abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:26:10 #1
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_29603776
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Far Cry Instincts
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Battlefield 2: Modern Combat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Raibow six Lockdown
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Burnout Revenge
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tomb Raider: Legend
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier weer verder.

:')
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:28:57 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29603825
Praat OP
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The truth was in here.
pi_29603901
Ik mis Sid Meier's Pirates.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Battlefield 2 wordt zeker een toptitel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wanneer komt hij nu uit?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:55:08 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29604524
Ik heb m'n xbox verkocht en nu beetje spijt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:11:35 #5
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_29604920
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis Sid Meier's Pirates.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Battlefield 2 wordt zeker een toptitel!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wanneer komt hij nu uit?
September.
Sla hem eerst wel ff over, wil wel es zien hoe die servers van EA nu zijn.
Ga dus eerst voor Far Cry.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Halo Stats
360 Blog
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:51:20 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29605869
Meldt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:03:39 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29606147
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb m'n xbox verkocht en nu beetje spijt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Beetje te vroeg misschien, zijn ook nog wel spellen die nu voor weinig te koop zijn en ook leuk om te spelen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The truth was in here.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:13:36 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29606370
Ik heb nog wel interesse in de lost chapters van Fable, Rainbow Six en eventueel Battlefield alhoewel ik wel denk dat de laatste wat zal tegenvallen.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:43:31 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29606966
Rainbow Six lijkt me ook cool inderdaad... maar ik heb dat met Farcry, ik denk dat ie niet zo cool word. Wel mooi, maar niet zo leuk., ik zie het wel wat Gijsje79 er van zegt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The truth was in here.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:47:04 #10
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_29620444
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef Bastard het volgende:
Rainbow Six lijkt me ook cool inderdaad... maar ik heb dat met Farcry, ik denk dat ie niet zo cool word. Wel mooi, maar niet zo leuk., ik zie het wel wat Gijsje79 er van zegt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De pc versie vond ik ook al leuk.
Nu es zien hoe het op live gaat.
Zelf maps maken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en die weer uloaden met xbox live.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Je bent er dus wel ff zoet mee.
Halo Stats
360 Blog
pi_29622790
Fahrenheit wordt het dus helemaal. Een paar filmpjes van hoe het eerste hoofdstuk kan verlopen en wat de gevolgen daarvan zijn:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2294/Opening-Scene-Version-1
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2295/Opening-Scene-Version-2

en een filmpje waar je wat toetsencombinaties moet maken om zo een level door te komen:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2290/How-Did-He-Do-That

Een PC demo kan je hier downloaden waar je zelf het eerste hoofdstuk kan ontdekken:
http://www.atari.com/fahrenheit/form/demo_uk.php

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Heerlijke mix tussen adventure, vrijheid en een beetje actie. Eind September moet hij uitkomen als het goed is.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_29632022
als ik gran turismo wil spelen moet ik dan perse bij de PS2 zijn of kan dat op de xbox ook?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:47:22 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29632134
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef crossover het volgende:
als ik gran turismo wil spelen moet ik dan perse bij de PS2 zijn of kan dat op de xbox ook?
Kan alleen op de Ps2 inderdaad.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Forza is vergelijkbaar, en wel te spelen op de xbox.
The truth was in here.
pi_29632173
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kan alleen op de Ps2 inderdaad.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Forza is vergelijkbaar, en wel te spelen op de xbox.
ah jammer zeg..dan wordt de keuze heel moeilijk... ik ken Forza niet, maar ik heb het gevoel dat het niet kan tippen aan GT, of is dit onwetendheid?
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_29632393
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef crossover het volgende:

[..]

ah jammer zeg..dan wordt de keuze heel moeilijk... ik ken Forza niet, maar ik heb het gevoel dat het niet kan tippen aan GT, of is dit onwetendheid?
Een soort van onwetendheid. Het spel heeft heel veel goede reviews gekregen, kijk hier maar eens:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920720.asp < Forza
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/561066.asp < Gran Turismo 4
[22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_29632635
onwetendheid ja, is het een beetje gemakkelijk te spelen? GT vond ik altijd erg moeilijk, en ik ben niet zo'n doorzetter..
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:07:45 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29634361
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef crossover het volgende:
onwetendheid ja, is het een beetje gemakkelijk te spelen? GT vond ik altijd erg moeilijk, en ik ben niet zo'n doorzetter..
Een GT of Forza zijn zogenoemde "real driving experience" race spellen, moeten dus ook wel moeilijk zijn vind ik. Succes behalen door doorzettingsvermogen en een goede afstelling.
Toch zijn beide spellen erg toegangkelijk voor "race leken" maar zijn ook zeker een uitdaging voor de gevorderde racer.

Maar wat wil je hebben in een race spel? Afstellen en racen met bloed zweet en tranen, of rond krossen op banen en niet moeilijk doen?
PGR2 al gespeeld? Ook erg leuk, meer arcade achtig om te spelen.
The truth was in here.
pi_29634473
nee ik wil juist het goed worden, licences halen zoals in gt, auto's inkopen, tunen, mee racen, geld verdienen.
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:19:48 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29634690
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 10:40 schreef pkwarts het volgende:
Fahrenheit wordt het dus helemaal. Een paar filmpjes van hoe het eerste hoofdstuk kan verlopen en wat de gevolgen daarvan zijn:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2294/Opening-Scene-Version-1
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2295/Opening-Scene-Version-2

en een filmpje waar je wat toetsencombinaties moet maken om zo een level door te komen:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2290/How-Did-He-Do-That

Een PC demo kan je hier downloaden waar je zelf het eerste hoofdstuk kan ontdekken:
http://www.atari.com/fahrenheit/form/demo_uk.php

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heerlijke mix tussen adventure, vrijheid en een beetje actie. Eind September moet hij uitkomen als het goed is.
Ziet er heel intressant uit moet ik zeggen, had er verder nog niks van opgezocht, dat ga ik nu maar es doen.
Filmpjes geven me een aardig idee van de bedoeling
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The truth was in here.
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:49:57 #20
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_29640223
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:11 schreef crossover het volgende:
nee ik wil juist het goed worden, licences halen zoals in gt, auto's inkopen, tunen, mee racen, geld verdienen.
Forza vond ik zelf wat tegenvallen.
Heb wel goeie tijden gehad aan GT (deel 1 tm 3)
Voor het online gebeuren is Forza wel leuk, maar na een paar keer spelen heb je het wel gehad.
Wil je een goeie race game op de Xbox, dan zou ik wel voor PGR2 gaan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Halo Stats
360 Blog
pi_29642927
Is het nog de moeite om nu RB6:Black Arrow te kopen ook voor Xbox Live aangezien het volgende deel bijna komt. Wordt het nog gespeeld online en hoe moeilijk is het als totale RB6-beginner om er nog tussen te komen.
Nog een vraagje: Ik ben niet echt fan van turn-based battles zoals in Final Fantasy enzo maar is het battlesysteem in KOTOR1 wel wat actievoller.
pi_29643228
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Is het nog de moeite om nu RB6:Black Arrow te kopen ook voor Xbox Live aangezien het volgende deel bijna komt. Wordt het nog gespeeld online en hoe moeilijk is het als totale RB6-beginner om er nog tussen te komen.
Nog een vraagje: Ik ben niet echt fan van turn-based battles zoals in Final Fantasy enzo maar is het battlesysteem in KOTOR1 wel wat actievoller.
als je em voor een leuk prijsje kan kopen is BA nog wel de moeite waard, zover ik weet is de opvolger uitgesteld tot januarie 2006.

en kotor, tsja die is verkapt turnbased.
de vijanden lopen gewoon rond, je hebt geen random encounters.
en als je in combat gaat dan vechte/ schieten je mannetjes automatisch gewoon real time, en als je wilt dat ze wat anders doen dan druk je op de witte knop dan word het spel gepauzeert en dan kan je speciaale spells of skills inzetten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:55:30 #23
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29644334
quote:
Word nog zat gespeelt en ja het word moeilijk voor je als beginner, maar na een paar weekjes moet je wel mee kunnen komen hoor. Gewoon veel retrival/total conquest spelen, daar respawn je als je gekilled word zodat je rustig de tijd krijgt te oefenen. Bij de survival modes moet je steeds wachten tot het potje afgelopen is n.l.
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:17:17 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29644948
quote:
Zeer zeker ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_29646364
Hoe is RB6 in multiplayer in splitscreen? Gewoon deathmatch of ook iets in de richting van co-op of iig dat je bij elkaar zit.
Ik moet namelijk kiezen tussen deze twee maar weet niet welke ik moet nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop