scheelt me dus weer geld bij de launch van de 360quote:The headset is back to traditional headset style. rather then putting it around the back of your head like you did with XB1, it goes over the crown of your head instead... it's ok and quite comfy, but I prefer the original (which is also compatible by using the plug at the bottom of the pad)
ik ga toch voor die nieuwe, met de oude kan ik niet op mn bank hangen. Dan zit mn headset dus in de wegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
scheelt me dus weer geld bij de launch van de 360
Onbetrouwbare bron, dat moet wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef H.Flick het volgende:
Het stukje over Kameo klinkt niet echt veelbelovend... ik ben benieuwd.
Ja maar je ziet hoe meningen hier ook verschillen... ik wacht toch wel op een review van een goede bron.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef H.Flick het volgende:
Het stukje over Kameo klinkt niet echt veelbelovend... ik ben benieuwd.
Ik lees net dat het inderdaad fake is.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onbetrouwbare bron, dat moet wel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees net dat het inderdaad fake is.
ahaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dit heeft Strolie dus net gelezen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Samenvatting van alles wat tot nu toe over de 360 bekend is:\
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60737
Dat wordt gewoon UT2007 spelen met een controller.quote:You can plug in a keyboard but this is for text input only - including in massively-multiplayer games. You can't use it to play games and that was a design choice.
Misschien omdat anders iedereen gaat zeuren dat het eigenlijk een pc is. Vind het verder ook jammer hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt gewoon UT2007 spelen met een controller.Hoezo verbiedt Microsoft nou het gebruik van een toetsenbord?
Ik vind het wel gek eigenlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
Misschien omdat anders iedereen gaat zeuren dat het eigenlijk een pc is. Vind het verder ook jammer hoor.
Met een PS2 en PS3 kan je volgens mij toch gewoon een toetsenbord en muis gebruiken? En misschien de Revolution ook wel (usb ports).quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat anders iedereen gaat zeuren dat het eigenlijk een pc is.
Omdat dat uitermate LAME is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt gewoon UT2007 spelen met een controller.Hoezo verbiedt Microsoft nou het gebruik van een toetsenbord?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
ik zou zelf nooit een toetsenbord en muis gebruiken op me console, console gamen doe je languit op de bank met een controller.
Dit moet er dus bij, wi-fi doosje, kabeltje om je controler op te laden. Ik zal maar vast 150 euro extra reserveren voor accessoires.quote:RGB video output will only be possible if you purchase the £17.99 cable separately - regardless of whether you paid £209.99 or £279.99 for your Xbox 360 console.
Ik nog zo'n wi-fi doosje, geen zin om weer een kabel door mijn kamer heen te spannen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet idd een RBG of component kabel kopen, en een kabel om mijn controller op te laden. Schat dat dat zo'n 60 euro gaat worden ! Oh,.. en een game van dik 60 euro
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Samenvatting van alles wat tot nu toe over de 360 bekend is:\
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60737
Meer hoef ik niet te weten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet te weten.
Het premium pack is vooral gericht op HDTV, daarbij kùn je alleen maar een component kabel gebruiken. Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna). Tv's moeten aan een aantal eisen voldoen om een "HD-ready" stickertje te krijgen en één van die eisen is dat er een component aansluiting op moet zitten. Verder moet de tv minimaal 720 beeldlijnen hebben en 720p/1080i signalen kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:09 schreef Magneet het volgende:
toch wel irri dat ze er wel een HD kabel bij doen bij het premium pack waar we hier in NL geen fuck aan hebben en geen RGB kabel wat hier weer veel gebruikt word
het komt er dus op neer dat over 10 jaar omgeveer 25% van de mensen een hdtv heeft gok ik, niete cht veel dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het premium pack is vooral gericht op HDTV, daarbij kùn je alleen maar een component kabel gebruiken. Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna). Tv's moeten aan een aantal eisen voldoen om een "HD-ready" stickertje te krijgen en één van die eisen is dat er een component aansluiting op moet zitten. Verder moet de tv minimaal 720 beeldlijnen hebben en 720p/1080i signalen kunnen verwerken.
LCD-tv's doen het nu al erg goed in Europa en straks zullen al deze LCD-tv's een "HD-ready"stickertje hebben. Ik durf zelfs te zeggen dat je volgend jaar al een "HD-ready" LCD-tv kunt kopen voor ¤1000,- of zelfs daaronder al!
(klik hier voor meer info)
Vandaar deze "move" van Microsoft. Wil je je xbox 360 volledig tot z'n recht laten komen op je ouwe PAL-tv, dan moet je gewoon een losse RGB-kabel kopen en da's best begrijpelijk.
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Magneet het volgende:
het komt er dus op neer dat over 10 jaar omgeveer 25% van de mensen een hdtv heeft gok ik, niete cht veel dus
Dvd's hebben een grote rol gespeeld in de "breedbeeld-penetratie"... maar het komt vooràl omdat fabrikanten amper nog 4:3 tv's maken. En zoiets zie je nu ook gebeuren. Fabrikanten maken steeds minder beeldbuis-televisies en gaan zich steeds meer richten op LCD's (of plasma's) en al deze televisies zijn straks "HD-ready" (Sony maakt bijvoorbeeld helemaal geen beeldbuis-breedbeeld-tv's meer en gaat zich volledig richten op LCD). Dus de meeste mensen die laten we zeggen over twee jaar een tv kopen hebben automatisch al een "HD-ready" tv.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:19 schreef Magneet het volgende:
Breedbeelds zijn ook pas de afgelopen twee jaar echt de standaard geworden om te kopen terwijl ze er al veeeel langer zijn.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef Magneet het volgende:
Sony produceert ze zelf niet nee maar laat ze maken en plakt er dan sony op
Klopt. Èchte HDTV's zullen we voorlopig nog niet zien hier. Daarvoor moet er een HDTV-tuner inzitten. Maar ik zie het probleem niet zo, aangezien er straks voor niet al te hoge prijzen veel HD-ready LCD's beschikbaar zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar zolang de TV-zenders er niks mee doen zal het gros van de consumenten echt nog niet bewust kiezen voor een HD-TV. Zie ook de breedbeeld tv's.. .voor mensen die niet veel films op DVD kijken heeft de breedbeeld tv absoluut geen meerwaarde.
En hoeveel mensen kopen een nieuwe tv voordat de oude stukgaat? Ik denk persoonlijk dat het nog wel even gaat duren voordat de LCD TV/Plasma TV ingeburgerd is.
Zou best kunnen. Maar als je nú een HD-ready tv koopt, moet je stràks een aparte hd-tuner hebben om hd-uitzendingen te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Magneet het volgende:
aparte hd tuners? ik denk dat er over 5 jaar nog amper tv's met aparte tuners verkocht worden en alles via ( al dan niet gratis ) decoders gebeurd
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat dat uitermate LAME is.
Iemand met een tb en muis wint gegarandeerd van iemand met een joypad. Dik terecht dat ze het er uit laten..
waarom zou je perse met een toetsenbord/muis willen spelen? Ik heb nog geen enkele game op de Xbox gespeeld waarbij ik het miste (ja af en toe als ik tekst moet typen...)quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef P-Style het volgende:
Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna).
Gast het is een console, als je ut2007 met toetenbord en muis wilt spelen moet je em maar op de PC kopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).
zodra de TV-zender HD gaan uitzenden ben ik de eerste die een HD-tv gaat kopen. Eerder niet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
Tsja als alles wat er op me tv gebeurt het gaat ondersteunen is het vroeg genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
zodra de TV-zender HD gaan uitzenden ben ik de eerste die een HD-tv gaat kopen. Eerder niet...
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
P-Style, volgens mij realiseer je niet dat (veruit) de meeste mensen niet zoals jij altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. En hun goedwerkende tv niet wegkieperen omdat er weer een op de markt is die weer een nieuwtje biedt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.Maar reken maar dat er genoeg mafkezen zijn die een HD-scherm aanschaffen omdat de xbox 360 het ondersteunt hoor!
Ik realiseer me dat verrekte goed. Wat doet jou denken dat ik me dat niet realiseer. Ik heb helemaal niks gezegd over hoe consumenten zich gaan gedragen de komende paar jaren op HD-gebied (op "mafkezen die HDTV's kopen voor hun 360" na, want die zullen er heus wel zijn). Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef piet_pelle het volgende:
P-Style, volgens mij realiseer je niet dat (veruit) de meeste mensen niet zoals jij altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. En hun goedwerkende tv niet wegkieperen omdat er weer een op de markt is die weer een nieuwtje biedt.
Dat hele HD tv komt pas op gang hier als de next generation consoles alweer aan vervanging toe zijn volgens mij.
Nou dat de fabrikanten ons de nieuwste en duurste spullen door de strot proberen te duwen wil nog niet zeggen dat de consument daar meteen op inspringt. Dan doen ze uiteindelijk natuurlijk wel maar hier in europa zijn we nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat verrekte goed. Wat doet jou denken dat ik me dat niet realiseer. Ik heb helemaal niks gezegd over hoe consumenten zich gaan gedragen de komende paar jaren op HD-gebied (op "mafkezen die HDTV's kopen voor hun 360" na, want die zullen er heus wel zijn). Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!Ik ben mensen niet aan het verplichten een HDTV te kopen, mensen moeten doen waar ze zelf zin in hebben! Ik probeer jullie alleen een beetje in te lichten hoe het staat met de ontwikkelingen op HD-gebied in Europa (en dat allemaal aan de hand van het "premium pack"
).
Dus ik snap je punt niet helemaal.
Ah... op die manier.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef piet_pelle het volgende:
Nou dat de fabrikanten ons de nieuwste en duurste spullen door de strot proberen te duwen wil nog niet zeggen dat de consument daar meteen op inspringt. Dan doen ze uiteindelijk natuurlijk wel maar hier in europa zijn we nog niet zo ver.
Dus mijn punt is, waarom een hd tv kabel ipv een rgb en waarom wordt hd tv zo erg benadrukt in alles wat microsoft doet.
En jij verdedigt alles wat hd tv betreft dus vandaar dat ik je wat tegengas gaf.
2008 is juist een indicatie voor Europa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Pas in 2008 ofzo gaat dat HDTV echt op gang komen (tv uitzendingen in high-def, en ook films die je kan kopen in high-def). Dat is in Europa denk ik een stukje later, dus je moet nu niks van dat HDTV eigelijk.
"Nu al"? HDTV is al meer dan tien jaar oud; het werd langzamerhand eens tijd dat het ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef P-Style het volgende:
Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!
He jakkes, een first person RPG...die heb ik nooit getrokken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
Ook erg interessant voor Release !!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6118
Spel scoort vreselijk hoog.... de Morrowind serie althans.... misschien moet je dit een kans geven !quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
He jakkes, een first person RPG...die heb ik nooit getrokken.
Nee, is echt niet mijn ding. Vroeger op de Amiga had je ook zo'n reeks. Eye of the Beholder geloof ik. En later heb ik Thief nog gegamed, vond ik ook niks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef Chocobo het volgende:
Spel scoort vreselijk hoog.... de Morrowind serie althans.... misschien moet je dit een kans geven !
Inderdaad... best triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef chibibo het volgende:
"Nu al"? HDTV is al meer dan tien jaar oud; het werd langzamerhand eens tijd dat het ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt.
Al zag Third person in Morrowind er echt niet uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef H.Flick het volgende:
Net een klik op de knop kan je ook naar 3rd person schakelen.
Briljante marketing techniek. En veel minder irri dan overal alles volspammen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:33 schreef Rodie83 het volgende:
Fantastisch, die lui hebben gewoon een boom op die site getieft en iedereen ziet er meteen allerlei onzin in
nee dat is dan ook weer niet waar. Het is zo dat deze al voorbereid zijn op de Xbox360 (dmw een soort emulatie-prog wat op de disc staat), maar grote titels zoals Halo2 zullen zeker speelbaar zijn op de 360 (emulatie-prog staat al op de HD). Bij andere games zul je waarschijnlijk een soort patch kunnen downloaden via Xbox Livequote:Op maandag 5 september 2005 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Je hebt idd een HDD nodig maar je zal enkel de xbox games kunnen spelen die na de officiele bekendmaking van de X360 gereleased zijn.
quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Morthill het volgende:
Ik zie er echt helemaal NIKS in
Heb zo'n action replay set, wellicht is het mogelijk om ze eerst op die action replay memory cartridge te zetten en vervolgens naar een memorstick om ze daarna weer naar je X360 over te zetten?quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef piet_pelle het volgende:
Aah oke, dan valt het nog wel mee. Maar dan blijft het grootste punt, en meteen de reden waarom BWC helemaal crap is, namelijk dat je je oude savegames niet over kunt zetten.
De huidige XBOX ondersteunt het niet echt, maar met een extra soort kabelsetje (Xbox High Definition AV Pack) kan je ook op HD tv's de xbox HD kwaliteit spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.Maar reken maar dat er genoeg mafkezen zijn die een HD-scherm aanschaffen omdat de xbox 360 het ondersteunt hoor!
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef piet_pelle het volgende:
Aah oke, dan valt het nog wel mee. Maar dan blijft het grootste punt, en meteen de reden waarom BWC helemaal crap is, namelijk dat je je oude savegames niet over kunt zetten.
Het aantal spellen dat HDTV resoluties (en dan tel ik 480p even niet mee) ondersteunt op de huidige xbox zijn echter op twee handen te tellen en bovendien is dat in Europese xboxen ook nog eens gelocked.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
De huidige XBOX ondersteunt het niet echt, maar met een extra soort kabelsetje (Xbox High Definition AV Pack) kan je ook op HD tv's de xbox HD kwaliteit spelen.
Gebruik ik zelf ook.
Eensch.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.Doe iets goed, of doe het niet!
Vet man, een zombiegame met kloons!quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession.
Ziet er nog niet echt héél indrukwekkend uit.quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession.
Benje gekquote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession
Op de ps3 ziet het er helaas net zo slecht uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ziet er nog niet echt héél indrukwekkend uit.Heb al véél mooiere xbox 360 screens gezien.
Het enige wat ik er voorlopig op te zeggen heb is dat ik verwacht dat de xbox 360 het beter gaat doen in Japan dan z'n voorganger. Hoéveel beter durf ik niet te zeggen. Maar we weten allemaal dat de huidige xbox het extréém slecht doet in Japan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de X360 keihard gaat floppen in Japan.
Effe serieus, hoe denken jullie (Xbots) dat de X360 het gaat doen? Japanners verwachten eigelijk nu helemaal niks omdat niemand er echt franchises kent van de Xbox. Mensen die een PS3 kopen wachten op Resident Evil 5, Metal Gear Sold 4, etc. Mensen die een Rev willen wachten op de nieuwe Mario, de nieuwe Zelda, enzovoorts. En de Xbox dan?
Voor de ongeïnformeerde onder ons:quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het enige wat ik er voorlopig op te zeggen heb is dat ik verwacht dat de xbox 360 het beter gaat doen in Japan dan z'n voorganger. Hoéveel beter durf ik niet te zeggen. Maar we weten allemaal dat de huidige xbox het extréém slecht doet in Japan!
Ben ik met je eens, daarom ga ik eerst maar weer een gewone xbox halen. Dan zie ik later wel of er ooit nog een 360 komt of niet.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.Doe iets goed, of doe het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |