Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er haddenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef Morthill het volgende:
In groningen zijn ze nog volop verkrijgbaar. Dixons, Media Markt, Nedgame. Noem maar op.
Was vanmiddag bij Dixons Rotterdam (Lijnbaan), daar stonden er nog 3 in de vitrine. Kweet niet of ze achter meer hadden staan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er hadden
Vroeg ook om PGR3 al te reserveren maar dat ging nog niet
Bij de gcshop wel als je wilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb de mijne woensdag bij Dixons in Roosendaal gehaald, ik was de 2de op de lijst. Geen idee hoeveel ze er hadden
Maar dan weet niet zeker oftie binnenvalt op 2 december. Heb je je 360 aangesloten en wel staan, heb je geen spelquote:
Dan ga ik komende week maar even naar de Dixonsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Was vanmiddag bij Dixons Rotterdam (Lijnbaan), daar stonden er nog 3 in de vitrine. Kweet niet of ze achter meer hadden staan.
Ik hoop trouwens dat je PGR3 wel ergens kunt kopen voor onder de 60 eu, in de winkel dan, niet online. GCshop heeft em voor 52,50 staan, wel een schappelijke prijs![]()
2e op de lijst? Je moet toch gewoon terugkomen met een bonnetje op 2 december, ik heb niets over lijsten gehoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
90% zeker van wel dan... maar ja tis ook niet zeker dat je hem nog kan kopen in de winkel dan he... wat ga je doen Gijs, wat ga je doen......quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Maar dan weet niet zeker oftie binnenvalt op 2 december. Heb je je 360 aangesloten en wel staan, heb je geen spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |