Da's een behoorlijke uitspraak!quote:X05: Microsoft Keynote Speech
Let the endorsements begin! First live details from X05.
...
Microsoft revealed that more than 200 games are currently in development for Xbox 360, and stated rather boldly that this is the best launch lineup in the history of consoles.
Àls ik een xbox 360 zou kopen dan zou bij mij ook DOA4 de eerste game zijn die ik zou kopen. Voor de rest zou ik het ook niet weten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:
De line-up voor de launchdate lijkt me gewoon dik in orde. De vraag is, welke games worden mijn geld daadwerkelijk waard.
DoA4 staat bovenaan mijn lijstje.
Maar de 2e plaats wordt gedeeld door PDZ en GoW.
En dan zijn er nog andere games die mijn intresse wel hebben/
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef Retuobak het volgende:
CoD2 all the way bij launch, ga morgen maar een Xbox 360 pre-order kit halen, m'n eerste console
GMTAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Àls ik een xbox 360 zou kopen dan zou bij mij ook DOA4 de eerste game zijn die ik zou kopen. Voor de rest zou ik het ook niet weten!
Je hebt 2 typen mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef milford_cubicle het volgende:
Perfect dark op de n64 was echt een geniaal spel![]()
Maar ik vrees dat ze de boel een beetje aant vernaaien zijn bij rare![]()
GoW wordt zover ik weet geen launchtitel, ik dacht januari 2006.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:
De line-up voor de launchdate lijkt me gewoon dik in orde. De vraag is, welke games worden mijn geld daadwerkelijk waard.
DoA4 staat bovenaan mijn lijstje.
Maar de 2e plaats wordt gedeeld door PDZ en GoW.
En dan zijn er nog andere games die mijn intresse wel hebben/
Kortom PDZ. Wel dat was makkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef febster het volgende:
[..]
GoW wordt zover ik weet geen launchtitel, ik dacht januari 2006.
Dacht het wel, de meeste winkels nemen ook voor games al pre-orders aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Black-Hole het volgende:
Kan je 360 games al pre-orderen bij Dixons?
Zou toch jammer zijn als PGR3 uitverkocht is als ik mijn gereserveerde console kom ophalen
CoD2 all the way bij launch, ga morgen maar een Xbox 360 pre-order kit halen, m'n eerste console
Behalve dat het de beste launch line-up ooit wordt!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog niets bekend wat launch games betreft![]()
Jammer dat die ook op de Ps2 en Xbox zal verschijnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Wel jammer dat we een hoop al gezien hebben.... Splinter Cell 4 is echter nieuw en dat filmpje gaat echt helemaal nergens overJe ziet erg weinig maar het beloofd veel goeds.
Ja maar dat zal net zoals bij o.a. Burnout 3 (EA? Whoot) en King Kong geen directe port worden. Als je 60 euro te spenderen hebt en je hebt beide consoles, koop je hem dan voor een oude of voor de X360?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jammer dat die ook op de Ps2 en Xbox zal verschijnen.![]()
De oude, want ik houd van old-skool.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 04:19 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar dat zal net zoals bij o.a. Burnout 3 (EA? Whoot) en King Kong geen directe port worden. Als je 60 euro te spenderen hebt en je hebt beide consoles, koop je hem dan voor een oude of voor de X360?
En dit meen je omdat....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jammer dat die ook op de Ps2 en Xbox zal verschijnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |