* oldenzaaltjuh hopes sowquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef wc-eend het volgende:
denk dat de 2e lading vandaag al gedeelte is binnen gedruipt en morgen nog wat meer, de kleinere winkels enzo..
Alvast veel plezier!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Nog 2h04m, dan gaat de pret beginnen....![]()
Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietjequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voor echte gekte, probeer de game op veteran
Patserquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietje.
Ik deed net de london cone challenge en ik stond gewoon op 35 ofzo in zo'n leaderboard.
Wel op medium, hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Patser
Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
GEEF GAS!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Patser
Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
geen last van, op Pal 60 zetten kan helpenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat mij trouwens opviel in nu twee spellen; de introfilmpjes schokken
Bij Kameo hapert het beeld en bij Splinter Cell: Chaos Theory ook...
Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
Ik gebruik geen advanced scart en heb nergens last vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
Twijfelde je nog dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal m in maartNu weet ik het zeker
Niet over het halen, maar over wanneerquote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet over het halen, maar over wanneerZeker nu ze weer te koop zijn
Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo
Maart dus maar, voor mn verjaardag
Omdat de MM pwntquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarom heeft de MM alwel de premiums en andere winkels nog niet??
Meh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat is trouwens de font van het logo van de 360? (Wie heeft de banner in de OP gemaakt?)![]()
Wat heb jij een geduld zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet over het halen, maar over wanneerZeker nu ze weer te koop zijn
Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo
Maart dus maar, voor mn verjaardag
Beuk servers zijn van kabouter niet van mij, en ik pwn je na de SP alsnogquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerst de SP ff spelen en dan pwn ik jou wel
Kan trouwens nu al zeggen dat ik niet in servers speel waar het gaat om het beuken ipv racen
Servicequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als het op service aankomt, vaak niet.
Maar verder wel idd
En nou ff serieus antwoord please?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarom heeft de MM alwel de premiums en andere winkels nog niet??
Geloof me wanneer ik zeg dat dat het probleem wel degelijk is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
wanneer/wat dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Retuobak het volgende:
Die TT
En Washandje, je eerste crash? Ik had vandaag m'n 11e
Het dashboard is te @#%@#%@#% buggy.
PGR3 waarschijnlijkquote:
BINK movies mogen ze echt afschaffen, achterhaalde rotzooiquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Chocobo het volgende:
Over dat schokken.... dat heb ik ook met CoD2,... het intro filmpje loopt niet helemaal soepel,... hele kleine stotteringen tussendoor, maar dat hoort zo denk ik. Spel loopt immers VLOEIEND....
Maar aan de kabels zal het niet liggen (bij mij dan).... andere games zijn prachtig.... het lijkt wel een BINK achtige .exe movie die aan het begin.
Count me in, kom zo online! Als jullie nog niet zitten te racen online host ik wel even een sessie, en anders moet je mij maar uitnodigenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
BINK movies mogen ze echt afschaffen, achterhaalde rotzooi![]()
Maarre, wordt er nog gebeukt/geracet vanavond (pgr3)? Ik heb wel zin in wat stunt- en vliegwerk
Klopt, dat heb ik één keer gehad. Vanmiddag ging ik naar het dashboard terwijl ik tegelijk naar een volgende pagina in de leaderboards ging en dat vond ie niet liefquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Fillipe het volgende:
Als je bijv. online PGR3 speelt en als je op het moment dat de host een game start net naar iemands gamecard zit te kijken (als dat halve schermpje nog openstaat) dan wil die weleens blijven hangen.
Enige verschil was volgensmij bij halo en halo 2, ze hadden een beetje AF aangezet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef =HellFire= het volgende:
Waar zie ik het verschil tussen een Xbox game en een Xbox game die op de 360 dmv emulatie werkt? Ben wel benieuwd hoe SC:CT eruit gaat zien namelijk...Of uberhaupt de games mooier zijn.
Nog geen 360's in huis btw, wordt dit weekend...
en framedrops toegevoegdquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Enige verschil was volgensmij bij halo en halo 2, ze hadden een beetje AF aangezet.
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Of bedoel je juist hogere fps?
Something that drops usually goes down....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Of bedoel je juist hogere fps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |