Want?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef devv05 het volgende:
Core pakketten zijn er idd wel nog hier en daar, maar die hoef ik niet
Ik wil een complete en met HD en extra accessoires, anders krijg je straks dat gekloot weer...quote:
Als je niet op live gaat gamen is headset niet nodig, wireless controller kun je erbij kopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef twi het volgende:
Waarom je geen Core moet kopen? Ja, als je hem per se vandaag wilt hebben, kun je een core kopen met harde schijf, voor 5 euro goedkoper dan een Premium. Maar dan krijg je geen draadloze controller, headset en nog wel wat andere zaken. Dus ik wacht lekker totdat ik ergens een Premium tegenkom
Klikquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef zatoichi het volgende:
Nou als je kan wachten, dan is het toch beter om die premium te nemen? zit ook nog een headset en een afstandbediening bij (die ik nog niet eens heb aangeraakt overigens, ik zou niet weten waar ie ligt.....
Weet iemand trouwens of San Andreas van de gewone XBOX een beetje werkt op de 360?
Ach, dan kan je de headset ook nog verkopen voor wat kleingeld. En ondanks dat ik wat sceptisch was over de wireless controller ben ik er door alle positieve reacties gewoon van overtuigd dat ik geen versie met draad meer wil hebben. Scheelt toch weer 45 euro.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet op live gaat gamen is headset niet nodig, wireless controller kun je erbij kopen.
Maar je hebt deels gelijk ^^
Daar is een slot voor, klik je gewoon bovenop de Xboxquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef devv05 het volgende:
Die HD die je los koopt, is dat een externe of is daar een slot oid voor dan?
Das dan wel weer gunstig, maarja zit je nog met headset en wireless controller enzo... Ik wil gewoon dat hele pakket, is veel makkelijker en uiteindelijk goedkoper... zucht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Daar is een slot voor, klik je gewoon bovenop de Xbox
Bel de MS helpdeskquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Gaat de garantie eigenlijk via de leverancier of via M$? Met andere woorden: moet ik met m'n defecte 360 naar de Media Markt terug, of niet?
IGN is anders goed postief er over.. DOOM3 engine, nou die vond ik zeer prima.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef twi het volgende:
Spel schijnt last te hebben van framedrops en gewoon geen goede port te zijn. Ik zou me er niet aan wagen en gewoon wachten tot een volgende goeie shooter.
Gamespot heeft het bij haar end of the year awards de award gegeven voor 'best slideshow' (de X360 versie dus). Dat zegt genoeg dacht ik zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
Ik denk al, waar blijft die kutmod met zn nieuwe topic.
Aniway, ik twijfel toch weer om Q4 te halen.. lekker oldscool knallen. Ok tis maar 8 spelers live maar dat vind ik kutter aan CoD2 dan aan een Quake.
Tis niks veranderd tov 3, en dat is iets goeds, iets wat goed is behoeft geen wijziging. Tis een spel denk ik voor de oldscool frag gamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |