Volgens de forums wel,... charge moves, betere physics, heb ooit een filmpje met een gevecht gezien tegen een tovenaar ofzo,... was echt cool...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestoken![]()
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]Kameo geklokt op 14 uur.
Maar je hebt gelijk... veel mensen hebben echt geen idee wat Oblivion precies is.... Spel wordt prachtig... Aktie wanneer JIJ wilt,... chillen wanneer JIJ wilt,.. verkennen wanneer JIJ wilt.... die vrijheid. Die grote wereld
En ja,... ik ga er opzekers 100 uur over doen.... misschien wel meer.... !
Oh,.. hier de 25 minute presentatie.... towns, battles en dungeons, de engine en meer...
http://www.xboxyde.com/leech_1719_en.html
Voor mensen die interesse hebben in Oblivion:
http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij gewoon deel 5, althans dat zie ik staan op tothegame.com bij upcoming titlesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?
Dat hoorde je ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?
hoorde ook dat je er bizar lang over deed
25 uur hier, dark side
zooooo de teringquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Dan moet je sowieso Oblivion niet gaan halen, die wereld is echt te groot om ALLES gezien te hebben. Of je moet er gewoon een heel jaar voor uittrekken ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriendquote:
ja maar dat was op silver!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriend
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenquote:
ik ga je pwnen met PGR3 vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik.. heb .. vanavond.. de premium 360
Sociaal leven.. tot over een week of 2
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenMet zn allen keihard tegen het onzichtbare plafond aanknallen
![]()
"Ja, nu wil ik voorop, gebeukt worden!" "AIR 25" (en dat tig keer)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]![]()
Het was echt geweldig
Waarom racen sommige mensen nog normaal?
Ook tof op de nurburgring trouwens
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Retuobak het volgende:
Fransen genoeg met PGR3 hoor, helaas.
Nee,... dat is idd bij games als WoW en Oblivion niet te doen denk ik....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dat was op silver!
bijna klaar op platinum maargoed
ik doel meer op het : ik wil alles zien en ik kan er ver voor omlopen.
Dat is alsof je zegt dat je ALLE quests in world of warcraft wil doen en elke NPC wilt spreken
das niet te doen
Eenmalig dus bij je provider? En een router kost zoveel toch niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Morthill het volgende:
Zucht, wel ben er achter dat ik niet op Live kan. Dan zou ik dus een router moeten gaan aanschaffen en daar heb ik helemaal geen zin in. (Telkens als ik mijn verbinding op een nieuw systeem aansluit moet er bij de provider iets gereset worden, het nadeel van glasvezel denk ik)
2e netwerkkaart. Werkt perfect, heb ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Morthill het volgende:
Zucht, wel ben er achter dat ik niet op Live kan. Dan zou ik dus een router moeten gaan aanschaffen en daar heb ik helemaal geen zin in. (Telkens als ik mijn verbinding op een nieuw systeem aansluit moet er bij de provider iets gereset worden, het nadeel van glasvezel denk ik)
Eerst de SP ff spelen en dan pwn ik jou welquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je pwnen met PGR3 vanavond
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan trouwens nu al zeggen dat ik niet in servers speel waar het gaat om het beuken ipv racen
Premiumquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Premium of Tard? Maybe the second shipment has already arived...
Ik heb vandaag CoD2 gekocht, maar ik ga eerst even SP spelen, anders wordt mijn kont hard geschopt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
2e netwerkkaart. Werkt perfect, heb ik ook
Ik nog steeds.. ben benieuwd of ik vanavond nog problemen ga ondervinden eigenljk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]zo heb ik dat ook een hele poos gedaan
als je gamertag gekoppeld zit aan je MSN-passport (ofzoiets) dan hoef je dat alleen maar in te vullen. Anders je laatste 4 cijfers van je CC en je adres. Overzetten gaat echt makkelijk, bij mij werkte het in 1 keerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik nog steeds.. ben benieuwd of ik vanavond nog problemen ga ondervinden eigenljk.
De 360 kent mijn live account niet natuurlijk, hoe neemt hij die over?
MSN passport heb ik wel.. is dan toch gewoon je gamerstag vlgs mij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
als je gamertag gekoppeld zit aan je MSN-passport (ofzoiets) dan hoef je dat alleen maar in te vullen. Anders je laatste 4 cijfers van je CC en je adres. Overzetten gaat echt makkelijk, bij mij werkte het in 1 keer
op www.xbox.com kan je je gamertag koppelen aan je MSN-passport. Als je dat hebt gedaan dan is het heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
MSN passport heb ik wel.. is dan toch gewoon je gamerstag vlgs mij dan?
He dat installeren, helemaal geen zin in.. maar goed, tis maar eenmalig.
Was idd allemaal een piece of cake. Mijn 360 stond na openen van de doos binnen een paar minuten online. Is allemaal zeer goed geregeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
op www.xbox.com kan je je gamertag koppelen aan je MSN-passport. Als je dat hebt gedaan dan is het heel erg makkelijk
F355quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
355's mogen ook, die zijn goed voor beuken op de nurburgring
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
355's mogen ook, die zijn goed voor beuken op de nurburgring
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Winnen door beuken is cheaten in mijn ogen.
Niet als je van te voren afspreekt dat er gebeukt mag worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Dit had je in het vorige deel op live ook erg.. dat verschil van racegamers..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.
Het is een racegame, geen nieuw deel uit de Demolishion Derby reeks. Ik heb een tyfus hekel aan mensen die express gaan beuken om een positie te klimmen.
Nee, doe mij maar een clean race met een 4e plek ofzo. Heb ik iig het gevoel dat ik een mooie race gereden heb.
dan moet je in de leaderboards rankings kijken.... dan zie je wel wie wie pwnedquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je pwnen met PGR3 vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |