Vorig deel:http://forum.fok.nl/topic/733480quote:Xbox 360 System Performance Specifications
Custom IBM PowerPC-based CPU Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each
Two hardware threads per core; six hardware threads total
VMX-128 vector unit per core; three total
128 VMX-128 registers per hardware thread
1 MB L2 cache
CPU Game Math Performance 9 billion dot product operations per second
Custom ATI Graphics Processor 10 MB of embedded DRAM
48-way parallel floating-point dynamically scheduled shader pipelines
Unified shader architecture
Polygon Performance 500 million triangles per second
Pixel Fill Rate 16 gigasamples per second fill rate using 4x MSAA
Shader Performance 48 billion shader operations per second
Memory 512 MB of 700 MHz GDDR3 RAM
Unified memory architecture
Memory Bandwidth 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth
256 GB/s memory bandwidth to EDRAM
21.6 GB/s front-side bus
Overall System Floating-Point Performance 1 teraflop
Storage Detachable and upgradeable 20GB hard drive
12x dual-layer DVD-ROM
Memory Unit support starting at 64 MB
I/O Support for up to four wireless game controllers
Three USB 2.0 ports
Two memory unit slots
Optimized for Online Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features with broadband service, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, gamer profile for digital identity, and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies, or listening to music
Built-in Ethernet port
Wi-Fi ready: 802.11a, 802.11b, and 802.11g
Video camera ready
Digital Media Support Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Ability to stream media from portable music devices, digital cameras and Windows XP-based PCs
Ability to rip music to the Xbox 360 hard drive
Custom playlists in every game
Built-in Media Center Extender for Windows XP Media Center Edition 2005
Interactive, full-screen 3-D visualizers
High-Definition Game Support All games supported at 16:9, 720p, and 1080i, anti-aliasing
Standard-definition and high-definition video output supported
Audio Multi-channel surround sound output
Supports 48KHz 16-bit audio
320 independent decompression channels
32-bit audio processing
Over 256 audio channels
Physical Specs Height: 83 mm
Width: 309 mm
Depth: 258 mm
Weight: 7.7 lbs.
System Orientation Stands vertically or horizontally
Customizable Face Plates Interchangeable to personalize the console
De PS2 doet het ook nog steeds goed, God Of War, Darkwatch, Tekken 5, allemaal nog toppertjes.quote:Eigenlijk wil ik mij helemaal bemoeien in dit premature geneuzel, maar toch even een reactie op deze zin.
Onzin om te zeggen dat hij aan vervanging toe is natuurlijk, waarom zou je dat denken?
Het is wellicht jammer te noemen dat Microsoft sneller door hun producten heen gaan dan dat Sony dat doet. Maar de XBOX doet het gewoon goed, zijn leuke spellen die er nog op uit komen ook.. alleen de aandacht verschuifd nu naar de 360
480x400? Wat voor een tv heb jij? En 1600x1200 is geen HDtv resolutie d8 ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
Grafisch is er wel vooruitgang, alleen met HDTV is het scherper (denk in termen van Doom3 op alles hoog en 480x400 of Doom3 alles hoog 1600x1200).
je schijnt er vrij zeker van te zijn dat de PS3 maar 3 x sneller is dan de dev-kit..........dat terwijl de RSX pas net klaar is, en de Cell-structuur zelfs door Pixar wordt overwogen voor hun renderfarm......quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
IGN was een van de vele sites die dit melden hoor.
Vooralsnog zijn er alleen PS sites/magazines die KZ als echt bestempelen.. op iedere andere zichzelf respecterende site is niets te vinden over de echtheid, alleen dat het hoogstwsl nep is.
En sowieso, als het maar op 5fps draait, denk je dan echt dat het uiteindelijk soepel loopt. De ps3 is misschien 2, max 3x sneller dan die devkit.
Dus dan zou je no way boven de 30 fps komen als alles af is. En dus is het per definitie al onzin. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, toch? Over dom gesproken..
Maar goed blind man, keep on dreaming. Over een jaar zien we wel wie er gelijk had.
300 Sam Fishers in beeld! Halo 3 waarbij je 10 guns kunt wielden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Rodie83 het volgende:
Mjaaaaaaah die resoluties kunnen mn aars zuigen. Ik bedoel, mn tv oogt scherper dan een willekeurige 3d game die ik op 800x600 op mn pc probeer te spelen. Ik bedoel, dat zal allemaal wel. Splinter Cell 3 ziet er op mijn TV met een RGB kabeltje retegeil uit, ik vraag me af hoe hard de 360 daar overheen gaat klappen.
1 Sam Fisher is al gay genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:46 schreef BMH het volgende:
[..]
300 Sam Fishers in beeld! Halo 3 waarbij je 10 guns kunt wielden.
I kid i kid![]()
BTW: Waarom heeft de x360 een infrarood plaatje? Willen ze de DVD remote infrarood maken ofzow? Terwijl dat ding volledig radiografische controllers heeft?
LOLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
1 Sam Fisher is al gay genoeg![]()
Als daar de verbetering op mn scherm uit moet bestaan![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik scheet al in m'n broek bij Forbidden Siren, moet er niet aan denken dat Capcom met een horrorgame komt op Nextgen........
Ow, je verwacht dat ie nog sneller wordt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je schijnt er vrij zeker van te zijn dat de PS3 maar 3 x sneller is dan de dev-kit..........dat terwijl de RSX pas net klaar is, en de Cell-structuur zelfs door Pixar wordt overwogen voor hun renderfarm......
Nou joepie weer een neger GTA game. Rappers moeten verboden worden uit games.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef SocialDisorder het volgende:
zolang EA vertrouwen erin heeft dat zowel de PS3 als de Xbox360 dit aankunnen:
[afbeelding]
ga ik niet lopen miepen welke nou beter is. Dit is gewoonweg ZIEK zo mooi. Ik scheet al in m'n broek bij Forbidden Siren, moet er niet aan denken dat Capcom met een horrorgame komt op Nextgen........
We weten nu denk ik wel dat de graphics geweldig zijn. Wanner beginnen we te kijken naar de games?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef SocialDisorder het volgende:
het gaat niet om de game, maar om het niveau van graphics.....................*zucht*
Er is dan ook geen game die een bal heeft aan 2 7800 GT kaarten in SLI, en eigenlijk geen processor die dat fatsoenlijk kan bijbenen. Dus tsja, erg veel heb je er al niet aan op het moment.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik had het niet tegen jou specifiek maar over fanboys in het algemeen, maar als je je aangesproken voelde............
Gefeliciteerd met de 6800 SLI vergelijking, en bedankt voor het aangeven dat je dus totaal niet weet waar je het over hebt. De RSX-chip is volgens onafhankelijke testen sneller dan twee 7800 GT kaarten in SLI-mode. En nou jij weer.
Als je dan toch dergelijke argumenten naar buiten knalt (geldt ook voor Daggla), geef dan iig even de bron van zoiets. Ik kan je nu ook wel van repliek dienen door te zeggen dat een afhankelijke test dat als bullshit heeft verklaard. Snijdt ook geen hout.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik had het niet tegen jou specifiek maar over fanboys in het algemeen, maar als je je aangesproken voelde............
Gefeliciteerd met de 6800 SLI vergelijking, en bedankt voor het aangeven dat je dus totaal niet weet waar je het over hebt. De RSX-chip is volgens onafhankelijke testen sneller dan twee 7800 GT kaarten in SLI-mode. En nou jij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |