quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen al een gamercard aangemaakt?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef cr0wn het volgende:
[..]
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?![]()
Ja en mijn 6800GE kan ook al Shark Tale in realtime renderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
[..]
Dat kan al lang joh, volgens nVidia kon de Geforce 3 Ti al Toy Story in real time
![]()
Check xbox.nlquote:
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
Ik denk van wel, er is altijd ruimte voor verbetering en ik zie dat hier ook al wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
Oh, moet je Xbox Live voor hebben, dan moet ik nog ff wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check xbox.nlDaar vind je alles.... of check mijn blog
PGR1 - PGR2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
PGR1-Forzaquote:
De next next gen. wordt racen met 200 auto's onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond de game zeker de moeite waard, vooral omdat ie lekker afwisselend is (adventure, FPS, fighting en racing in een)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De next next gen. wordt racen met 200 auto's online![]()
Wordt nog aan gewerkt. (serieus)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Bedrijfje EA toch? Ze waren toch ooit bezig met een NFS MMO? Motor City ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Toch es wat filmpjes downen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Mensen die de presentatie gemist hebben en willen weten of Oblivion nou wat voor hun is, of er gewoon interesse in hebben.... down deze presentatie.... Teamxbox heeft de 25 minuten presentatie is 6 delen op deze page gezet ! De graphics en physics zijn in een woord briljant te noemen.
http://features.teamxbox.(...)vion-Demo-Movies/p1/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |