.quote:De XBox was makkelijker om te bouwen dan de PS2 of GC en dankzij de harddisk en de PC ingewanden ook nog eens makkelijk aan te passen zodat je niet eens spellen hoefde te branden. Dat is simpelweg de grootste reden voor het succes van de XBox. Want geef nou toe: De spellen zijn niet mooier of beter dan op de PS2.
Only time will tellquote:De Xbox2, of X360 zoals hij volgens ingewijden zal gaan heten, zal er zeker niet zo uit zien als op het plaatje hier boven. Dat plaatje is ongeveer anderhalf jaar geleden gemaakt met het idee dat het wel eens zo zou kunnen... Ook is er al aangekondigd dat er minimaal 3 verschillende versies zullen komen: De eenvoudige zonder harddisk, de uitgebreidere met harddisk en de Home Entertainment versie met mogelijkheid om video op te nemen van de televisie. Het gerucht gaat dat de 2e versie als eerste in de VS geïntroduceerd gaat worden, terwijl de andere twee nog zeker een half jaar op zich zullen laten wachten. Ook de wereldwijde introductie zou wel eens veel later kunnen zijn dan die eerste introductie in de VS.
Zoals dat voor alle console geldt.quote:Och, zelf heb ik 2 boxen staan, maar om nou te zeggen dat ik sta te popelen om de Xbox-2 aan te schaffen..... De prijs zal, zoals met de eerste box, bij introductie waarschijnlijk enorm hoog liggen. Een jaartje wachten kan je al snel honderden euros opleveren op die manier....
Zal wel een hoop over dat XNA gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef Vitalogy het volgende:
Gerucht
Nou is volgende week de Game Developers Conference waar J Allard van Microsoft een uur durende presentatie gaat houden over de toekomst van spellen.
Hoeft natuurlijk niets te betekenen.
quote:'Die man met het vieze snorretje', oftewel Hironobu Sakaguchi van ontwikkelingsstudio Mistwalker, heeft wat meer info gegeven over zijn nieuwe projecten voor Microsofts Xbox 2. De grandaddy van Final Fantasy heeft in een interview op de Japanse Xbox website laten weten dat één van de aankomende RPG's realistisch en stylistisch gaat worden terwijl de andere een meer 'cute' en opwekkende uitstraling zal hebben. Meer inhoudelijke info is echter niet bekend.
The first title will let you enjoy a sensation like walking through a spectacular movie, which is what I've always been aiming for. The story isn't about growing up, as with many RPGs. The main character is more the type that knows everything. I want to express how even that kind of a philosophical person would laugh at something simple in life or would cry from an everyday occurrence.
The second, meanwhile, will feature a main character that keeps on going forward, without ever giving up, no matter what kind of hardship presents itself.
The two games will have very different atmospheres. I'm planning to step away from the standard RPG storyline and create a tale that features laughter and crying--scenes that haven't ever been seen before. I want to make games with in-depth interactivity that will leave [gamers] with a sense of exhilaration after they've played them.
Sakaguchi gaf ook aan dat het feit dat de Xbox 2 hem in staat stelde met minder strikte limieten te werken hem naar Microsoft heeft getrokken. Ook zijn vriendschap met verschillende topmannen van Xbox in Japan heeft de overstap makkelijker voor hem gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |