quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
veel over gehoord, mooi ding.
is er verder nog iets aan de controller veranderd? ik heb een afbeelding gezien maar ik zag alleen dat de start en back button van plek veranderd waren.
Gewoon een Xbox S als je het mij vraagt hoor !quote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Dementor het volgende:
Hij heeft nu meer de vorm van een ps controller...
ik kan zo zien dat de white en black button weg zijn (waren ook best nutteloze buttons, hoogstends voor flashlight oid)quote:Op zondag 15 mei 2005 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat buttons weg,... en een multimedia butten erbij
Die ronde klit is een trackballetje geloof ik. Daarmee kom je in je multimedia menu voor games, trailer, previews, downloads en weet ik veel wat nog allemaalquote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan zo zien dat de white en black button weg zijn (waren ook best nutteloze buttons, hoogstends voor flashlight oid)
wat zijn die 1,2,3,4 buttons?
wat is er met de left en right trigger gebeurt?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:28 schreef Fliepke het volgende:
volgens mij zijn wit en zwart nu gewoon shoulderbuttons.
You won't get them, because they simply don't matterquote:Op zondag 15 mei 2005 20:36 schreef KopieerMachine het volgende:
heeeft iemand de specifiacties voor mij ?![]()
bij voorbaat dank
dat is natuurlijk het punt, de gameplay. maar daar kunne we nog geen woord over zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:20 schreef Internationalist het volgende:
En daarbij komt dat je niet eens weet of dat ook écht ingame is.
Realtime?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:20 schreef Internationalist het volgende:
En daarbij komt dat je niet eens weet of dat ook écht ingame is.
photosoep!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Die gele auto zweeft.
F-Zero killer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |