Klopt... des te meer reden om lekker veel polygonen te pushen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:00 schreef speknek het volgende:
Ik wil trouwens ook nog even zeggen dat ik die HDTV optie niet altijd briljant vind. Sommige polygonen komen er zo wel heel scherp uit, dat vind ik ook wel eens een nadeel aan PC games, het wordt er juist minder realistisch door.
(dit ook ter aanleiding van dat Alan Wake filmpje)
Volgens mij is er bij een normale tv juist minder anti-aliassing nodig en bij een HDTV juist wat meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt... des te meer reden om lekker veel polygonen te pushen!Meer polygonen (dan de huidige xbox) op PAL/NTSC resolutie heeft niet zoveel zin meer. En aangezien de xbox 360 veel meer polygonen per seconden kan renderen dan de huidige xbox, is HDTV een goed "excuus" om hier gebruik van te maken!
Wat ook een voordeel is van HDTV is dat anti-aliassing minder hard nodig is.En dat terwijl de GPU van de xbox 360 juist een dedicated gedeelte heeft voor razendsnelle AA berekeningen!
Ja en nee. Een crt tv heeft een lager resolutie en is ook een stuk minder scherp, dus is anti-aliassing niet zo hard nodig. HDTV heeft een scherper beeld, maar ook een véél hogere resolutie, waardoor de karteltjes ook weer niet zo opvallen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:53 schreef Tain het volgende:
Volgens mij is er bij een normale tv juist minder anti-aliassing nodig en bij een HDTV juist wat meer.
Als je Fable echt leuk vind dan kan je dit soort rpg's beter links laten liggen. Das namelijk van een heel ander soort en, IMHO, veel hoger niveau.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:41 schreef gijsje79 het volgende:
Ziet er goed uit.
Ben alleen geen RPG iemand, vond Fable wel
quote:
Makoto - A student at the same Enchanters' College as Atsuma and Touya, this 19 year old male spends his life as a transvestite, writing sappy love poems to Touya. Actually, his motivations for anything and everything are probably all traceable back to Touya. When he isn't pining over his unrequited love, Makoto occupies his time by wondering why on earth such a suave, intelligent, good-looking man like Touya would hang around with Atsuma, the single target of Makoto's undying wrath. On an interesting side note, Makoto is a surprisingly capable cook.
Karin - A former resident of London City, the 17 year old Karin ran away to join a small resistance group stationed just outside her hometown, to whom she lends her abilities as a talented kick boxer. A rather naive girl, she often bickers with Atsuma.
Raiga - A member of the same resistance faction to which Karin belongs, Raiga is much more mature than his 25 years would suggest. His talents lie in fencing, and his masterly skills and massive sword make him a force to be reckoned with on the battlefield. He is also a large fan of the strategy game "Go" and equally as fond of scolding Karin.
[eM] eNCHANT arM is slated to be released in concurrence with the Xbox 360 in Japan and will include a number of Xbox Live features. Those desiring more information can visit the title's official website here. http://www.rpgamer.com/news/Q3-2005/072505c.html
Wtf? Rare Jappen iddquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:27 schreef PandorasBox het volgende:
Fable een RPG? Meer een simpele adventuregame...![]()
Over Enchanted Arms:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Gekke Jappen. Volgens mij is metrosexualiteit daar ERG in.
Zucht. Zo gek zijn Jappaners niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:27 schreef PandorasBox het volgende:
Gekke Jappen. Volgens mij is metrosexualiteit daar ERG in.
Die zien er idd niet echt uitquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:56 schreef PandorasBox het volgende:
Ik vind de textures op die achterste gebouwen lelijk. :/
Had je voor de PS2 ook al, eigenlijk gewoon een noodzakelijk iets voor bijv Everquest op de ps2quote:Controller met een toetsenbord.!
Ja alsof ik nog langer kan wachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:19 schreef PandorasBox het volgende:
http://news.softpedia.com(...)-Xbox-360-3902.shtml
Latere versie van de X360 zal HD-DVD gaan bevatten.
Stel dat ding gewoon uit man!![]()
Neuh, wat moet ik met HD DVD? Tis toch gewoon een DVD met meer opslag capaciteit, ik vind films op DVD goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:45 schreef PandorasBox het volgende:
Ga je dus later ook een HD-DVD versie van de X360 kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |