Shh geen woord over hem in dit topic, anders komt het namelijk tevaak voor, en dan komt er een discussie over hem enzoquote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef peristilius het volgende:
Ach zolang er geen games met kleine dikke loodgieters verschijnen vind ik het best.
Tenzij het 2D wordt, dan mag het anytime.
Mario moet gewoon back to the roots.
Wel voor mij, zo rond maart moet die toch wel uit zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
gears of war is geen launch game, maar die wil ik wel
Hallelujah, 639 euroquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
ik vergat PD0 trouwens bij mijn lijstje . dus 4 launch games ga ik halen
Adviesprijs voor games in de winkel is 70 euro, maar bij gcshop.nl zijn ze 50 volgens mijquote:
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.quote:
zo kijk ik er als PC gamer ook tegenaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.
Oh ?quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef PandorasBox het volgende:
Ninja Gaiden 2 dus toch naar de X360?
Dat gaat volgens mij mijn eerste X360 spel worden.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef twi het volgende:
Als ik het geld bij elkaar heb om er een te halen, wordt dat gewoon PGR3 natuurlijk.
Ja, precies..quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De Xbox heb ik ook voor Ninja Gaiden gehaald. En die beviel me prima. Een van de beste games van deze generatie.quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ?
Dat duurt nog wel even dus voor je !
Wat is hier plastic aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe DOA4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dit spel ben ik nu dus echt niet aan het wachten. Ik hoop dat Itagaki de plastic look niet zal overbrengen naar Ninja Gaiden 2.![]()
Ze mochten de character models wel een beetje fixen. De skin textures en haar zijn nog steeds van deze generatie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is hier plastic aan?
In deze stijl zijn de vorige 3 delen ook gemaakt...
En er komt nog een 2e controller bij ook lijkt me en misschien nog een live abo'tje. Ach nee dat laatste haal ik snel voor de bestaande xbox voor 30 piek of zo en laat het dan overzetten.quote:
ik denk dat dit vooral een game is die je in beweging moet zien. Volgens mij ziet alles er dan heel soepel en heel erg mooi uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:07 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ze mochten de character models wel een beetje fixen. De skin textures en haar zijn nog steeds van deze generatie.![]()
Ik vind die stijl juist cool. Dit wordt voor mij zeker een van de musthaves voor de 360. DoA controller erbijquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe DOA4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dit spel ben ik nu dus echt niet aan het wachten. Ik hoop dat Itagaki de plastic look niet zal overbrengen naar Ninja Gaiden 2.![]()
Lijkt me niks,... hou niet zo van vechtspellen. En wat is die plastic look ineens waar iedereen het over heeft.... ziet er toch prima uit?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe DOA4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, reageer er gewoon niet op. Ik zag laatst iemand reageren op van die slechte kwaliteit magazine scans waarop je nauwelijks iets kon zien. Dat scheen al een plastic look te zijn. Sinds die tijdneem ik iedereen die dat woord een keer op serieuze manier heeft gebruikt niet meer serieus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:35 schreef Bastard het volgende:
Plastic look is vlgs mij het nieuwe schermwoordje van de andere fanboys.
Tsja, dat was ook maar een kwestie van het uitkiezen van de screenshot. Op een andere screen waarbij je fantastisch iemand met een besneeuwde jas van achteren zag, dat waren graphics waar ik voorlopig alleen maar van kan dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou die plastic look bestaat wel, maar niet bij DoA4Ik zag van de week screens, en dat leken plastic poppen. Volgens mij was dat CoD2, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:15 schreef kleinstofzuigertje het volgende:
dus het is nog een uurtje of negen wachten.. redmond time?
Tsja jij vind het niks, ik vind het super.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:12 schreef twi het volgende:
Het probleem met de DOA serie zijn voor mij niet de graphics, het probleem vind ik de klote gameplay en de manier waarop hoe die poppetjes (hoe moet ik 't anders noemen) me elke k eer het gevoel geven alsof ik ze zelf een schop onder hun hol wil geven omdat ze gewoon niet vooruit te branden zijn qua lopen. Ik mis bij vechtspellen gewoon het gevoel van absolute vrijheid. Geen idee of dat bij alle fighters zo is, maar bij DOA was me dat zo ergerlijk dat ik het eigenlijk nooit echt veel heb gespeeld.
Jawel hij hangt alleen ongelukkig. Linksboven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie trouwens geen Nederlandse vlag op http://www.origenxbox360.com/![]()
Het laad ook nog eens sloomquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jawel hij hangt alleen ongelukkig. Linksboven.
quote:[Update]
Inmiddels is er een laadscherm verschenen op de website.
quote:Friend Referral Competition
Terms and Conditions
1
By entering this competition entrants will be deemed to have accepted these Terms and Conditions.
2
Entrants must be residents of the UK, Ireland, France, Germany, Spain, Italy, the Netherlands, Denmark, Finland, Norway, Sweden, Belgium, Switzerland, Austria, Portugal or Greece and aged 18 or over. Winners may be required to provide proof of age and address.
3
No purchase is necessary to enter this competition.
4
Entrants must register on www.origenxbox360.com anytime between 12pm (GMT) Tuesday 27 September 2005 until 12am (GMT) Monday 10 October 2005 and answer three true or false statements in order to be eligible to win one of two trips to an event celebrating the launch of the Xbox 360 games console. Use of a false name or address will result in disqualification.
5
Entrants may submit more than one entry into this competition. Winners will be decided within two weeks of the competition closing.
6
Two prizes will be awarded across entrants from all of the participating countries. The two prizes consist of a one person trip to an event celebrating the launch of Xbox 360 in the United States for three nights in November 2005 (valued at approximately £3,000/¤4,500). Exact dates to be confirmed by 1 November 2005.
7
The two prizes include return economy flights to the city hosting the event, three nights' accommodation, meals and transfers to and from the airport and to the event. The prize does not include insurance or other expenses incurred by the winners.
8
No cash or other alternative prizes are available.
9
Entries that are incomplete will be deemed invalid. No responsibility will be accepted for entries lost, delayed or damaged in transmission.
10
The winners will be notified by email before 1 November 2005. Winners must be available to travel to the event for three nights in November and will be required to participate in publicity connected with this promotion. By entering this competition prize winners agree that their name, gamertag and country of residence will be displayed on a Winners List page at www.origenxbox360.com.
11
The promoter's decision is final and no correspondence will be entered into.
12
Microsoft and employees and their families, supporting agencies or anyone connected with this prize draw may not enter this competition.
13
Microsoft reserves the right to amend or change the prizes to one of similar nature and value.
14
The promoter is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, England.
Bij een vechtspel is het de bedoeling dat je elkaar slaat en niet dat je rond gaat lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:12 schreef twi het volgende:
Het probleem met de DOA serie zijn voor mij niet de graphics, het probleem vind ik de klote gameplay en de manier waarop hoe die poppetjes (hoe moet ik 't anders noemen) me elke k eer het gevoel geven alsof ik ze zelf een schop onder hun hol wil geven omdat ze gewoon niet vooruit te branden zijn qua lopen. Ik mis bij vechtspellen gewoon het gevoel van absolute vrijheid. Geen idee of dat bij alle fighters zo is, maar bij DOA was me dat zo ergerlijk dat ik het eigenlijk nooit echt veel heb gespeeld.
Ja, we blijven zuinige Nederlanders he? Ze hadden het ook gewoon het "Holland Pack" kunnen noemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:13 schreef kepler het volgende:
wat mij gelijk opvalt bij de FRS is dat het core systeem erg populair is (staat 1 op de console top 3). BLijkbaar toch een goede zet van Microsoft, mensen zullen eerder voor de lage prijs gaan
Ach, het boeit me niet zoveel. Ik vind een hoop games nu al goed genoeg eruit zien. Als ze maar een beetje gamen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vraag me af hoe al die Xbox360 titels op een 'normale' non-HD TV overkomen. Zal het echt zo'n groot gemis zijn?
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Tering volgens mij was het BMH die toen over Bumb mapping(who cares) zat te ijlen bij PDo maar deze eerste gameplay movies liegen er niet om. Het ziet er echt mooi uit. Het is helaas een slechte CAM movie maar toch... had nog nooit bewegend beeld gezien bij PDo.... krijg er steeds meer zin in. Oordeel zelf !!
TeamXbox: Our jaws dropped to the floor when we saw some of the special effects that Rare has incorporated since the E3 build. NOTE: All videos are taken directly off of a video screen and are not direct feed.
En voordat iedereen weer gaat gillen over dit is kut en dat zuigt... het is debug build. Dus een hoop shit staat uit
Here is another cool movie that focuses on the shooting aspect of the game. It is worth clarifying that in this debug build many physics were turned off as well as the enemy AI. We suggest you to pay attention to Joanna’s animation, the size of the city and viewing distance.
http://movies.teamxbox.com/xbox360/pdz/pdz_02_sfx_gameplay.wmv
Hier de rest van de movies:
http://news.teamxbox.com/(...)ero-Movies-New-Info/
[afbeelding]
Ik denk dat het verschil best wel behoorlijk is als je een xbox 360 spel die je op 1280x720p kunt spelen op je 4:3 interelaced PAL tv'tje speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vraag me af hoe al die Xbox360 titels op een 'normale' non-HD TV overkomen. Zal het echt zo'n groot gemis zijn?
Achja... waarom zou je dan überhaupt al een xbox 360 kopen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, het boeit me niet zoveel. Ik vind een hoop games nu al goed genoeg eruit zien. Als ze maar een beetje gamen.
Later als ik groot ben ga ik wel aan een HDTV denken, nu eeeecht niet.
Wat wil je worden later als je groot bent? Graphicshoer
Nieuwe games?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:26 schreef P-Style het volgende:
Achja... waarom zou je dan überhaupt al een xbox 360 kopen?
O ja! Want die verschijnen straks natuurlijk niet meer op de huidige xbox!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Nieuwe games?
Dat kan uiteraard ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik sluit mn Xbox360 wel een keer aan op m'n PC monitor om te kijken of het veel scheelt.
Ziet er uit als een leuk spel, als meer iets voor een nintendo console. Tempels uit zelda en kleurtjes uit mario. Over een jaartje op de pc hoop ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Kameo presentatie van waterlevels![]()
http://www.xboxyde.com/leech_1692_en.html
Godverdomme wat mooi?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Kameo screensJe kan als je goed kijkt haar zien zitten in de monsters waar ze in kan veranderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
True, deze game is dan ook begonnen als cube titel volgens mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk spel, als meer iets voor een nintendo console. Tempels uit zelda en kleurtjes uit mario.
Ik denk het nietquote:Over een jaartje op de pc hoop ik.
Hype? Doe niet zo gek joh, gezonde spanning heet datquote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
Het is weer zover... ik ben helemaal into de hype
Ja, ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
Het is weer zover... ik ben helemaal into de hype
Ze mogen er nog hard aan trekken de komende weken wil dat spel echt mooi worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Kameo screensJe kan als je goed kijkt haar zien zitten in de monsters waar ze in kan veranderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien wel MS nu eindelijk eens wat resultaten van Rare zien.quote:An article in the November issue of Edge magazine has revealed that the fifty-player online multiplayer mode promised for Perfect Dark Zero has been scaled down to only 32. While still impressive, the news is a little disappointing. Rare has also had to remove the DataDyne TV mode which would have allowed players to watch games and upload your best matches. The cutbacks have had to be made to get the game ready for the Xbox 360 launch. The console is due in the UK on December 2nd 2005, and Perfect Dark Zero should arrive on or near that date.
According to Rare the fifty-player online mode and the TV mode could both be added via a download over Xbox Live. Both would make excellent downloads, but we'll have to see if that ever happens. For now Rare are hard at work completing the game.
Voor hoge resoluties ga ik wel PC gamen. Ik snap niet dat je eerst zegt dat die nieuwe games niks toevoegen en je dus geen Xbox 360 hoeft te kopen, je daarna zegt dat jij dus speciaal voor HDTV een X360 koopt? Mag ik even lachen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja! Want die verschijnen straks natuurlijk niet meer op de huidige xbox!
Kijk. Natúúrlijk zijn games de hoofdreden om voor de xbox 360 te gaan. Maar als ze alleen maar "nieuw" zijn en in geen enkel ander opzicht beter, dan zou het wel een beetje zonde zijn om alleen daarom nieuwe hardware aan te schaffen.
Ik denk niet dat ik in de komende 3 jaar in het bezit kom van een HD-ready tv. Maar als ik eenmaal aan de next-gen ben, dan wil ik niet te lang wachten met het aanschaffen van een HDTV. Je kunt zeggen wat je wilt maar High Definition is toch waar de komende generatie om draait (behalve bij die ene fabrikant die het mikt op de controller). En voor hoge resoluties hoef je echt geen "graphicshoer" te zijn, het ìs gewoon veel fijner!
Nou idd,... spel ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 september 2005 04:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ze mogen er nog hard aan trekken de komende weken wil dat spel echt mooi worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |