September.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis Sid Meier's Pirates.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Battlefield 2 wordt zeker een toptitel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wanneer komt hij nu uit?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje te vroeg misschien, zijn ook nog wel spellen die nu voor weinig te koop zijn en ook leuk om te spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb m'n xbox verkocht en nu beetje spijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De pc versie vond ik ook al leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef Bastard het volgende:
Rainbow Six lijkt me ook cool inderdaad... maar ik heb dat met Farcry, ik denk dat ie niet zo cool word. Wel mooi, maar niet zo leuk., ik zie het wel wat Gijsje79 er van zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan alleen op de Ps2 inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef crossover het volgende:
als ik gran turismo wil spelen moet ik dan perse bij de PS2 zijn of kan dat op de xbox ook?
ah jammer zeg..dan wordt de keuze heel moeilijk... ik ken Forza niet, maar ik heb het gevoel dat het niet kan tippen aan GT, of is dit onwetendheid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan alleen op de Ps2 inderdaad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forza is vergelijkbaar, en wel te spelen op de xbox.
Een soort van onwetendheid. Het spel heeft heel veel goede reviews gekregen, kijk hier maar eens:quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ah jammer zeg..dan wordt de keuze heel moeilijk... ik ken Forza niet, maar ik heb het gevoel dat het niet kan tippen aan GT, of is dit onwetendheid?
Een GT of Forza zijn zogenoemde "real driving experience" race spellen, moeten dus ook wel moeilijk zijn vind ik. Succes behalen door doorzettingsvermogen en een goede afstelling.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef crossover het volgende:
onwetendheid ja, is het een beetje gemakkelijk te spelen? GT vond ik altijd erg moeilijk, en ik ben niet zo'n doorzetter..
Ziet er heel intressant uit moet ik zeggen, had er verder nog niks van opgezocht, dat ga ik nu maar es doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:40 schreef pkwarts het volgende:
Fahrenheit wordt het dus helemaal. Een paar filmpjes van hoe het eerste hoofdstuk kan verlopen en wat de gevolgen daarvan zijn:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2294/Opening-Scene-Version-1
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2295/Opening-Scene-Version-2
en een filmpje waar je wat toetsencombinaties moet maken om zo een level door te komen:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2290/How-Did-He-Do-That
Een PC demo kan je hier downloaden waar je zelf het eerste hoofdstuk kan ontdekken:
http://www.atari.com/fahrenheit/form/demo_uk.php
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke mix tussen adventure, vrijheid en een beetje actie. Eind September moet hij uitkomen als het goed is.
Forza vond ik zelf wat tegenvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:11 schreef crossover het volgende:
nee ik wil juist het goed worden, licences halen zoals in gt, auto's inkopen, tunen, mee racen, geld verdienen.
als je em voor een leuk prijsje kan kopen is BA nog wel de moeite waard, zover ik weet is de opvolger uitgesteld tot januarie 2006.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Is het nog de moeite om nu RB6:Black Arrow te kopen ook voor Xbox Live aangezien het volgende deel bijna komt. Wordt het nog gespeeld online en hoe moeilijk is het als totale RB6-beginner om er nog tussen te komen.
Nog een vraagje: Ik ben niet echt fan van turn-based battles zoals in Final Fantasy enzo maar is het battlesysteem in KOTOR1 wel wat actievoller.
Word nog zat gespeelt en ja het word moeilijk voor je als beginner, maar na een paar weekjes moet je wel mee kunnen komen hoor. Gewoon veel retrival/total conquest spelen, daar respawn je als je gekilled word zodat je rustig de tijd krijgt te oefenen. Bij de survival modes moet je steeds wachten tot het potje afgelopen is n.l.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Is het nog de moeite om nu RB6:Black Arrow te kopen ook voor Xbox Live aangezien het volgende deel bijna komt. Wordt het nog gespeeld online en hoe moeilijk is het als totale RB6-beginner om er nog tussen te komen.
Zeer zeker jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Nog een vraagje: Ik ben niet echt fan van turn-based battles zoals in Final Fantasy enzo maar is het battlesysteem in KOTOR1 wel wat actievoller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop