abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31492729

• Microsoft's XBOX 360
    Ja... die nieuwe console van Microsoft dus!

Reserveer nu een Xbox 360 System met een aanbetaling van ¤ 39,99*

Gamefans die er absoluut zeker van willen zijn dat ze op 2 december als één van de eersten kunnen gamen op een Xbox 360, kunnen een Xbox 360 reserveringskit kopen. Deze kit kost ¤ 39,99* en bevat een exclusief long-sleeve Xbox 360 t-shirt. De winkel waar de reserveringskit is gekocht, zorgt ervoor dat er een Xbox 360 System voor de klant wordt vastgehouden. Vanaf 2 december kan het gereserveerde systeem dan op vertoon van de aankoopbon van de reserveringskit worden gekocht in de desbetreffende winkel, tegen bijbetaling van ¤ 360*.

De winkel waar de Xbox 360 reserveringskit is gekocht, garandeert dat er een Xbox 360 System twee dagen - 2 en 3 december - voor de klant wordt vastgehouden. Daarna kan het gereserveerde systeem door de winkel worden verkocht, maar de aanbetaling van ¤ 39,99* blijft nog ruim een jaar geldig, tot en met 31 december 2006.

De Xbox 360 ligt op 2 december in heel Europa in de winkel. De Xbox 360 reserveringskits zijn vanaf 30 september in de winkel te koop.

• Voorgaande topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24

[ Bericht 50% gewijzigd door MMaRsu op 16-10-2005 18:27:23 ]
  • [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_31492785
    Mwoh Daggla, ik denk dat Sony sowieso problemen heeft wanneer ze pas in Q4 '06 releasen hier of zelfs nog later. Niet alleen vanwege PES
      zondag 16 oktober 2005 @ 18:28:39 #3
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31492895
    Alsjeblieft pkwarts
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_31493114
    Ben wel benieuwd hoe PES er straks op de X360 uit ziet. Mag toch hopen op 3d publiek!

Oja en iemand enig idee wanneer de winkels in Nederland bevoorraad zullen worden met de X360's?
    pi_31493280
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 18:40 schreef Fillipe het volgende:
    Ben wel benieuwd hoe PES er straks op de X360 uit ziet. Mag toch hopen op 3d publiek!

Oja en iemand enig idee wanneer de winkels in Nederland bevoorraad zullen worden met de X360's?
    Nou ik verwacht natuurlijk wel dat het er een stuk beter uitziet dan de PES van nu maar PES is grafisch altijd erg zwak geweest dus vergeleken met andere 360 footie games zal het er wel weer gaar uitzien.
    Maar dat maakt het natuurlijk helemaal goed met de perfecte gameplay alleen zou het wel een keer leuk zijn als ze wat meer moeite deden voor de grafische kant.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
      zondag 16 oktober 2005 @ 19:01:19 #6
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31493436
    Fillipe, reken nou aub gewoon op 2 december en ga niet elke pagina vragen wanneer de Nederlandse shops bevoorraad worden
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zondag 16 oktober 2005 @ 19:05:14 #7
    132830 NK5022
    www.psptalk.nl
    pi_31493516
    Ik blijf het jammer vinden dat ps3 zo laat uitkomt, maar ja wel weer goed voor xbox360, want ik ga er nu ook 1tje kopen. Ik ga voor het eerst eens kijken hoe me dat bevalt.
    pi_31493748
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 18:40 schreef Fillipe het volgende:
    Ik denk dat het een plasticlook gaat krijgen .
      zondag 16 oktober 2005 @ 19:23:19 #9
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_31493838
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 18:51 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou ik verwacht natuurlijk wel dat het er een stuk beter uitziet dan de PES van nu maar PES is grafisch altijd erg zwak geweest dus vergeleken met andere 360 footie games zal het er wel weer gaar uitzien.
    Maar dat maakt het natuurlijk helemaal goed met de perfecte gameplay alleen zou het wel een keer leuk zijn als ze wat meer moeite deden voor de grafische kant.
    Niet mee eens... met name de balphysics en bewegingen van spelers komen veel natuurgetrouwer over bij PES dan bij een FIFA, in dat opzicht ziet PES er veel mooier en realistischer uit.
    FIFA zal wellicht die strakke, klinische look weer hebben maar daar word ik niet warm of koud van.
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_31493892
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Niet mee eens... met name de balphysics en bewegingen van spelers komen veel natuurgetrouwer over bij PES dan bij een FIFA, in dat opzicht ziet PES er veel mooier en realistischer uit.
    FIFA zal wellicht die strakke, klinische look weer hebben maar daar word ik niet warm of koud van.
    Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind PES er ook beter uit zien. Bovendien heb ik het idee dat de spelers bij PES beter lijken. Bij FIFA zijn alle spelers hetzelfde qua postuur en lengte, behalve een paar bekende toppers. Maar bij PES zijn spelers verschillend qua postuur en lijken ook de mindere voetballers beter.
    pi_31493936
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Fillipe, reken nou aub gewoon op 2 december en ga niet elke pagina vragen wanneer de Nederlandse shops bevoorraad worden
    Elke pagina rrrrright, overdrijven is ook een kunst. Ben gewoon benieuwd wanneer ze hem krijgen, wil niet zeggen dat ik hem dan ook meteen heb.

Maar goed, het zal wel.
    pi_31498020
    quote:
    Op zondag 16 oktober 2005 19:23 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Maar het feit blijft wel dat het een ps2 poort is en eruit ziet als een psx spel. En dan heb ik het niet over physics en bewegingen maar over de mate van details, polygonen en textures.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_31501335
    THE BEGINNING IS NIGH!, schijnt.. Er iets gaande iig. Er duiken iig vreemde circels op. .
    Hier wat foto's:

quote:
    Is this some sort of new viral marketing campaign from Microsoft? Crop circles supposedly connected to the Xbox 360 have popped up along with a strange new website...

Someone called Lutz has opened a website at http://hex168.com/ and also started posting strange crop circle pictures around Xbox forums on the internet. The pics can be seen below, and are seemingly taken from various places throughout the USA. All the pics have the roman numerals 1,6 and 8 on them, and interestingly enough 168 in hex code converts to 360 in decimal.

Some sites are calling it a new viral marketing campaign from Microsoft (perhaps like Origen, but for the US), and while this would seem likely on the face of things, it might also be an elaborate hoax by someone with extreme Photoshop skills.

Some semi-official third party could also be behind the mystery, and the Halo 3 release date has been mentioned as one topic that this might be about.

One thing I find interesting is the domain whois details - hex168.com is simply registered at Godaddy and also hosted at Godaddy by some anonymous person (domains by proxy). That sort of setup sounds very much to me like something unofficial. You would think if the whole thing had some sort of "officiousness" to it, then it would at least be hosted somewhere else than Godaddy.
    www.thebeginningisnigh.com
    Over één dag en 20 uur (en een beetje) stop de teller.
    MS is weer bezig, ben erg benieuwd wat het is .
    -
      maandag 17 oktober 2005 @ 00:59:24 #14
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_31502236
    Cho: de winkel houdt je Xbox 360 twee dagen vast
    The line is a dot to you!
      maandag 17 oktober 2005 @ 01:08:46 #15
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31502454
    Hex 168 = 360 in decimale cijfers. Wat het verder betekent, geen idee

-edit- Dat stond al in de text

[ Bericht 31% gewijzigd door Notorious_Roy op 17-10-2005 01:09:19 (Beter leeeezen :')) ]
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      maandag 17 oktober 2005 @ 01:24:45 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_31502808
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef kepler het volgende:
    Cho: de winkel houdt je Xbox 360 twee dagen vast
    Oh ok Dat moeten ze doen dus.....
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_31504969
    Hmmm, idd, waar zou MS nu weer mee bezig zijn. Is er iets boeiends binnekort wat ze kunnen aankondigen?
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
      maandag 17 oktober 2005 @ 10:26:47 #18
    132842 Legendkiller
    The one and only
    pi_31506565
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 01:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oh ok Dat moeten ze doen dus.....
    Dit staat op de pre-order kit:

Hoe werkt deze actie?

• Door het kopen van deze verpakking reserveer je een Xbox 360 Systeem, en doe je een aanbetaling van ¤ 39,99
  • Bewaar de kassabon goed! Dit is je bewijs van aanbetaling!
  • Ga op launchdag (of de dag erna) naar het filiaal waar je de aanbetaling hebt gedaan. Daar staat gegarandeerd een Xbox 360 systeem voor je klaar!
  • Tegen inlevering van deze kassabon betaal je slechts het restant van ¤ 360 (op basis van een adviesprijs van ¤ 399,99.)
  • In deze verpakking vind je een gratis exclusief Xbox 360 long sleeve t-shirt (one size fits all). Dit shirt is niet los verkrijgbaar, en alleen in combinatie met een aanbetaling beschikbaar.
  • In het Xbox 360 Systeem waar je voor aanbetaald hebt zit een gratis media afstandsbediening.
  • Er is een gelimiteerd aantal reserverings pakketten beschikbaar. Op = op.[/list]

Aanvullende actievoorwaarden:
    Alleen geldig bij het filiaal van de retailer waar de reservering wordt gemaakt. De garantie dat de console voor jou wordt vastgehouden geldt alleen op de launchdag en de dag erna, daarna kan de retailer niet garanderen dat jouw Xbox 360 Systeem direct uit voorraad leverbaar is. De aanbetaling is tot 31 december 2006 geldig. Sommige retailers kunnen aanvullende voorwaarden stellen, vraag hiernaa bij de kassa. Bewaar de kassabon van de aanbetaling. Zonder deze kassabon, is de aanbetaling niet geldig. Deze reserveringsactie is alleen van toepassing op een Xbox 360 Systeem (dus niet op een Xbox 360 Core Systeem). Er is een gelimiteerd aantal reserveringspakketten beschikbaar, de actie geldt zolang de voorraad strekt. Alleen geldig in Nederland bij deelnamende retailers.
  • Welcome to the future
    pi_31511114
    quote:
    Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Hex 168 = 360 in decimale cijfers. Wat het verder betekent, geen idee
    Ah dacht al, ik zie de link niet zo.

Toen ik die cirkels zag dacht ik meer aan Castlevania ofzo.
      maandag 17 oktober 2005 @ 17:03:39 #20
    8372 Bastard
    Persona non grata
      maandag 17 oktober 2005 @ 17:16:16 #21
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_31513950
    Heb ik wanneer ik een Play & Charge Kit wil gaan gebruiken ook zo'n Rechargable battery pack nodig?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_31514724
    quote:
    EXECUTIVES AT Microsoft are machine gunning the rival Playstation 2 to build office ornaments.

Volish Xbox executive J Allan admitted to hacks that he has a Playstation 2 displayed in his office with a machine gun bullet through the centre. He hinted that a Playstation 3 would replace it when Sony releases its new version in the Spring.

It would appear that criticism of the Xbox pricing might be getting on top of Vole, if its idea of marketing includes machine gunning the rival's kit.

Vole intends to have a two stage price model with a $400 model costing more than many past consoles at launch, and the $300 "core system" requiring people to spend more over time if they purchase the missing components, such as a hard drive.

Allard said that he took his inspiration on the pricing structure from the reassuringly expensive entertainment gear maker Apple.

He said that it costs three grand on a Macintosh and come to the performance of Xbox 360 without games. In comparison, Voles pricing was quite a bargain, he claimed.
    Volwassen gedrag
      maandag 17 oktober 2005 @ 19:53:06 #23
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_31517077
    Weer een launchtitel minder: Top Spin 2 is uitgesteld naar januari 2006.

Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8129
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_31517542
    Top Spin 2 wilde ik nog wel halen als launchtitel. Maar goed dat ze hem uitstellen, krijgen we in ieder geval niet zo'n gehaast launchspel.
    pi_31518055
    Top Spin zoog, dus ik ben er niet rouwig om. Die game was net zo'n teleurstelling als Fable wat mij betreft.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')