Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.quote:The display appears to promise lower costs for a full 40" HDTV screen bringing the price down to $400
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even reageren op Twi.
Op slashdot staat dit:
[..]
Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.
Uiteraard komt er nog een hoop bij, maar ik denk dat het wel eens de helft zou kunnen gaan schelen.
Dit staat in een andere quote van je. Als je het over de productiekosten van een NED paneel begint te hebben, dan lijken me dat dus kosten van een paneel, anders benoem je dat wat anders.quote:we estimate the manufactured cost for a 40-inch NED panel could be under $400
Volgens mij geeft de led van de ps2 meer licht dan het lampie van de xbox, grootte zegt niet alles.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:41 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Powerknop vind ik wel een beetje te groot. De X360 zal wel mooi licht maken met zo een knop. ;]
Lijkt er toch een beetje op? Of misschien willen ze wat volwassen gamers trekken en Perfect Dark 0 de Halo maken voor de Xbox 360?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik dacht dat ze met Perfect Dark een cartoonachtige stijl zou krijgen
[afbeelding]
Da's toch 'te kiddy'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Mij maak het niet zoveel uit zolang ze maar komen met een nieuwe Perfect Dark. Het is een launch titel en ik verwacht niet dat ze in korte tijd van cartoonstyle naar "gewoon" zijn gegaan (op de vorige E3 lieten ze weten welke richting ze op gingen met PD). Ik volg het niet meer echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Lijkt er toch een beetje op? Of misschien willen ze wat volwassen gamers trekken en Perfect Dark 0 de Halo maken voor de Xbox 360?
Conker is ook kiddy.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Da's toch 'te kiddy'
En op die laatste pic ziet de controller er weer anders uit dan op andere foto's :\
Ubisoft heeft binnen krap anderhalf jaar 3 versies van Rainbow Six op de Xbox uitgegeven, ik vermoed dat ze nog wel even doorgaan met uitmelkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:36 schreef _GdR_ het volgende:
als er maar een nieuwe rainbowsix komt op de 360.
zolang die game er niet is hoef ik die xbox niet
Ik heb het gehad met die squadbased shooters. Met die nieuwe kracht verwacht ik toch minstens een port van Battlefield 2.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:05 schreef twi het volgende:
Ubisoft heeft binnen krap anderhalf jaar 3 versies van Rainbow Six op de Xbox uitgegeven, ik vermoed dat ze nog wel even doorgaan met uitmelken
Ohnee, de nieuwe RS is nog niet uit
Battlefield: Modern Combat zou de Xbox en Xbo 360 kant opkomenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met die squadbased shooters. Met die nieuwe kracht verwacht ik toch minstens een port van Battlefield 2.
Klopt. Maar het spel voldeed niet aan de eisen en dus moest het team em weer opnieuw maken. Het halve team dat achter PD zat zit nu bij zoonami & free radical. De overgang van Nintendo naar Microsoft verliep niet al te soepel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Perfect Dark Zero render revealed by MTV
Ik had dus gelijk. Dat was de oude Perfect Dark render. Dit is de goede.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
PD0, here I come!Er gaan ook geruchten rond dat het spel Velvet Dark genoemd zal worden. :S
Ik hoop in ieder geval dat ze niet de anime uitvoering van Joanna Dark gaan gebruiken. Dat was echt brak.
nano-tubes kosten nu volgens de Kijk een leuke 10.000 euro voor 100 gram, dus ik denk dat ze het dan over massa-productie hebben. Maar zelfs voor 2000 euro is het een bizar strak scherm, alle sterke punten van CRT en LCD/Plasma, maar geen echte zwakheden...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Even reageren op Twi.
Op slashdot staat dit:
[..]
Ik denk dat het wel de productiekosten is voor een scherm wat "af" is. Dus niet alleen de beeldbuis.
Uiteraard komt er nog een hoop bij, maar ik denk dat het wel eens de helft zou kunnen gaan schelen.
Maar die komt ook op de PS2 en is volledig gebasseerd op de BF1942 engine aan de screens te zien...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Battlefield: Modern Combat zou de Xbox en Xbo 360 kant opkomen
Zou er DAAROM een cam bij de nieuwe Xbox zitten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef BMH het volgende:
Wel raar dat je jezelf NU wel mag inscannen en gebruiken als skin terwijl dit uit de N64 versie werd geschrapt. Bij de n64 versie zou je met behulp van de Gameboy camera je eigen gezicht (of die van iemand anders) inscannen en gebruiken als skin.
Maar omdat veel mensen dit zouden gebruiken om hun schoonmoeder neer te knallen ging het feest niet door.
Ik verwacht een heleboel Neo's & agents smith's op de xbox 360 live..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zou er DAAROM een cam bij de nieuwe Xbox zitten?
Naast video-chat natuurlijk...
Nog nooit een shooter op een console gespeeld? Het is idd wennen, maar is heus niet kut hoor. Hooguit een verschil van smaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Leuk... straks allemaal shooters op de xbox zit je dan met je xbox shooters te spelen met zo'n gare kut controller (ja een controller is kut voor shooters hoe je het ook bekijkt). Breng platform games uit ofzo daarvoor koop je toch een console?
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Kun je er ook voor kiezen om een toetsenbord/muis aan te sluiten op de Xbox 360, er zitten voldoende USB 2.0 poorten op. Als het kan, dan koop ik er eentje, zo niet, dan is het echt nie taan mij besteed.
Ik moet toegeven, FPS op een console vind IK behoorlijk uber-kut spelen, ondanks het wennen is zo'n analoog pookie gewoon niet nauwkeurig genoeg, waardoor je een halve minuut aan het mikken bent...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef washandje het volgende:
[..]
Nog nooit een shooter op een console gespeeld? Het is idd wennen, maar is heus niet kut hoor. Hooguit een verschil van smaak.
Als je toetsenbord en muis aan de X360 kan koppelen om te spelen, dan wordt de PC al helemaal overbodig als het om gamen gaat. PC is allen leuk voor shooters en MMORGs. De andere genres zijn het beste vertegenwoordigd in een console.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Leuk... straks allemaal shooters op de xbox zit je dan met je xbox shooters te spelen met zo'n gare kut controller (ja een controller is kut voor shooters hoe je het ook bekijkt). Breng platform games uit ofzo daarvoor koop je toch een console?
niet dus, magoed...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef washandje het volgende:
[..]
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?
met een muis ben je eerst ook een half uur bezig, bij een goed aangepaste console shooter is dat slechts een questie van gewenning.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, FPS op een console vind IK behoorlijk uber-kut spelen, ondanks het wennen is zo'n analoog pookie gewoon niet nauwkeurig genoeg, waardoor je een halve minuut aan het mikken bent...
En volgens mij had niemand er echt last van in Rainbow Six 3 online, dat ging toch wel vrij aardig met een controllerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een controller, een auto-aim en wat andere hulpmiddeltjes erbij en gewoon lekker gamen en niet zeiken. En online heeft iedereen hetzelfde "nadeel". Dan zouden toetsenbord en muis gewoon een soort van hardwarematige cheat zijn.
Wel een goedkope hardwarematige cheat, die iedereen in principe zou kunnen toepassen. Controllers zijn prima, maar als je toch USB-poorten hebt waar je randapparatuur op aan kunt sluiten om de gameplay te verbeteren... waarom niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Geef mij maar een controller, een auto-aim en wat andere hulpmiddeltjes erbij en gewoon lekker gamen en niet zeiken. En online heeft iedereen hetzelfde "nadeel". Dan zouden toetsenbord en muis gewoon een soort van hardwarematige cheat zijn.
Omdat dat IMO net zo zwak is als aimbots, alles op low zetten en brightskins gebruiken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wel een goedkope hardwarematige cheat, die iedereen in principe zou kunnen toepassen. Controllers zijn prima, maar als je toch USB-poorten hebt waar je randapparatuur op aan kunt sluiten om de gameplay te verbeteren... waarom niet?
Onzin, met een muis werkt het gewoon veel intuitiever, en die pookjes hebben gewoon een te grote dode zone. Waarmee je met licht bijsturen al vrij snel naast je doel zit. Lang niet altijd hoor, maar de gewenning duurt gewoon langer dan met een muis.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
met een muis ben je eerst ook een half uur bezig, bij een goed aangepaste console shooter is dat slechts een questie van gewenning.
Hmmm... dat vind ik niet echt een goede vergelijking. Stel je hebt een FPS op de xbox 360. Eentje die gewoon erg goed geprogrameerd is. Met een sublieme gameplay met controller. Maar deze game biedt ook de mogelijkheid om met USB-toetsenbord en muis te spelen. De mensen die de controller gewend zijn spelen met de controller en degene die liever een toetsenbord en muis gebruiken doen dat gewoon. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat dat IMO net zo zwak is als aimbots, alles op low zetten en brightskins gebruiken...
quote:MTV Netherlands, 13/05, 19:30 - 20:00
Secret Gaming
Programma met beelden van de Launch Party van het nieuwste van het nieuwste op het gebied van spelconsoles: Gizmondo.
Maar dat zie toch ook al bij racegames met stuurtjes vs controllers?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Voor SP maakt het me niet uit, singleplayer zit je niemand dwars, maar in MP geef je jezelf een gigantisch voordeel...
Zolang een tobo + muis niet bij het standaard pakket horen dan is dat toch eigenlijk 'cheaten' tov anderen. Het is wel USB wat er op een xbox zit maar wel met een speciale aansluiting eigenlijk alleen voor controllers en stuurtjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dat zie toch ook al bij racegames met stuurtjes vs controllers?Het is dat GT4 uiteindelijk niet online is gegaan, maar met de Driving Force Pro van Logitech heb je echt wel een voordeel ten opzichte van de controller. Als 'ie wel online was geweest, dan zou de DFP-support er ook nog gewoon ingezeten hebben.
Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:51 schreef Tain het volgende:
Zolang een tobo + muis niet bij het standaard pakket horen dan is dat toch eigenlijk 'cheaten' tov anderen. Het is wel USB wat er op een xbox zit maar wel met een speciale aansluiting eigenlijk alleen voor controllers en stuurtjes.
I like it!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
PD0, here I come!Er gaan ook geruchten rond dat het spel Velvet Dark genoemd zal worden. :S
Ik hoop in ieder geval dat ze niet de anime uitvoering van Joanna Dark gaan gebruiken. Dat was echt brak.
Online wel ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?
Ik denk eerder dat er in de Xbox gewoon restricties worden ingezet zodra er een andere controller dan de gamepads geactiveerd wordt, waardoor je alleen spellen kunt spelen die ook gebruik maken van dat geintje...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:35 schreef P-Style het volgende:
Als gamer krijg je de keuze welke hardware je wilt gebruiken en ik zie dat als een voordeel. Dat je zelf kiest voor "de beperking" moet je zelf weten, maar als er een betere besturing wordt aangeboden dan mag je daar best gebruik van maken. En anders open je maar "controller-only" games in de lobby van online games.
Die 2 spreken elkaar redelijk tegen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nog 2 dagen.
wil al jaren een console kopen maar elke keer komt het er niet van. omdat ik
1 al een goede pc heb en vooral shooters en rts speel
3 te duur inverband met nieuwe pc
nee ik vind de console dan te duur in verhuoding met de games die ik er dan op wil spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die 2 spreken elkaar redelijk tegen...
Verder moet je gewoon kijken wat je graag speelt, welke console soortgelijke games draait en daar voor gaan.
Dit soort restricties zul je alleen in software tegenkomen. Dit soort restricties zijn natuurlijk nergens voor nodig in hardware.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk eerder dat er in de Xbox gewoon restricties worden ingezet zodra er een andere controller dan de gamepads geactiveerd wordt, waardoor je alleen spellen kunt spelen die ook gebruik maken van dat geintje...
Nee, gewoon kenmerkend voor veel jongeren tegenwoordig... Mijn moeder werkt in de ambulante dienstverlening en komt bij het soort jonge gezinnen waar beiden net 20 zijn en domweg niet met geld om kunnen gaan... En dus abbo na abbo afsluiten.quote:
Ach... het zal vast geen betere launchtitel worden dan "De grote boot van Paul Allen".quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Anders gaan we inderdaad in op probleem gezinnen en mensen die niet met geld om kunnen gaan. Misschien wordt dat zelfs een launchgame voor de Xbox 360
Mede daarom zijn we ook alweer bij deel 6.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:59 schreef piet_pelle het volgende:
Een of andere pc nerd lult dat gamen op een xbox kut is en we hebben er al ander halve pagina over gelult, dat is pas off topic.
Maar in tegenstelling tot wat je in het Ninty revolution topic zei hebben we hier wel wat om over te lullen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mede daarom zijn we ook alweer bij deel 6.
Mee eens!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:04 schreef piet_pelle het volgende:
Maar in tegenstelling tot wat je in het Ninty revolution topic zei hebben we hier wel wat om over te lullen.
Er is immers al veel bekend gemaakt over de 360. Na vrijdag maar weer uitkijken naar de ps3 en in veel mindere mate de revo.
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk kijkend naar het aantal centrale topics over de verschillende merken huidige consoles, komt de verhouding aardig overeen met het aantal centrale topics over de verschillende next-gen consoles. Toch?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:45 schreef piet_pelle het volgende:
Nou als dat laatste waar was dan was het Nintendo forum nog steeds het xbox forum voor hoor.
Schijnbaar heeft de xbox toch enkele mensen overgehaald. Dat kunnen we Billy boy wel nageven.
Als het iets minder laat was en ik iets minder op had dan had ik vast een nuttige reactie kunnen geven hierop. Helaas moet ik het je nu schuldig blijven. Enig idee overigens waar ik op dit tijdstip nog peuken kan scoren?quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... ik bedoelde eigenlijk kijkend naar het aantal centrale topics over de verschillende merken huidige consoles, komt de verhouding aardig overeen met het aantal centrale topics over de verschillende next-gen consoles. Toch?
Nee sorry... en ik ga ook maar slapen. We lopen nu al in 2 topics te slowchatten met elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:51 schreef piet_pelle het volgende:
Enig idee overigens waar ik op dit tijdstip nog peuken kan scoren?
Lees wat ik zeg in mijn laatste zinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 krijgt (zeer waarschijnlijk) wel gewone USB-poorten (zoals de PS2 nu al heeft). Maar jij vindt een stuurtje gebruiken voor een racegame dus eigenlijk ook cheaten?
Ik dacht overalquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:54 schreef Hellrazor het volgende:
komt het morgen op onze mtv of amerika ?
12 mei USA, 13 mei NLquote:
Nee, want een Xbox is gemaakt voor games. Alle games die er op uit komen draaien altijd. Je hebt geen overhead e.d. En een xbox is waarschijnlijk goedkoper dan een goede nieuwevideokaart. En gaat ook nog langer mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef washandje het volgende:
[..]
Als je op je Xbox alleen maar games wil spelen met muis en toetsenbord kan je het lijkt me beter bij de PC houden?
wie zegt dat ik niet werkquote:
Ja, ik kreeg hem ook al in de brievenbus. Maar ik heb geen zin om te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uitnodigingen voor de Japanse Xbox360/MTV show:
[afbeelding]
Dicht
[afbeelding]
Geopend, het entree bewijs aan de rechterkant
[afbeelding]
Uitgeklapte info-folder
[afbeelding]
Info-folder van de andere kant bekeken
Ik heb de mijne aan m'n broertje gegeven. Als ik op elke uitnodiging die ik krijg zou ingaan, zou ik geen tijd meer over houden om te slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, ik kreeg hem ook al in de brievenbus. Maar ik heb geen zin om te gaan.
ik heb ook nog steeds geen flauw idee hoe hij aan zijn conclusie komtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja hallo. Tis meer nieuws dan die discussie over 19 jaar en werken
quote:According to a Financial Times report today, Ken Kutaragi, president of Sony Computer Entertainment has said that Microsoft's Xbox was dead in the water before it was even started. "Microsoft was finished before it even got started. They have no games," Mr Kutaragi said. "Microsoft has put itself out of the game. Retailers in the US are already disappointed."
Mr Kutaragi said Microsoft's exhibit had been "disappointing": it lacked good software and the hardware was unimpressive. "Microsoft does not understand the entertainment business," he said. "The processing speed of their console is not fast enough and the graphics were rough." He also went on to say that no one needs to buy an Xbox. Finally, he believes PS and PS2 sales will continue to dominate the market while Nintendo will be there to pick up most of the scraps remaining, leaving Microsoft barelly nothing.
Als je het over die MTV show hebt, die is vorige week opgenomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dat unveiling is toch wel live he?
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit dan misschien? Uitspraken van die gast van Sony: Kutaragi
http://news.teamxbox.com/xbox/1307/...-i-MS-Repliesi/
[..]
Sony Bashes Xbox - MS Repliesquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.
Juist. Die opmerkingen zijn 4 jaar geleden ofzo gemaakt, heel scherp Roy, heel scherp.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die uitspraken over de XBox 1 Gijs.
Dat dacht ik al, anders hadden we niet die beelden van de party (of ik dacht dat het een pre-party was ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als je het over die MTV show hebt, die is vorige week opgenomen.
In your face? De Playstation 2 domineerd nog altijd, lieverd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zat hij er even flink naast..
In your face, spick..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |