quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat trouwens ECHT een slag zou zijn voor MS is als ze Pro Evo 5 weten te strikken voor de X360..,
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant: zonder exclusives hadden we nu maar 1 console gehad waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Daar word je toch schijtziek van, al die titels die exclusief op 1 platform verschijnen.
Dat is nagenoeg zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Als FFXI een launchtitel is haal ik hem meteen in huis.
quote:Square Enix revealed that they will begin the Final Fantasy XI Beta Test for Xbox 360 at Xbox 360 launch, the company is hoping to release the game by the end of the year.
waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Hellrazor het volgende:
is PGR3 ook een launchtitel ?
Ik neem aan de PlayOnline kosten ook, omdat het gewoon via de Square servers loopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef P-Style het volgende:
Moet je bij FFXI eigenlijk óók de maandelijkse kosten voor Square-Enix betalen, of enkel die van xbox live?
Weet het wel zeker eigenlijk en FFXI is helemaal niet zo geweldig als ik die userreviews leesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik neem aan de PlayOnline kosten ook, omdat het gewoon via de Square servers loopt.
Is dat wel zo? MS wilde alles toch juist over de eigen servers?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik neem aan de PlayOnline kosten ook, omdat het gewoon via de Square servers loopt.
In ieder geval spelen mensen op de Xbox 360 ook tegen mensen met de PC versie, ik neem aan dat het dan niet op xbox live servers loopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat wel zo? MS wilde alles toch juist over de eigen servers?.
Een MMO is alleen maar belastend voor je eigen netwerk en volgens mij was het de bedoeling dat alle platformen in 1 wereld konden rondlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dat wel zo? MS wilde alles toch juist over de eigen servers?.
Op gamerankings scoort hij toch 85% gemiddeld, zo slecht kan het dan toch niet zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
FFXI is helemaal niet zo geweldig als ik die userreviews lees
Nou... het gaat in ieder geval vìa de xbox live servers. Die zijn dan weer gekoppeld aan de PlayOnline servers (het is tenslotte internet).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef peristilius het volgende:
In ieder geval spelen mensen op de Xbox 360 ook tegen mensen met de PC versie, ik neem aan dat het dan niet op xbox live servers loopt.
Maar de kosten voor een MMORPG zijn sowieso al veel hoger dan de Xbox live! abonnementskosten, ik denk dat het gewoon zo'n ¤10,- per maand lappen wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... het gaat in ieder geval vìa de xbox live servers. Die zijn dan weer gekoppeld aan de PlayOnline servers (het is tenslotte internet).
Maar misschien dat MS een regeling kan treffen met Square-Enix, dat xbox live users niks extra's hoeven te betalen en dat MS de extra kosten die Square-Enix vraagt voor z'n rekening neemt.
http://mmorpg.com/gamelis(...)RView/none/gameID/74quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op gamerankings scoort hij toch 85% gemiddeld, zo slecht kan het dan toch niet zijn?
Hmmm... ja. Zou kunnen ja. Maar wel gaar dat je dan 2 aparte rekeningen moet betalen voor 1 online game. Zou Microsoft straks niet de mogelijkheid bieden om deze extra kosten via xbox live te laten betalen? Dat je xbox live abo dus wat duurder wordt als je MMORPG's speelt, maar alles wel maar via een rekening gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef peristilius het volgende:
Maar de kosten voor een MMORPG zijn sowieso al veel hoger dan de Xbox live! abonnementskosten, ik denk dat het gewoon zo'n ¤10,- per maand lappen wordt.
Phantasy Star Online, gewoon aparte rekeningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ja. Zou kunnen ja. Maar wel gaar dat je dan 2 aparte rekeningen moet betalen voor 1 online game. Zou Microsoft straks niet de mogelijkheid bieden om deze extra kosten via xbox live te laten betalen? Dat je xbox live abo dus wat duurder wordt als je MMORPG's speelt, maar alles wel maar via een rekening gaat?
Hoe zit het eigenlijk met de huidige xbox? Zijn daar ook al Live spellen waarbij je extra moet betalen?
Dat is niet echt fijn, hopen dat Microsoft Square gaat schoppen zodat ze het wel goed doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
http://mmorpg.com/gamelis(...)RView/none/gameID/74
Service is tot nu toe erg slecht, cheaters worden niet aangepakt, servers krijgen regelmatig een DoS aanval te verduren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |