Shh geen woord over hem in dit topic, anders komt het namelijk tevaak voor, en dan komt er een discussie over hem enzoquote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef peristilius het volgende:
Ach zolang er geen games met kleine dikke loodgieters verschijnen vind ik het best.
Tenzij het 2D wordt, dan mag het anytime.
Mario moet gewoon back to the roots.
Wel voor mij, zo rond maart moet die toch wel uit zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
gears of war is geen launch game, maar die wil ik wel
Hallelujah, 639 euroquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
ik vergat PD0 trouwens bij mijn lijstje . dus 4 launch games ga ik halen
Adviesprijs voor games in de winkel is 70 euro, maar bij gcshop.nl zijn ze 50 volgens mijquote:
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.quote:
zo kijk ik er als PC gamer ook tegenaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |