Ik denk dat MS alles op alles heeft gegooid om voor de rest te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat ze nu al met een nieuwe console komen. Als je kijkt naar games als Conker en Jade Empire kun je zien dat de XBox nu pas echt zijn volledig potentieel bereikt heeft.
Maar goed, ik haal de XBox 2 of XBox 360 toch niet meteen bij de release. Ik wacht even af welke games erop gaan verschijnen. Al ben ik erg benieuwd naar Tomb Raider: Legends.
Overigens vind ik het knap als ze het tot 12 mei geheim weten te houden, als je al ziet hoe er nu gelekt wordt.
Dat is zeker waar en daar zouden de devvers ook blij mee zijn, maar ja microsoft wil nu toch echt geld gaan verdienenquote:Op donderdag 14 april 2005 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat ze nu al met een nieuwe console komen. Als je kijkt naar games als Conker en Jade Empire kun je zien dat de XBox nu pas echt zijn volledig potentieel bereikt heeft.
Precies, slechte marketing is SEGA fataal geworden.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:46 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
De Dreamcast ging z'n ruime voorsprong niet heel goed af, aan de andere kant was die computer ook wat te obscuur voor de gemiddelde gebruiker. Microsoft heeft wel heel wat meer marketing geld.
Dreamcastquote:Op donderdag 14 april 2005 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies, slechte marketing is SEGA fataal geworden..
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:46 schreef speknek het volgende:
De Dreamcast ging z'n ruime voorsprong niet heel goed af, aan de andere kant was die computer ook wat te obscuur voor de gemiddelde gebruiker. Microsoft heeft wel heel wat meer marketing geld.
Het was inderdaad de marketing... of eerder het gebrek aan marketing. Verder was de voorloper van de Dreamcast, de Saturn ook in no time uitgeroeid door de Playstation. Wat dat betreft heeft de "xbox 360" véél betere marketing èn een redelijk succesvolle voorganger.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Precies, slechte marketing is SEGA fataal geworden..
Dat en dan nog 3x een 3gig core.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef HeatWave het volgende:
IK ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dit speeltje. Ik ben niet zo'n consoler, maar met deze specs zou het wel eens behoorlijk spectaculair kunnen worden.
vraag me wel af wat het moet gaan kosten idd, alleen zo'n GPU kost nu al 400-500 euro als je hem op een losse kaart koopt.
Ik kan me toch herinerren dat heel Manchester United toen met een Dreamcast logo rondliep.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:46 schreef P-Style het volgende:
Het was inderdaad de marketing... of eerder het gebrek aan marketing. Verder was de voorloper van de Dreamcast, de Saturn ook in no time uitgeroeid door de Playstation. Wat dat betreft heeft de "xbox 360" véél betere marketing èn een redelijk succesvolle voorganger.
Arsenal.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan me toch herinerren dat heel Manchester United toen met een Dreamcast logo rondliep.
Snelheid zegt niet alles, maar wel veel.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Snelheid zegt op zich niet alles. Het gaat vooral hoe gemakkelijk op een console te programmeren is. Dan kom je een heel eind met minder kracht. Kijk maar naar Doom 3, doet niet heel veel onder voor de PC-versie maar draait wel op een 700 mhz processor. Door de soft- en de hardware op elkaar optimaal op elkaar af te stemmen kan Apple bijvoorbeeld ook al jaren competatief blijven met relatief minder snelle processors.
En laat de xbox 360 nou net krachtige hardware hebben èn XNA ondersteunen wat het programmeren bevordert.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Snelheid zegt op zich niet alles. Het gaat vooral hoe gemakkelijk op een console te programmeren is. Dan kom je een heel eind met minder kracht. Kijk maar naar Doom 3, doet niet heel veel onder voor de PC-versie maar draait wel op een 700 mhz processor. Door de soft- en de hardware op elkaar optimaal op elkaar af te stemmen kan Apple bijvoorbeeld ook al jaren competatief blijven met relatief minder snelle processors.
Mjah ik vraag me af waarvoor het nodig is..en of de prijs er niet onder gaat lijden.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat en dan nog 3x een 3gig core.
Die GPU is overigens sneller dan alles wat nu nog te koop is..
Nou, de Unreal 3 engine bijv. is een pittige. Lijkt mij iig geen overbodige luxe, helemaal met het oog op de toekomst.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:22 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Mjah ik vraag me af waarvoor het nodig is..en of de prijs er niet onder gaat lijden.
Dat is nodig om je staande te houden tegen de concurrentie en om minstens 3 jaar (want veel langer is de levensduur van een Microsoft console schijnbaar nietquote:Op donderdag 14 april 2005 12:22 schreef Rodie83 het volgende:
Mjah ik vraag me af waarvoor het nodig is..en of de prijs er niet onder gaat lijden.
Ik denk niet dat Microsoft zo veel geld heeft weten te vergaren door geld toe te leggen op elk verkocht product.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:26 schreef P-Style het volgende:
Microsoft heeft geld zat, dus de prijs zal er niet teveel onder lijden denk ik.
Het probleem was dat ze zogoed als hun hele europese marketing budget daaraan besteed hebben. Dit is besloten door een paar individuele personen binnen Sega ( europa dacht ik ), die later ook ontslagen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Arsenal.
Maar dat was lang niet genoeg natuurlijk..
Was bij de XBOX ook, dus no ook wel gok ik zo..quote:Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Microsoft zo veel geld heeft weten te vergaren door geld toe te leggen op elk verkocht product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |