Ehhmm, het is een Real Time Strategy game, en de filmpjes zagen er cool uit, sorry dat het niet in jouw straatje past...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Vet man, een zombiegame met kloons!
![]()
![]()
Final Fantasy XI zal misschien ook wat japanners overhalen om hun ps2 in te ruilen voor een 360 als je je account mee kan nemenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
De vraag is alleen hoeveel beter. 3 keer zo goed is nog steeds niets he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa , kwam laatst een nieuws bericht tegen dat microsoft een aantal jappanse developers erbij heeft om wat japanse games te maken.
En door de afwezigheid van HDdvd's of Blueray DVD's zullen verschillende Japanse RPG bouwers niet voor de Xbox gaan programmeren. Jappaners houden nu eenmaal van FMV's. En als je die in HD kwaliteit wil hebben kan dat nooit op een DVD.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vraag is alleen hoeveel beter. 3 keer zo goed is nog steeds niets he...
Japan ligt voor op Europa als het gaat om HD.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef peristilius het volgende:
FMV's![]()
Maar japanners hebben niet eens ruimte in hun huis voor een tv die groter is dan 15" wat moeten ze dan met HD.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Japan ligt voor op Europa als het gaat om HD.
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja weet ik.Maar daar gaat het niet om, ze willen alles klein hebben, neem dan ook een kleine tv!
Ze vonden de Xbox te groot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
Dat komt omdat de technologie voor licht in japan. Natuurlijk hebben ze kleinere camera's of telefoons die kunnen koffiezetten. Dat is toch logisch in een cultuur die veel welvarender is als de onze.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze vonden de Xbox te groot.Ooit een Japanse toerist gezien? Camera's waarvan je amper kunt zien dat ze er zijn. En Japanners wonen zo'n beetje het kleinst van alle volken, dichtbevolkt enzo.
Ik denk niet dat japanners erg veel welvarender zijn dan nederlanders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat de technologie voor licht in japan. Natuurlijk hebben ze kleinere camera's of telefoons die kunnen koffiezetten. Dat is toch logisch in een cultuur die veel welvarender is als de onze.
Als de GBmicro verkoopt dan zijn ze gewoon gek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat japanners erg veel welvarender zijn dan nederlanders.Koopziek misschien wel.
Anyhow met de gameboy micro zal bewezen worden of ze gewoon gek zijn en kicken op kleine dingen of dat ze wel kunnen nadenken.
Ben jij wel eens in Japan geweest? Een flat is daar echt heel klein. Echt klein, maar je maakt een grapje toch? Met: "Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" anders vind ik je vrij dom.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoezo willen ze alles klein hebben? Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben? Heb je de PSP wel eens gezien? of de PS2? PSX? 101" Plasma tv? Of een willekeurige flat in Japan.
"Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" is idd sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:23 schreef dady het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Japan geweest? Een flat is daar echt heel klein. Echt klein, maar je maakt een grapje toch? Met: "Alleen omdat de gemiddelde Japanner kleiner is dan een Europeaan willen ze alles klein hebben?" anders vind ik je vrij dom.
Is het mogelijk nog slechter te verkopen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
en ik denk dat de 360 het beter gaat doen dan zen voorganger in japa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |