dat dacht ik ook..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
XBOX live werd ook een succes. "Mensen willen geen consolegames online spelen". Aldus de hoge pief bij Nintendo.
Live is goed he?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook..
Maar inmiddels heb ik een live abbo!
Ik wil de Xbox2!!
Hopen dat ier er wat beter uit gaan zien dan ditquote:
Hopen dat jij gaat realiseren dat smaken verschillenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hopen dat ier er wat beter uit gaan zien dan dit
Zo gaat het al sinds jaar en dag?quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:12 schreef Bayswater het volgende:
Xbox2 maak je om iedereen die al een xbox heeft tot een tweede aankoop van console en spellen aan te zetten. Kortom je huidige marktsegment nog eens uitbuiten. Je legt gewoon het verzadigingpunt weer een stukje verder neer. Slimmerds lopen 3 jaar achter.
Inderdaad, goed dat er mensen zijn die de prijs voor mij doen dalen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo gaat het al sinds jaar en dag?.
Deze heeft wel wat alleen jammer dat bepaalde gedeeltes doorzichtig zijn de draardjes vind ik niet zo charmantquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of misschien komt ie er wel zo uit te zien:
[afbeelding]
Wow, die is echt extreem vetquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of misschien komt ie er wel zo uit te zien:
[afbeelding]
Wat een crap. De meeste hebben um niet eens omgebouwd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Croga het volgende:
De reden dat de XBox zo'n succes is geworden, is dezelfde reden als waarom Windows zo'n succes is geworden: De eenvoud waarmee alles illegaal te maken is....
Voor bijna iedere multiplatform game geldt dat ie er op de XBOX het mooiste uitziet. Dus ook dat is onzin.quote:De XBox was makkelijker om te bouwen dan de PS2 of GC en dankzij de harddisk en de PC ingewanden ook nog eens makkelijk aan te passen zodat je niet eens spellen hoefde te branden. Dat is simpelweg de grootste reden voor het succes van de XBox. Want geef nou toe: De spellen zijn niet mooier of beter dan op de PS2.
Only time will tellquote:De Xbox2, of X360 zoals hij volgens ingewijden zal gaan heten, zal er zeker niet zo uit zien als op het plaatje hier boven. Dat plaatje is ongeveer anderhalf jaar geleden gemaakt met het idee dat het wel eens zo zou kunnen... Ook is er al aangekondigd dat er minimaal 3 verschillende versies zullen komen: De eenvoudige zonder harddisk, de uitgebreidere met harddisk en de Home Entertainment versie met mogelijkheid om video op te nemen van de televisie. Het gerucht gaat dat de 2e versie als eerste in de VS geïntroduceerd gaat worden, terwijl de andere twee nog zeker een half jaar op zich zullen laten wachten. Ook de wereldwijde introductie zou wel eens veel later kunnen zijn dan die eerste introductie in de VS.
Zoals dat voor alle console geldt.quote:Och, zelf heb ik 2 boxen staan, maar om nou te zeggen dat ik sta te popelen om de Xbox-2 aan te schaffen..... De prijs zal, zoals met de eerste box, bij introductie waarschijnlijk enorm hoog liggen. Een jaartje wachten kan je al snel honderden euros opleveren op die manier....
Zal wel een hoop over dat XNA gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:47 schreef Vitalogy het volgende:
Gerucht
Nou is volgende week de Game Developers Conference waar J Allard van Microsoft een uur durende presentatie gaat houden over de toekomst van spellen.
Hoeft natuurlijk niets te betekenen.
quote:'Die man met het vieze snorretje', oftewel Hironobu Sakaguchi van ontwikkelingsstudio Mistwalker, heeft wat meer info gegeven over zijn nieuwe projecten voor Microsofts Xbox 2. De grandaddy van Final Fantasy heeft in een interview op de Japanse Xbox website laten weten dat één van de aankomende RPG's realistisch en stylistisch gaat worden terwijl de andere een meer 'cute' en opwekkende uitstraling zal hebben. Meer inhoudelijke info is echter niet bekend.
The first title will let you enjoy a sensation like walking through a spectacular movie, which is what I've always been aiming for. The story isn't about growing up, as with many RPGs. The main character is more the type that knows everything. I want to express how even that kind of a philosophical person would laugh at something simple in life or would cry from an everyday occurrence.
The second, meanwhile, will feature a main character that keeps on going forward, without ever giving up, no matter what kind of hardship presents itself.
The two games will have very different atmospheres. I'm planning to step away from the standard RPG storyline and create a tale that features laughter and crying--scenes that haven't ever been seen before. I want to make games with in-depth interactivity that will leave [gamers] with a sense of exhilaration after they've played them.
Sakaguchi gaf ook aan dat het feit dat de Xbox 2 hem in staat stelde met minder strikte limieten te werken hem naar Microsoft heeft getrokken. Ook zijn vriendschap met verschillende topmannen van Xbox in Japan heeft de overstap makkelijker voor hem gemaakt.
quote:Gamesindustry.biz komt met het nieuws dat de Xbox 2/Xenon/Xbox Next/Xbox 360, of hoe je het ook wilt noemen, volgens insiders uitgerust gaat worden met een verwisselbare harde schijf. Het zou gaan om een harddrive die op een gelikte manier in de bovenkant van de Xbox 2 gestopt kan worden. Of het hier gaat om een Xbox 2 only HDD of een soort van veredelde xPod is niet bekend. Het nieuws van verwijderbare HDD's komt overeen met eerdere berichten van Microsoft dat er er wel een mogelijkheid zal zijn om grote hoeveelheden data op te slaan, maar dat ze voor games niet nodig zijn. Ook de aanname dat er meerdere versies van de Xbox 2 zullen komen, één zonder en één met HDD, komt overeen met dit gerucht. Gamers die kosten willen besparen zouden ervoor kunnen kiezen geen harde schijf voor de Xbox 2 te kopen. Het zou tenminste een handige manier van Microsoft kunnen zijn om de prijs laag te houden van hun Next-gen console.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:05 schreef Bastard het volgende:
Kut ding joh zo'n xbox.. is van M$ is toch allemaal niks.
Dank je voor je melding dat je iets op MS tegen hebt, maar vind je dat representatief en constructief voor dit onderwerp?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:05 schreef Bastard het volgende:
Kut ding joh zo'n xbox.. is van M$ is toch allemaal niks.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dank je voor je melding dat je iets op MS tegen hebt, maar vind je dat representatief en constructief voor dit onderwerp?
Ah juist.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]! Hij bedoelt het sarcastisch.
.
Ken je klassiekers, Rekkie. En je bent niet eens een newbie..
Xbox 360 dan. Das weer veeeeeeel hoger dan 3.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt iig geen Xbox 2. Puur omdat je dan concurreert met de PS3. De 2 is een lager cijfer dan de 3. Mensen zijn dom. Dus halen ze de PS3.
Ofzo
Wordt met software ook gedaan, versies 'overslaan' om een gelijk nummer te hebben met het softwarepakket van de concurrent.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Xbox 360 dan. Das weer veeeeeeel hoger dan 3..
Maar je redenatie is niet eens zo heel gek, eigenlijk..
Was een stukje voordracht uit eigen werk.. jaren geleden hier nogal een hetze veroorzaakt met sommige uitspraken.quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dank je voor je melding dat je iets op MS tegen hebt, maar vind je dat representatief en constructief voor dit onderwerp?
Kwam 'm inderdaad tegen op Xboxworld. Ik zou dat ding echt helemaal naar de kloten trappen, als ik 'm had. Kut Libraryquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
of misschien komt ie er wel zo uit te zien:
quote:Nadat vorige week al bekend werd dat Microsoft geestelijk vader Hironobu Sakaguchi van de Final Fantasy serie had aangenomen om games te gaan ontwikkelen voor de Xbox 2 werden daar vandaag nog twee namen aan toegevoegd.
Het gaat om Yoshiki Okamoto en Tetsuya Mizuguchi die zich zullen gaan inzetten voor de Xbox 2.
Okamoto is vooral bekend van series als Street Fighter en Resident Evil.
"
My goal in creating these games is to make completely fresh and riveting experiences that gamers have never had before," said Okamoto. "With the next-generation Xbox platform, I can turn this vision into a reality.
"
Mizuguchi is verantwoordelijk voor games als SEGA Rally Championship, Rez and Space Channel 5.
"
By combining various factors, including exciting storylines, action, graphics and music, I’ve created video games that have brought gamers the ultimate fun in gaming," said Mizuguchi. "Now, I hope to create games that will give gamers the most emotional and thrilling gaming experience possible - joy, thrills, sympathy and speed. The power and advanced technologies of the next-generation Xbox platform will enable winning games with powerful emotions, high-quality graphics and sound.
"
In grote delen van Azië is XBox Live gestopt omdat zo'n 90% van de boxen daar omgebouwd is.....quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een crap. De meeste hebben um niet eens omgebouwd..
En er zijn heel wat PS2 spellen te noemen die geen gelijke kennen op de XBox. Hetzelfde geld voor de GC, maar die heeft een heel andere doelgroep....quote:Voor bijna iedere multiplatform game geldt dat ie er op de XBOX het mooiste uitziet. Dus ook dat is onzin..
En in Azie is ie ook niet aangeslagen. Marktaandeel is erg klein.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:38 schreef Croga het volgende:
[..]
In grote delen van Azië is XBox Live gestopt omdat zo'n 90% van de boxen daar omgebouwd is.....
Ik had het over multiplatform games.quote:En er zijn heel wat PS2 spellen te noemen die geen gelijke kennen op de XBox. Hetzelfde geld voor de GC, maar die heeft een heel andere doelgroep....
Please..quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:38 schreef Croga het volgende:
Hetzelfde geld voor de GC, maar die heeft een heel andere doelgroep....
Wel degelijk een andere doelgroep.quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Please..
De cube heeft helemaal geen andere doelgroep...wat dacht je van Re4.
Maargoed laten we die discussie hier niet gaan voeren.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Croga het volgende:
De reden dat de XBox zo'n succes is geworden, is dezelfde reden als waarom Windows zo'n succes is geworden: De eenvoud waarmee alles illegaal te maken is....
De XBox was makkelijker om te bouwen dan de PS2 of GC en dankzij de harddisk en de PC ingewanden ook nog eens makkelijk aan te passen zodat je niet eens spellen hoefde te branden. Dat is simpelweg de grootste reden voor het succes van de XBox. Want geef nou toe: De spellen zijn niet mooier of beter dan op de PS2.
Leuk, maar het marktaandeel in Azië is erg klein. Als het ombouwen het succes van de Xbox is, zou dit dus voornamelijk moeten komen door Azië? Echt niet. Het marktaandeel in Azië is heel klein. De Xbox is voor namelijk een succes in Europa en Amerika.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:38 schreef Croga het volgende:
[..]
In grote delen van Azië is XBox Live gestopt omdat zo'n 90% van de boxen daar omgebouwd is.....
"Wij zijn ook stoer want wij hebben RE4 en dat is KEI-ENG JA!quote:Op woensdag 2 maart 2005 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Please..
De cube heeft helemaal geen andere doelgroep...wat dacht je van Re4.
Maargoed laten we die discussie hier niet gaan voeren.
overkopenquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:22 schreef Dopekoe het volgende:
is de naam X2 al niet gepatenteerd door 20th century fox
Vanwege X-men 2 ?
Anyway, ik ga voor de naam Xenon, klinkt sowieso al een stuk beter vind ik
van de 6 lui die ik ken met een xbox hebben 4 hem omgebouwd..... oke het zijn een stelletje illegalen maar dan nog..... cube heeft misschien wel andere doelgroep maar dat wil niet zeggen dat er voor een andere doelgroep geen games zijn, de resi serie en bijvoorbeeld eternall darkness zijn excellente voorbeeldenquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leuk, maar het marktaandeel in Azië is erg klein. Als het ombouwen het succes van de Xbox is, zou dit dus voornamelijk moeten komen door Azië? Echt niet. Het marktaandeel in Azië is heel klein. De Xbox is voor namelijk een succes in Europa en Amerika.
De PS2 is juist makkelijker om te bouwenquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:20 schreef Croga het volgende:
De XBox was makkelijker om te bouwen dan de PS2 of GC en dankzij de harddisk en de PC ingewanden ook nog eens makkelijk aan te passen zodat je niet eens spellen hoefde te branden. Dat is simpelweg de grootste reden voor het succes van de XBox. Want geef nou toe: De spellen zijn niet mooier of beter dan op de PS2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |