Vrijgezel zijn heeft zo zn voordelen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort 4 dagen paasweekend
4 dagen Oblivion
Alleen s' avonds dan voor mijquote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
4 dagen Oblivion
Tomb Raider uitspelen duurt maar een paar uur dus genoeg tijd om te lerenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Ja idd, welke godgansedebiel heeft er voor gezorgt dat we die week ernaa een toetsweek hebben![]()
.
Leren of Tomb Raider spelen, hmmmm :p.
3 woordjes aan vriendin, en je hebt de zelfde tijd als die vrijgezellige....quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 dagen vrij, maar me vriendin ook, en reken maar dat ie aandacht wilt, die wilt dan daarnaartoe, en daarnaartoe, en ik wil gewoon xboxen, beetje boxen, graw spelen en shit, maar neeeeeee sommige mensen hebben die shit niet en kunnen gewoon lekker blijven spelen...
Je doet me aan mezelf denken toen ik nog een PS2 had, ook elke week een nieuw spel gekocht, waarna ik rond de 40 games bij mezelf dacht : ''Ik heb er nog geeneen uitgespeeld....''quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
Oh noes, can no one stop me.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |