Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
P-Style, volgens mij realiseer je niet dat (veruit) de meeste mensen niet zoals jij altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. En hun goedwerkende tv niet wegkieperen omdat er weer een op de markt is die weer een nieuwtje biedt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.Maar reken maar dat er genoeg mafkezen zijn die een HD-scherm aanschaffen omdat de xbox 360 het ondersteunt hoor!
Ik realiseer me dat verrekte goed. Wat doet jou denken dat ik me dat niet realiseer. Ik heb helemaal niks gezegd over hoe consumenten zich gaan gedragen de komende paar jaren op HD-gebied (op "mafkezen die HDTV's kopen voor hun 360" na, want die zullen er heus wel zijn). Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef piet_pelle het volgende:
P-Style, volgens mij realiseer je niet dat (veruit) de meeste mensen niet zoals jij altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. En hun goedwerkende tv niet wegkieperen omdat er weer een op de markt is die weer een nieuwtje biedt.
Dat hele HD tv komt pas op gang hier als de next generation consoles alweer aan vervanging toe zijn volgens mij.
Nou dat de fabrikanten ons de nieuwste en duurste spullen door de strot proberen te duwen wil nog niet zeggen dat de consument daar meteen op inspringt. Dan doen ze uiteindelijk natuurlijk wel maar hier in europa zijn we nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat verrekte goed. Wat doet jou denken dat ik me dat niet realiseer. Ik heb helemaal niks gezegd over hoe consumenten zich gaan gedragen de komende paar jaren op HD-gebied (op "mafkezen die HDTV's kopen voor hun 360" na, want die zullen er heus wel zijn). Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!Ik ben mensen niet aan het verplichten een HDTV te kopen, mensen moeten doen waar ze zelf zin in hebben! Ik probeer jullie alleen een beetje in te lichten hoe het staat met de ontwikkelingen op HD-gebied in Europa (en dat allemaal aan de hand van het "premium pack"
).
Dus ik snap je punt niet helemaal.
Ah... op die manier.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef piet_pelle het volgende:
Nou dat de fabrikanten ons de nieuwste en duurste spullen door de strot proberen te duwen wil nog niet zeggen dat de consument daar meteen op inspringt. Dan doen ze uiteindelijk natuurlijk wel maar hier in europa zijn we nog niet zo ver.
Dus mijn punt is, waarom een hd tv kabel ipv een rgb en waarom wordt hd tv zo erg benadrukt in alles wat microsoft doet.
En jij verdedigt alles wat hd tv betreft dus vandaar dat ik je wat tegengas gaf.
2008 is juist een indicatie voor Europa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Pas in 2008 ofzo gaat dat HDTV echt op gang komen (tv uitzendingen in high-def, en ook films die je kan kopen in high-def). Dat is in Europa denk ik een stukje later, dus je moet nu niks van dat HDTV eigelijk.
"Nu al"? HDTV is al meer dan tien jaar oud; het werd langzamerhand eens tijd dat het ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef P-Style het volgende:
Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!
He jakkes, een first person RPG...die heb ik nooit getrokken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
Ook erg interessant voor Release !!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6118
Spel scoort vreselijk hoog.... de Morrowind serie althans.... misschien moet je dit een kans geven !quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
He jakkes, een first person RPG...die heb ik nooit getrokken.
Nee, is echt niet mijn ding. Vroeger op de Amiga had je ook zo'n reeks. Eye of the Beholder geloof ik. En later heb ik Thief nog gegamed, vond ik ook niks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef Chocobo het volgende:
Spel scoort vreselijk hoog.... de Morrowind serie althans.... misschien moet je dit een kans geven !
Inderdaad... best triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef chibibo het volgende:
"Nu al"? HDTV is al meer dan tien jaar oud; het werd langzamerhand eens tijd dat het ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt.
Al zag Third person in Morrowind er echt niet uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef H.Flick het volgende:
Net een klik op de knop kan je ook naar 3rd person schakelen.
Briljante marketing techniek. En veel minder irri dan overal alles volspammen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:33 schreef Rodie83 het volgende:
Fantastisch, die lui hebben gewoon een boom op die site getieft en iedereen ziet er meteen allerlei onzin in
nee dat is dan ook weer niet waar. Het is zo dat deze al voorbereid zijn op de Xbox360 (dmw een soort emulatie-prog wat op de disc staat), maar grote titels zoals Halo2 zullen zeker speelbaar zijn op de 360 (emulatie-prog staat al op de HD). Bij andere games zul je waarschijnlijk een soort patch kunnen downloaden via Xbox Livequote:Op maandag 5 september 2005 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Je hebt idd een HDD nodig maar je zal enkel de xbox games kunnen spelen die na de officiele bekendmaking van de X360 gereleased zijn.
quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Morthill het volgende:
Ik zie er echt helemaal NIKS in
Heb zo'n action replay set, wellicht is het mogelijk om ze eerst op die action replay memory cartridge te zetten en vervolgens naar een memorstick om ze daarna weer naar je X360 over te zetten?quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef piet_pelle het volgende:
Aah oke, dan valt het nog wel mee. Maar dan blijft het grootste punt, en meteen de reden waarom BWC helemaal crap is, namelijk dat je je oude savegames niet over kunt zetten.
De huidige XBOX ondersteunt het niet echt, maar met een extra soort kabelsetje (Xbox High Definition AV Pack) kan je ook op HD tv's de xbox HD kwaliteit spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.Maar reken maar dat er genoeg mafkezen zijn die een HD-scherm aanschaffen omdat de xbox 360 het ondersteunt hoor!
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef piet_pelle het volgende:
Aah oke, dan valt het nog wel mee. Maar dan blijft het grootste punt, en meteen de reden waarom BWC helemaal crap is, namelijk dat je je oude savegames niet over kunt zetten.
Het aantal spellen dat HDTV resoluties (en dan tel ik 480p even niet mee) ondersteunt op de huidige xbox zijn echter op twee handen te tellen en bovendien is dat in Europese xboxen ook nog eens gelocked.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
De huidige XBOX ondersteunt het niet echt, maar met een extra soort kabelsetje (Xbox High Definition AV Pack) kan je ook op HD tv's de xbox HD kwaliteit spelen.
Gebruik ik zelf ook.
Eensch.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.Doe iets goed, of doe het niet!
Vet man, een zombiegame met kloons!quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession.
Ziet er nog niet echt héél indrukwekkend uit.quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession.
Benje gekquote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession
Op de ps3 ziet het er helaas net zo slecht uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ziet er nog niet echt héél indrukwekkend uit.Heb al véél mooiere xbox 360 screens gezien.
Het enige wat ik er voorlopig op te zeggen heb is dat ik verwacht dat de xbox 360 het beter gaat doen in Japan dan z'n voorganger. Hoéveel beter durf ik niet te zeggen. Maar we weten allemaal dat de huidige xbox het extréém slecht doet in Japan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de X360 keihard gaat floppen in Japan.
Effe serieus, hoe denken jullie (Xbots) dat de X360 het gaat doen? Japanners verwachten eigelijk nu helemaal niks omdat niemand er echt franchises kent van de Xbox. Mensen die een PS3 kopen wachten op Resident Evil 5, Metal Gear Sold 4, etc. Mensen die een Rev willen wachten op de nieuwe Mario, de nieuwe Zelda, enzovoorts. En de Xbox dan?
Voor de ongeïnformeerde onder ons:quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het enige wat ik er voorlopig op te zeggen heb is dat ik verwacht dat de xbox 360 het beter gaat doen in Japan dan z'n voorganger. Hoéveel beter durf ik niet te zeggen. Maar we weten allemaal dat de huidige xbox het extréém slecht doet in Japan!
Ben ik met je eens, daarom ga ik eerst maar weer een gewone xbox halen. Dan zie ik later wel of er ooit nog een 360 komt of niet.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.Doe iets goed, of doe het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |