Je kunt zo weinig afleiden uit dat soort plaatjes. BiA3 lijkt me geweldig omdat ik de vorige delen ook goed vond, maar over de graphics is op basis van die paar plaatjes niks te zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:11 schreef kepler het volgende:
maar dat BiA3 ziet er echt goed uit
hopelijk komt er een leuk filmpje uit binnenkort
Die close-up van zijn gezicht ziet er ondanks alle scan problemen prachtig uit hoor!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt zo weinig afleiden uit dat soort plaatjes. BiA3 lijkt me geweldig omdat ik de vorige delen ook goed vond, maar over de graphics is op basis van die paar plaatjes niks te zeggen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Die close-up van zijn gezicht ziet er ondanks alle scan problemen prachtig uit hoor!
No way dat het er zo uit gaat zien, praktisch elk spel ziet er uiteindelijk een stukkie minder uit dan alle lekkermakertjes die ze vooraf laten zien. Elder scrolls 4 is het recenste voorbeeld, de filmpjes worden steeds minder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Natuurlijk ziet het er prachtig uit. Ik weet alleen zeker dat het uiteindelijke spel er niet zo uit gaat zien. Dat is altijd.
Oke maar hij moet wel met minimaal 5 frames per seconde draaien, anders kan mijn 733 mHz laptop het nog.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:31 schreef Retuobak het volgende:
Kom op Gearbox, jullie kunnen het, kom op!
Ik wil wel eens piet_pelle een console zien verorberen.
[GAM-weddenschappen] DS opvretenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
No way dat het er zo uit gaat zien, praktisch elk spel ziet er uiteindelijk een stukkie minder uit dan alle lekkermakertjes die ze vooraf laten zien. Elder scrolls 4 is het recenste voorbeeld, de filmpjes worden steeds minder.
Als de game er zo uit gaat zien vreet ik m'n 360 op.
halo 2 waarschijnlijk, maargoedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Bastard het volgende:
En nog geen demo he
Neeeee.. 3 maart is al voorbij, geen outfit, en een week voor release GRaw demo uitbrengen gaat ze ook niet meer lukken. Microsoft
Dan maar pgr vanaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |