Als Kabouter weer eens te lui is om een topic te openen, schiet Thomper to the rescue.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
Die DS titels in de OP van het 360 topic.
Eerst Phoenix Wright en nu weer Ouendan
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als Kabouter weer eens te lui is om een topic te openen, schiet Thomper to the rescue.
Er is een theoretisch kansje, maar deze is niet erg groot.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef Frasier het volgende:
Hoe zit het nou met de leverbaarheid van dat ding? Als ik nu een willekeurige winkel binnen loop
is de kans dan groot dat ik 'm ergens aantref (de premium-versie)?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Fliepke het volgende:
Kuttitel.
Maar dan heb je wel wat tov de kinderlijke 8-bit Nintendo speeltjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vanmiddag wat nieuwe dingetjes halen voor mn Micro en DS en zag in de vitrine ook 360 accessoires. Ik schrok van het formaatSerieus
Ben al 3 weken volop bezig met de Slimline PS2, de DS en de Micro en dan zie je ineens zo'n huge motherfokking faceplate liggen
Klein is fijn overhyped.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vanmiddag wat nieuwe dingetjes halen voor mn Micro en DS en zag in de vitrine ook 360 accessoires. Ik schrok van het formaatSerieus
Ben al 3 weken volop bezig met de Slimline PS2, de DS en de Micro en dan zie je ineens zo'n huge motherfokking faceplate liggen
Hij is al stukken toonbaarder dan de eerste Xbox hoor. Dat was pas een lomp lelijk dingquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idd, dat was echt gewoon zon zwarte doos die je niet kon missen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij is al stukken toonbaarder dan de eerste Xbox hoor. Dat was pas een lomp lelijk ding
(ja, ook in crystal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |