nee want nu heb je het zelf al verklootquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Overigens wil ik nu eens een topic zonder de woorden 'PS3', 'HDTV' en 'graphics'. Maar dat zit er niet in he![]()
Na die post niet meer neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Overigens wil ik nu eens een topic zonder de woorden 'PS3', 'HDTV' en 'graphics'. Maar dat zit er niet in he![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef Retuobak het volgende:
Net als de PS3 gaat de Xbox 360 gebruik maken van HDTV resoluties om de graphics te verbeteren.
He lekker ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Lekker naar 22 van die glimnichten kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Misschien haal ik FIFA 2006 ook wel bij de launch, omdat ik niet op PES kan wachten.
Je hebt gelijk... ik haal PES5 wel voor de Xbox als die backwards compatible isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Lekker naar 22 van die glimnichten kijken![]()
![]()
je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik haal PES5 wel voor de Xbox als die backwards compatible is
Ja, dit wordt wel een vette game, goede sfeer, goede graphics. Die kan ook op het verlanglijstje erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Oblivion screens !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens in de zoveel jaar heb ik zo'n vaag moment en dan koop ik weer een FIFA. Maar dat ga ik niet meer doen.quote:
360 + lcd hd tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Bah, ik krijg mijn 13e maand binnenkort, en ik twijfel gigantisch tussen de Xbox 360 a 400 euro en een LCD HD tv van een fatsoenlijk formaat a rond de 1000of een beamer...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
HD tv...
Ik wil me niet rijk rekenen en weet dat na een LCD tv de pot gewoon leeg is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
360 + lcd hd tv![]()
Of je koopt een beamer + revolution, want die werken gewoon
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef H.Flick het volgende:
Volgens het Loewe foldertje dat naast me ligt begint het zo'n beetje bij 2500 euro.
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij krijg je voor 1000 euro geen grote hdtv, maar dat kan aan mij liggen
* -Struikrover- schrijft zich bij deze in *quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
We organiseren een Fok! tour naar Amerika en kopen allemaal een HDTV.
Ik ga meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
We organiseren een Fok! tour naar Amerika en kopen allemaal een HDTV.
Ik heb net even gezocht op internet, maar ik kan niet zo snel prijsvergelijkingen tussen NL en Duitsland vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...
Edit:
In Duitsland kunnen ze ook flink goedkoper zijn...
omgquote:xx: erwin was dus gister naar frankrijk, atari om wat games te checken
xx: kwam ie daar in gesprek met een dude van Xbox Magazine
die hebben al Xbox 360 consoles binnen
anyway, die dude van dat magazine zei dus dat je op een normale tv bijna geen verschil ziet tussen PGR2 en PGR3de resolutie is blijkbaar te laag om alle grafische details en effecten goed te laten zien
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef H.Flick het volgende:
Ach, als het verschil echt zo groot is koop ik wel een mooie breedbeeld PC monitor. Is stukken goedkoper en een leuke tussenoplossing.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.
en ik kan altijd nog testen of het zo veel uitmaakt door de 360 op me pc monitor aan te sluiten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef Bastard het volgende:
Als dat zo is krijg ik nu al een hekel aan de 360 eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.
HD ready waarschijnlijk. Dan kan hij HD imput ondersteunen, maar downscaled hij de resolutie wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...
Edit:
In Duitsland kunnen ze ook flink goedkoper zijn...
Met een resolutie van 1280*780 valt er niets te downscalen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
HD ready waarschijnlijk. Dan kan hij HD imput ondersteunen, maar downscaled hij de resolutie wel.
Dikke troll natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg
Hoe dat dan weer zit. Op Gammo zag ik best aardige beelden![]()
wat doe je normaal op een tv? juist tv kijken. En wat zie je dan...beelden die computers met de beste wil van de wereld nog niet realtime kunnen tonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg
Hoe dat dan weer zit. Op Gammo zag ik best aardige beelden![]()
Wat hij zegt. De diepte, de totale hoeveelheid "objecten" in de speelomgeving en de interactiviteit daarmee die nu op je scherm getoverd kan worden zie je op een non-HDTV ook wel hoor. En met een dikke sportbolide op bijv. Eurosport zie ik ook geen aliasing hoor, ziet er ook retestrak uit. Moet gezegd, op een HD(ready)TV is het vast nog wel stukken mooier/scherper/etc., maar lelijk wordt het zeker niet op een normale TV. (zeker PGR3 niet)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Laton het volgende:
[..]
wat doe je normaal op een tv? juist tv kijken. En wat zie je dan...beelden die computers met de beste wil van de wereld nog niet realtime kunnen tonen.
Op een hdtv-ready televisie ziet het er niet beter uit dan een gewone tv met eenzelfde resolutie omdat hdtv-ready niets meer betekent dan dat ie een hd signaal kan ontvangen. Hij downscaled hem echter naar een resolutie die hij wel aankan. Een hdtv-ready tv is dus een gewone tv met een chip om te downscalen. Hdtv-ready is eigenlijk een slechte term, hdtv-compatible zou beter zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:05 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wat hij zegt. De diepte, de totale hoeveelheid "objecten" in de speelomgeving en de interactiviteit daarmee die nu op je scherm getoverd kan worden zie je op een non-HDTV ook wel hoor. En met een dikke sportbolide op bijv. Eurosport zie ik ook geen aliasing hoor, ziet er ook retestrak uit. Moet gezegd, op een HD(ready)TV is het vast nog wel stukken mooier/scherper/etc., maar lelijk wordt het zeker niet op een normale TV. (zeker PGR3 niet)
Just my ¤0,02![]()
Je vergeet dat een HD-ready tv minstens 720 beeldlijnen moet hebben. Er is dus niet altijd sprake van downscalen op een HD-ready tv. Sterker nog... hij downscaled het ingangssignaal alleen als het 1080i is! Aangezien de meeste HD-ready tv's de bizarre resolutie van 1366x768 hebben, zullen alle 720p signalen zelfs geùpscaled worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef Stressbal het volgende:
Op een hdtv-ready televisie ziet het er niet beter uit dan een gewone tv met eenzelfde resolutie omdat hdtv-ready niets meer betekent dan dat ie een hd signaal kan ontvangen. Hij downscaled hem echter naar een resolutie die hij wel aankan. Een hdtv-ready tv is dus een gewone tv met een chip om te downscalen. Hdtv-ready is eigenlijk een slechte term, hdtv-compatible zou beter zijn geweest.
-Edit-
Moet bij gezegd worden dat als het signaal wat de gewone tv ontvangt van dusdanig slechte kwaliteit is dat het niet te vergelijken is met het gedwonscalede hd signaal, de hdtv-ready televisie natuurlijk wel een betere kwaliteit laat zien.
Even opgezocht op internet en inderdaad, hdtv-ready betekent dat de televisie zelf minimaal 720 beeldlijnen kan laten zien. Het verschil is dat een hdtv-ready televise geen hdtv signaal kan ontvangen zonder een hdtv tuner.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je vergeet dat een HD-ready tv minstens 720 beeldlijnen moet hebben. Er is dus niet altijd sprake van downscalen op een HD-ready tv. Sterker nog... hij downscaled het ingangssignaal alleen als het 1080i is! Aangezien de meeste HD-ready tv's de bizarre resolutie van 1366x768 hebben, zullen alle 720p signalen zelfs geùpscaled worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja,....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vooruit, laten we het dan hebben over hoe vet Omikron: Karma wel niet moet worden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan.
nomad soul heb ik ook nog orgineel liggen, ooit is voor 15 gulden gekocht geloof ik, ooit is een uurtje gespeeld maar niet serieus mee bezig geweest,das een pauper spel dus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het vervolg opThe Nomad Soul: Omikron
dat momenteel in ontwikkeling is bij
Quantic Dream
David bowie heeft een gast rol jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef H.Flick het volgende:
Nomad Soul, is dat die David Bowie game?
Prachtig om te zien inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed dat My Xbox straks werkt als de Xbox 360 er ook daadwerkelijk is. Iedereen al een gamercard aangemaakt?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja, maar de Ps3 kan er altijd overheen. Xbox 360 zelf ook namelijk
Jij denkt serieus dat dit gewoon het mooiste is wat de next-gen gaat brengen en dat er nìks meer overheen kan?quote:
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe dan?
Echt fotorealisme? Dat je het vershil niet ziet met de werkelijkheid? Dat Star Wars real-time gerendered kan worden? Ik zie het nog niet gebeuren
Dat kan al lang johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
Nou kijk, dit is een 1st gen game. Aan het einde van het leven van de 360 zul je games zien die hier dik overheen gaan. Meer polygonen in de auto's, dat soort dingen. Dat zal echt dicht bij Pixar films komen
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen al een gamercard aangemaakt?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef cr0wn het volgende:
[..]
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?![]()
Ja en mijn 6800GE kan ook al Shark Tale in realtime renderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
[..]
Dat kan al lang joh, volgens nVidia kon de Geforce 3 Ti al Toy Story in real time
![]()
Check xbox.nlquote:
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
Ik denk van wel, er is altijd ruimte voor verbetering en ik zie dat hier ook al wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
Oh, moet je Xbox Live voor hebben, dan moet ik nog ff wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check xbox.nlDaar vind je alles.... of check mijn blog
PGR1 - PGR2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
PGR1-Forzaquote:
De next next gen. wordt racen met 200 auto's onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond de game zeker de moeite waard, vooral omdat ie lekker afwisselend is (adventure, FPS, fighting en racing in een)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De next next gen. wordt racen met 200 auto's online![]()
Wordt nog aan gewerkt. (serieus)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Bedrijfje EA toch? Ze waren toch ooit bezig met een NFS MMO? Motor City ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Toch es wat filmpjes downen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Mensen die de presentatie gemist hebben en willen weten of Oblivion nou wat voor hun is, of er gewoon interesse in hebben.... down deze presentatie.... Teamxbox heeft de 25 minuten presentatie is 6 delen op deze page gezet ! De graphics en physics zijn in een woord briljant te noemen.
http://features.teamxbox.(...)vion-Demo-Movies/p1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |