nee want nu heb je het zelf al verklootquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Overigens wil ik nu eens een topic zonder de woorden 'PS3', 'HDTV' en 'graphics'. Maar dat zit er niet in he![]()
Na die post niet meer neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Overigens wil ik nu eens een topic zonder de woorden 'PS3', 'HDTV' en 'graphics'. Maar dat zit er niet in he![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef Retuobak het volgende:
Net als de PS3 gaat de Xbox 360 gebruik maken van HDTV resoluties om de graphics te verbeteren.
He lekker ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Lekker naar 22 van die glimnichten kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Misschien haal ik FIFA 2006 ook wel bij de launch, omdat ik niet op PES kan wachten.
Je hebt gelijk... ik haal PES5 wel voor de Xbox als die backwards compatible isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Lekker naar 22 van die glimnichten kijken![]()
![]()
je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik haal PES5 wel voor de Xbox als die backwards compatible is
Ja, dit wordt wel een vette game, goede sfeer, goede graphics. Die kan ook op het verlanglijstje erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Oblivion screens !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens in de zoveel jaar heb ik zo'n vaag moment en dan koop ik weer een FIFA. Maar dat ga ik niet meer doen.quote:
360 + lcd hd tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Bah, ik krijg mijn 13e maand binnenkort, en ik twijfel gigantisch tussen de Xbox 360 a 400 euro en een LCD HD tv van een fatsoenlijk formaat a rond de 1000of een beamer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |