Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.quote:The display appears to promise lower costs for a full 40" HDTV screen bringing the price down to $400
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even reageren op Twi.
Op slashdot staat dit:
[..]
Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.
Uiteraard komt er nog een hoop bij, maar ik denk dat het wel eens de helft zou kunnen gaan schelen.
Dit staat in een andere quote van je. Als je het over de productiekosten van een NED paneel begint te hebben, dan lijken me dat dus kosten van een paneel, anders benoem je dat wat anders.quote:we estimate the manufactured cost for a 40-inch NED panel could be under $400
Volgens mij geeft de led van de ps2 meer licht dan het lampie van de xbox, grootte zegt niet alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Powerknop vind ik wel een beetje te groot. De X360 zal wel mooi licht maken met zo een knop. ;]
Lijkt er toch een beetje op? Of misschien willen ze wat volwassen gamers trekken en Perfect Dark 0 de Halo maken voor de Xbox 360?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik dacht dat ze met Perfect Dark een cartoonachtige stijl zou krijgen
[afbeelding]
Da's toch 'te kiddy'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Mij maak het niet zoveel uit zolang ze maar komen met een nieuwe Perfect Dark. Het is een launch titel en ik verwacht niet dat ze in korte tijd van cartoonstyle naar "gewoon" zijn gegaan (op de vorige E3 lieten ze weten welke richting ze op gingen met PD). Ik volg het niet meer echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Lijkt er toch een beetje op? Of misschien willen ze wat volwassen gamers trekken en Perfect Dark 0 de Halo maken voor de Xbox 360?
Conker is ook kiddy.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Da's toch 'te kiddy'
En op die laatste pic ziet de controller er weer anders uit dan op andere foto's :\
Ubisoft heeft binnen krap anderhalf jaar 3 versies van Rainbow Six op de Xbox uitgegeven, ik vermoed dat ze nog wel even doorgaan met uitmelkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef _GdR_ het volgende:
als er maar een nieuwe rainbowsix komt op de 360.
zolang die game er niet is hoef ik die xbox niet
Ik heb het gehad met die squadbased shooters. Met die nieuwe kracht verwacht ik toch minstens een port van Battlefield 2.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef twi het volgende:
Ubisoft heeft binnen krap anderhalf jaar 3 versies van Rainbow Six op de Xbox uitgegeven, ik vermoed dat ze nog wel even doorgaan met uitmelken
Ohnee, de nieuwe RS is nog niet uit
Battlefield: Modern Combat zou de Xbox en Xbo 360 kant opkomenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met die squadbased shooters. Met die nieuwe kracht verwacht ik toch minstens een port van Battlefield 2.
Klopt. Maar het spel voldeed niet aan de eisen en dus moest het team em weer opnieuw maken. Het halve team dat achter PD zat zit nu bij zoonami & free radical. De overgang van Nintendo naar Microsoft verliep niet al te soepel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Perfect Dark Zero render revealed by MTV
Ik had dus gelijk. Dat was de oude Perfect Dark render. Dit is de goede.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
PD0, here I come!Er gaan ook geruchten rond dat het spel Velvet Dark genoemd zal worden. :S
Ik hoop in ieder geval dat ze niet de anime uitvoering van Joanna Dark gaan gebruiken. Dat was echt brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |