quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
HD tv...
Ik wil me niet rijk rekenen en weet dat na een LCD tv de pot gewoon leeg is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
360 + lcd hd tv![]()
Of je koopt een beamer + revolution, want die werken gewoon
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef H.Flick het volgende:
Volgens het Loewe foldertje dat naast me ligt begint het zo'n beetje bij 2500 euro.
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij krijg je voor 1000 euro geen grote hdtv, maar dat kan aan mij liggen
* -Struikrover- schrijft zich bij deze in *quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
We organiseren een Fok! tour naar Amerika en kopen allemaal een HDTV.
Ik ga meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
We organiseren een Fok! tour naar Amerika en kopen allemaal een HDTV.
Ik heb net even gezocht op internet, maar ik kan niet zo snel prijsvergelijkingen tussen NL en Duitsland vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...
Edit:
In Duitsland kunnen ze ook flink goedkoper zijn...
omgquote:xx: erwin was dus gister naar frankrijk, atari om wat games te checken
xx: kwam ie daar in gesprek met een dude van Xbox Magazine
die hebben al Xbox 360 consoles binnen
anyway, die dude van dat magazine zei dus dat je op een normale tv bijna geen verschil ziet tussen PGR2 en PGR3de resolutie is blijkbaar te laag om alle grafische details en effecten goed te laten zien
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef H.Flick het volgende:
Ach, als het verschil echt zo groot is koop ik wel een mooie breedbeeld PC monitor. Is stukken goedkoper en een leuke tussenoplossing.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.
en ik kan altijd nog testen of het zo veel uitmaakt door de 360 op me pc monitor aan te sluiten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef Bastard het volgende:
Als dat zo is krijg ik nu al een hekel aan de 360 eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.
HD ready waarschijnlijk. Dan kan hij HD imput ondersteunen, maar downscaled hij de resolutie wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...
Edit:
In Duitsland kunnen ze ook flink goedkoper zijn...
Met een resolutie van 1280*780 valt er niets te downscalen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
HD ready waarschijnlijk. Dan kan hij HD imput ondersteunen, maar downscaled hij de resolutie wel.
Dikke troll natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg
Hoe dat dan weer zit. Op Gammo zag ik best aardige beelden![]()
wat doe je normaal op een tv? juist tv kijken. En wat zie je dan...beelden die computers met de beste wil van de wereld nog niet realtime kunnen tonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg
Hoe dat dan weer zit. Op Gammo zag ik best aardige beelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |