* oldenzaaltjuh hopes sowquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef wc-eend het volgende:
denk dat de 2e lading vandaag al gedeelte is binnen gedruipt en morgen nog wat meer, de kleinere winkels enzo..
Alvast veel plezier!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Nog 2h04m, dan gaat de pret beginnen....![]()
Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietjequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voor echte gekte, probeer de game op veteran
Patserquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietje.
Ik deed net de london cone challenge en ik stond gewoon op 35 ofzo in zo'n leaderboard.
Wel op medium, hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Patser
Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
GEEF GAS!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Patser
Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
geen last van, op Pal 60 zetten kan helpenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat mij trouwens opviel in nu twee spellen; de introfilmpjes schokken
Bij Kameo hapert het beeld en bij Splinter Cell: Chaos Theory ook...
Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
Ik gebruik geen advanced scart en heb nergens last vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat mij trouwens opviel in nu twee spellen; de introfilmpjes schokken
Bij Kameo hapert het beeld en bij Splinter Cell: Chaos Theory ook...
Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
Twijfelde je nog dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal m in maartNu weet ik het zeker
Niet over het halen, maar over wanneerquote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet over het halen, maar over wanneerZeker nu ze weer te koop zijn
Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo
Maart dus maar, voor mn verjaardag
Omdat de MM pwntquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarom heeft de MM alwel de premiums en andere winkels nog niet??
Meh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat is trouwens de font van het logo van de 360? (Wie heeft de banner in de OP gemaakt?)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |