Klinkt bekend idd.quote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef Begieltie het volgende:
Damn! het blijft fokking irritant als iemand je tijdens een online potje PGR3 je in de laatste bocht van de baan ramt en zo je overwinning ontneemt. Loser tactics![]()
![]()
Sorry maar het moest er even uit![]()
En Amerikanenquote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Klinkt bekend idd.
Tip: Mijd fransen.
Waarom ben jij trouwens al zo lang niet op live geweest? En waarom heb je mijn friend request nog niet geaccepteerd?quote:
Was het ene Salingace?quote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef Begieltie het volgende:
Damn! het blijft fokking irritant als iemand je tijdens een online potje PGR3 je in de laatste bocht van de baan ramt en zo je overwinning ontneemt. Loser tactics![]()
![]()
Sorry maar het moest er even uit![]()
omdat hij 3 weken bij zijn ouders is ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom ben jij trouwens al zo lang niet op live geweest? En waarom heb je mijn friend request nog niet geaccepteerd?
Klopt iddquote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat hij 3 weken bij zijn ouders is ofzo
over een weekje issie weer thuis
quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bastard is wraak aan het nemen op alles en iedereen
Ik zie het ja.... dat is eeecht knap... gameplay wordt gewoon niet leuk meer op Veteran... maar ja... hij heeft de juiste levels gekozen voor Veteran....quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Gijsje79 haalt als enige uit mn friendslist de "veteran" missie's in CoD2 vlgs mij![]()
H.Flick is er ook nog steeds druk meequote:Op dinsdag 27 december 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
Gijsje79 haalt als enige uit mn friendslist de "veteran" missie's in CoD2 vlgs mij![]()
Ook bezig en af en toe te frustrerend moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
H.Flick is er ook nog steeds druk mee
Wel eens een missie geprobeerd, maar na een dik half uur spelen nog maar 1 checkpointje verder.... nog geen 20 meter zeg maar..... werd irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook bezig en af en toe te frustrerend moeilijk
Schuift toch op naar gelang je wat speelt dacht ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:44 schreef pkwarts het volgende:
Wel zwaar irritant dat die Xbox Live Arcade spelletjes tussen je lijst met gespeelde games blijven staan, ook al was het maar een trial en heb je hem na 5 minuten weggegooid. Kan me voorstellen dat over 2 maanden die lijst totaal niet overzichtelijk is meer.
Zo lijkt het net alsof je suckedquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:01 schreef pkwarts het volgende:
Ik snap alleen niet waarom trial versies -waarmee je toch geen achievements kan halen- in je achievement lijst staan.
Ik kom op hetzelfde stuk niet verderquote:Op maandag 26 december 2005 16:14 schreef pkwarts het volgende:
Ik kom nog steeds niet verder bij dat stuk met de britten, dat je met z'n 3en in de armored car stapt. Ik haat het dat je zelf niet kan bewegenStraks nog maar 27x proberen I guess....
Moet haast wel, bij mij hadden ze volgens mij geen kerstmutsen op.quote:Op maandag 26 december 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
o ik dacht dat het speciaal voor kerst zo was
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:09 schreef EmjaY het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Eindelijk is mn 360 binnen
[afbeelding] [afbeelding]
Moet je voorstellen hoe irritant het is als je hem op veteran doetquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:48 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik kom op hetzelfde stuk niet verder
ahuhquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe irritant het is als je hem op veteran doet
ik moet nu naar die bibliotheek maar vind het tbh geen geweldig goede game, die donkere smalle gangetjes heb ik nu wel gezien eigenlijk en de puzzels zijn nou ook niet echt vet te noemen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Condemned uitgespeeld.... hele coole game
Wat is wel goed volgens jou eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik moet nu naar die bibliotheek maar vind het tbh geen geweldig goede game, die donkere smalle gangetjes heb ik nu wel gezien eigenlijk en de puzzels zijn nou ook niet echt vet te noemen.
Ik speel em ook express niet in 1 ruk uit dan is het volgens mij helemaal niks aan
PGR3 en Geometry wars zijn de 2 beste 360 games wat mij betreft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is wel goed volgens jou eigenlijk
Nee ik vond het erg cool. Spannend en de juiste lengte. Puzzles? Zijn geen puzzles idd,... gewoon wat afleiding van het kloenken. Elke dag een level is wel cool. Spannend verhaal... best een goole FPT.
Ninja Gaidenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is wel goed volgens jou eigenlijk
Om en nabij de 25 uur.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe lang kan je nu gemiddeld spelen voor die weer in de oplader moet?![]()
Ze zeggen 25 uur, maar ik heb ze al weer opgeladen in die tijd ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe lang kan je nu gemiddeld spelen voor die weer in de oplader moet?![]()
Jij zet de 360 uit met die knop op de 360 zelf?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze zeggen 25 uur, maar ik heb ze al weer opgeladen in die tijd ook.
Viel me op dat nadat ik de 360 heb uitgezet .. er een groen lampje zachtjes blijft branden op de controller trouwens.. En dan moet je nog een keeer de grote X indrukken en dan is ook die uit.
Download authorized, this link is validated for 5 minutesquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://downloads.openxbox(...)nchant_arm_dec05.avi
[EM] Enchant Arm, RPG
Ziet er prima uit, al is het grafisch niet super bijzonder. FFXII ziet er hetzelfde uit
Met die guide knop, zo doe ik dat ook.. maar daarna brand nog heel flauw dat groene lichtje op de controller.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Jij zet de 360 uit met die knop op de 360 zelf?
Gewoon je guide knop even ingedrukt houden en kiezen voor 'turn off console'. Gaat je controller ook meteen uit.
Even uitgeprobeerd hier, en alle lampjes op mijn controller gingen meteen uit. Misschien een verschil tussen batterijen en accu gebruiken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met die guide knop, zo doe ik dat ook.. maar daarna brand nog heel flauw dat groene lichtje op de controller.
Gohquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij mij blijft de console trouwens aan, wanneer ik 'm uitzet terwijl de Play&Charge kit erin zit. Het beeld gaat wel weg, maar hij blijft zoemen...![]()
Nee dat heb ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met die guide knop, zo doe ik dat ook.. maar daarna brand nog heel flauw dat groene lichtje op de controller.
Is hij nog aan het opladenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Bij mij blijft de console trouwens aan, wanneer ik 'm uitzet terwijl de Play&Charge kit erin zit. Het beeld gaat wel weg, maar hij blijft zoemen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |