Ziet er weer echt uit als zo'n spel waar je 20 uur kan rondlopen en geen ene flikker doet omdat je op zoek bent naar dat ene geheime pakje voor 1 van je characters.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef Chocobo het volgende:
Die Enchant Arm RPG trailer is heftig man !
Xbox Live Arcade. Soort 2D retro space shooter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Welk spel is dat nou? Geometry Wars?
U is correct.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ziet er weer echt uit als zo'n spel waar je 20 uur kan rondlopen en geen ene flikker doet omdat je op zoek bent naar dat ene geheime pakje voor 1 van je characters.
Iets voor jou dus
Dat was eerder zon verstopt spelletje in pgr 2 dus ongetwijfeld hebben ze em weer in pgr 3 verstopt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Welk spel is dat nou? Geometry Wars?
Final Fantasy. Ik loop daar in een groot tempo doorheen, maar ik had vernomen dat jij daar op je gemak alle hoekjes en kamertjes loopt te verkennenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
U is correct.....
Welke spellen zijn nog meer zo dan?
Deel 1 en 2 op de arcade kasten in de garage.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Dat was eerder zon verstopt spelletje in pgr 2 dus ongetwijfeld hebben ze em weer in pgr 3 verstopt.
Klopt maar dat zijn geen games waar je doelloos rondloopt om een pakje voor je characters te zoeken hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Final Fantasy. Ik loop daar in een groot tempo doorheen, maar ik had vernomen dat jij daar op je gemak alle hoekjes en kamertjes loopt te verkennen
Ja tis niet makkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Gijsje79 haalt als enige uit mn friendslist de "veteran" missie's in CoD2 vlgs mij![]()
Wacht maar tot de Britse missiesquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tis niet makkelijk.
Maar we blijven doorgaan.
Tis ook wel aan jou besteedt.. als ik 4x dood ga begin ik het een kutspel te gaan vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tis niet makkelijk.
Maar we blijven doorgaan.
Hij heeft hem al uit.... hij weet wat hem te wachten staat.quote:
Alleen nog niet op veteran, zal wel een stukje pittiger zijn danquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij heeft hem al uit.... hij weet wat hem te wachten staat.
Is goed Gijs.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis ook wel aan jou besteedt.. als ik 4x dood ga begin ik het een kutspel te gaan vinden
Maar wil hem nog wel es lenen van je als je m uit hebt ofzo.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, een nieuw 360 topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |