Al gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
Ik heb de batterijen niet leeg gespeeld, maar aannemende dat ze even lang meegaan als de accu van de play & charge kit is het zeker de moeite waard. De accu is inmiddels 1x helemaal leeg geweest (na een uur of 15 à 20, ik denk dat batterijen dat niet eens halen).quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
FiPo
Even een vraagje: Hoe lang gaat de controller mee met standaard alkaline batterijen? En is het het echt waard om zon play and charge kit te kopen?
Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
Condemned.quote:Op maandag 12 december 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Wat een gekke TT!
Da's tegen het schuldgevoel (net als met zombies neerschieten in resident evil)quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
Kan iemand me nou eindelijk eens uitleggen waarom je de hele tijd junks mept?
tussen spoiler tags graagquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
ik heb em al 3 keer moeten opladenquote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik speel nu bijna 30 uur (Kameo en CoD2) en heb de battery alleen opgeladen in het begin....werkt prima... ik doe mijn Xbox al aan vanuit de keuken als ik een broodje maak
quote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Oh ja, heb ik ook altijd last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ws. val jij zelf mensen aanquote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook altijd last van.Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18equote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....
Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy
in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
Ik hoop het zoquote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18e
Dat is best knap.... een console zien maar hem niet kopenquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het zo
Ik heb de eerste twee spellen al gekocht maar het apperaat zelf nog niet binnen
Bij de dixons hier zag ik net de 299 versie al wel staan. Maar die wil ik niet
Heb nu dus Kameo en condemned gekocht
Launch is launch,.. wie weet hoe ze aan data komenquote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Logistiek lig wel los van mekaar... maar waarom is de VS dan 10 dagen eerder gelaunched?? niet om Europa te teasen... dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
Ik sta op nummer 1 bij de Dixons en op nummer 2 bij de bart smitquote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best knap.... een console zien maar hem niet kopenMaar je hebt absoluut gelijk... ga voor de Premium pack
En ja ik weet het natuurlijk niet zeker dat die komt... niks is zeker. Maar ik ga er zeer zeker vanuit dat logitiek los liegt.... M$ PAL en NTCS zijn ook immers verschillende systemen.... die hebben niks in elkaars winkel te zoeken.
Komt goed..... ze komen hier echt... alleen wel weinig en als je niet gereserveerd hebt schat ik de kansen erg klein in.
dat noem ik pas trollenquote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Iedereen die kan.. pak je 360 controller of iets anders en be happy
Ja, en dan post iemand 1 screenshot van PGR3 en dan wil je hem weer gewoonquote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef Bastard het volgende:
Gaat nergens over die verkoop.. maar ik blijf erbij ze hadden gewoon de releasedatum later moeten leggen en zorgen dat ze genoeg consoles hadden gemaakt.
Ik ben nog zo'n figuur die op een bepaald moment zegt "Stik er maar in, ik hoef hem niet meer"
Dan zet ik GAM op de lijst met fora waar ik niks meer van wil zien.quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en dan post iemand 1 screenshot van PGR3 en dan wil je hem weer gewoon
post ie na sluitings tijdquote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Fliepke het volgende:
Ze schenen vandaag wat 360's in Rotterdam bij de MM te hebben
Mailt iemand je screenshotsquote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zet ik GAM op de lijst met fora waar ik niks meer van wil zien.
Centrum of Alexandrium??quote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Fliepke het volgende:
Ze schenen vandaag wat 360's in Rotterdam bij de MM te hebben
ik kan zeggen dat dit niet klopt. Bij de MediaMarkt in Rdam stonden er een uurtje geleden namelijk alweer een stuk of 12, toen ik weg was nog maar 11quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....
Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy
in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
Centrum ze hebben er nog genoeg en het is echt niet druk. Tot 20:00 uur openquote:
De premium? Alexander of Centrum??quote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan zeggen dat dit niet klopt. Bij de MediaMarkt in Rdam stonden er een uurtje geleden namelijk alweer een stuk of 12, toen ik weg was nog maar 11
centrum en de premiumquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
De premium? Alexander of Centrum??
quote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan zeggen dat dit niet klopt. Bij de MediaMarkt in Rdam stonden er een uurtje geleden namelijk alweer een stuk of 12, toen ik weg was nog maar 11
Volop? Niet helemaal. Sommige winkels hebben hem weer, maar de meeste nog niet.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zag dat hij volop e krijgen is weer.
Welke hardwarematige kinderziektes zie jij in de eerste Europese batch dan?quote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog even tot de 2e batch, waar de kinderziektes uit zijn.
quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
quote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog even tot de 2e batch, waar de kinderziektes uit zijn.
Die zijn te makkelijk gewoon echt dan moet je al helemaal niet aan de cone challenges van Outrun 2 beginnen dat is pas moeilijk.quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef washandje het volgende:
Damn die cone challenges in PGR3 op gold niveauEcht niet te doen...
Ik weet niet of ik mag door linken naar een andere game site.quote:Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welke hardwarematige kinderziektes zie jij in de eerste Europese batch dan?
Dus op de volgende lading X360's kan je geen xbox games spelen denk je?quote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag door linken naar een andere game site.
Maar daar staat dus, dat de harde schijven 12,5 gig hebben inplaats van de 20 Gig die je mag verwachten.
Iemand dit probleem? Het ligt aan de emulator voor de oude Xbox games. Ik las dat de eerste zendingen hier mee te maken hadden.
Dat is wel waar ja... ik heb ook (maar) 12 GBquote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag door linken naar een andere game site.
Maar daar staat dus, dat de harde schijven 12,5 gig hebben inplaats van de 20 Gig die je mag verwachten.
Iemand dit probleem? Het ligt aan de emulator voor de oude Xbox games. Ik las dat de eerste zendingen hier mee te maken hadden.
Volgens hem dus in de emulator waarvan hij verwacht dat ie niet meer in de 2e lading zit.quote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja... ik heb ook (maar) 12 GB![]()
Geen idee waar mijn andere 8 verstopt zit
emulator, de oude Xbox had wel standaard een harde schijf. Die moeten ze ook emuleren natuurlijk, en ook eventueel voor 360 spellen die er optioneel gebruik van kunnen maken. En 13 Gb krijg je echt niet snel volquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat leggen ze hier uitquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
8 Gyg.quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef wc-eend het volgende:
hoe groot is de harde schijf van de oude xbox? hopleijk zijn de premiums snel binnen waar ik hem besteld heb
vanaf nu vind ik alles primaquote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
Mag ik de TT veranderen in, A New Hope?
Tis wel Microsoft tochquote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef kepler het volgende:
___________________O____________________
wat een dingalles werkt in 1 keer prima
He WTF jij was een Nintendo bot ?!quote:
Haha ik ben geen Nintendo bot, maar Nintendo komt bij mij wel op de eerste plaatsquote:Op maandag 12 december 2005 21:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
He WTF jij was een Nintendo bot ?!
Ga weer eens gauw xbox bashen wil je, straks ga ik nog verkondigen dat ik me stieken heel erg happy voel in een Mario wereld.
*MMaRsu knuffel geeft *quote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jammer dat Sega geen consoles meer maakt though, Dreamcast was de shit
Er zit in de 2e lading zeer zeker wel een maar dan een van 1 gig ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volgens hem dus in de emulator waarvan hij verwacht dat ie niet meer in de 2e lading zit.
De Xbox is voor mij de nieuwe generatie "sega" console, als je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Er zit in de 2e lading zeer zeker wel een maar dan een van 1 gig ofzo.
Ik kan wel vandaag of morgen zo'n kreng krijgen met maar 12 gig, maar dan breng ik hem terug, of ze sturen een nieuwe harde disk naar me toe.
Ik wil de beloofde 20 gig.
Uiteraardquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Xbox is voor mij de nieuwe generatie "sega" console, als je snapt wat ik bedoel
dat is niet waarquote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Er zit in de 2e lading zeer zeker wel een maar dan een van 1 gig ofzo.
Ik kan wel vandaag of morgen zo'n kreng krijgen met maar 12 gig, maar dan breng ik hem terug, of ze sturen een nieuwe harde disk naar me toe.
Ik wil de beloofde 20 gig.
Dan hoef je alleen maar je gamercard te posten, niet meer maar ook niet minder. Check die van kepler om de locatie te vinden waar je je gamercard kunt krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Tumble het volgende:
Oww en ik zou graag mijn gamertag erbij toegevoegd zien worden
Gamertag is: Tumble nl
Dat duurde hier veel langer, terwijl ik kan downloaden met 360kb/squote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef kepler het volgende:
downloaden gaat lekker snel: NFS demo binnen 10 min
Poorten geforward? Kijk even in je dashboard bij Network Settings en zorg ervoor dat NAT op Open staat.quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat duurde hier veel langer, terwijl ik kan downloaden met 360kb/s
Hier staat ie gewoon open, heb geen TV meubel, hij wordt wel heet aan de achterkant, maar imho mag je dat verwachten bij high-end technologie. Tis niet alsof m'n PC aan de achterkant koele lucht uitblaast.quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef kepler het volgende:
hoeveel ruimte hebben jullie om de Xbox 360?
BIj mij staat hij in een TV-meubel, met aan de bovenkant 3-4 cm ruimte en gewoon open aan de voorkant. Nu wordt hij wel redelijk warm, maar ik neem aan dat tie genoeg ruimte heeft?
quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef kepler het volgende:
hoeveel ruimte hebben jullie om de Xbox 360?
BIj mij staat hij in een TV-meubel, met aan de bovenkant 3-4 cm ruimte en gewoon open aan de voorkant. Nu wordt hij wel redelijk warm, maar ik neem aan dat tie genoeg ruimte heeft?
loslopen of vastlopen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
de mijne heeft ook zoveel ruimte, zal wel loslopen dan
bij mij issie nog niet gecrastquote:
fijn he, 100Mbit?quote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef kepler het volgende:
downloaden gaat lekker snel: NFS demo binnen 10 min
Das een ander probleemquote:
hij ligt plat he, zet em niet rechtop tijdens het spelenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, de 360 controller kan een knal tegen de muur hebben. Zojuist in een woedebui ff getest. De accu laat netjes los en klikt weer prima terug.Hoeren PGR3
Platinum my ass!
quote:Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef Tumble het volgende:
http://card.mygamercard.net/Tumble%20nl
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik moet nog 5 cups platinum ofzo dan is alles mooi glimmend
alleen de neiging gehad bij timed runs, maar nee ik sloop mijn controllers liever nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon de beste auto uit je klasse pakken, zoals de F50 bij de A klassequote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Heintje het volgende:
Damm, ik denk dat ik al moeite ga krijgen met alles op zilver halen.
Een aantal goed zal nog wel lukken denk ik. Maar platinum? Alles? Echt niet.
Of gebruik ik de verkeerde auto?
Wat is nou de beste auto voor de single player.
Tot nu toe bijna alles gedaan met de Ariel Atom 300 Superchared.
Ford GT vind ik fantastisch, samen met de Ferrari F430, de Enzo en de Aston Martin DBR9quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Heintje het volgende:
Damm, ik denk dat ik al moeite ga krijgen met alles op zilver halen.
Een aantal goed zal nog wel lukken denk ik. Maar platinum? Alles? Echt niet.
Of gebruik ik de verkeerde auto?
Wat is nou de beste auto voor de single player.
Tot nu toe bijna alles gedaan met de Ariel Atom 300 Superchared.
Nadeel van wireless, ze raken altijd wel iets met een rotvaart. Kwam er "mid air" pas achter....quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik sloop mijn controllers liever niet
[..]
Ik heb genoeg aan alleen de link hoor.quote:
Moet je eens proberen, lucht op hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]maar nee ik sloop mijn controllers liever niet
[..]
Oftewel:quote:I've found on a forum this video made by a talented PGR3 fan presenting the incredible details the Bizarre Creations 3D modelers put in Project Gotham Racing 3's cities. And to think we all zip past these at more than 150 mph, it just feels like an incredible "waste" of talent...
Many thanks to DanteNeverDies for the video !
Tja, ze hadden wmb ietsje minder aan de omgeving en ietsje meer aan de lichteffecten mogen doen, ik vind ze nu wat afwezig. Tis gewoon alsof iemand ergens een gloeilamp heeft aangedaan ver van boven soms. Desondanks is PGR3 grafisch een meesterwerkquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Oftewel:
http://xboxyde.com/news_2390_en.html en maar snel bekekijken
Zoals gewoonlijk begrijp ik voor geen hol wat je bedoelt. Lichteffecten als gloeilampem?! Dude wtfquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, ze hadden wmb ietsje minder aan de omgeving en ietsje meer aan de lichteffecten mogen doen, ik vind ze nu wat afwezig. Tis gewoon alsof iemand ergens een gloeilamp heeft aangedaan ver van boven soms. Desondanks is PGR3 grafisch een meesterwerk
Er is slechte verlichting, geen zon licht, maar gloeilamplicht. Hij vindt het er nep uit zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp ik voor geen hol wat je bedoelt. Lichteffecten als gloeilampem?! Dude wtf![]()
je kunt ondanks dat je schakelen op automatisch heb staan kun je nog gewoon handmatig terugschakelen na een buts.... werkt 100x sneller dan dat ie in zun ouwe versnelling blijft staanquote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het heeft ook echt een extreem langzame gameplay van wat ik heb gezien in de filmpjes....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik weet wel zeker dat dit niet fable-achtig is. Hier ga je namelijk uren en uren en uren achter zitten en het is zo diep dat ik al snel door al die bomen het bos niet meer ga zien en af ga haken
Als je over Fable honderden uren doet en echt alle vrijheid hebt in je doen en laten dan lijkt het er wel op jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Bastard het volgende:
Deze niet! OBLIVION
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje Fable achtig wat ik zo las
Voor een badge en een achievement moet je 1 race op platinum winnen met manual transmission.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Heeft bij PGR3 het zin om manual te schakelen eigenlijk? Kom je sneller weg bij de start, of door het circuit?
Tis ff wennen maar uiteindelijk word het tweede natuur dan om zelf te schakelen.. moto gp had het wel degelijk zin, anders maakte je gewoon geen kans.
He pff.. misschien word ik vandaag gebeld dat ie klaar ligt
Ga ik het gewoon meemaken... mn vrouw weduwe, mn kind wees.. 360
Saint's Row lijkt me toch vetterquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
CRACKDOWN
Soort van GTA-achtig spel (van die makers ook) release herfst volgend jaar.. screens zien er intressant uit. En Coop is mogelijk.
Ja dat bedoel ik.. je moet bijvoorbeeld een sleutel vragen aan iemand, of je hem kan kopen. En als ie er dan geen zin in heeft dan breek je snachts bij hem in, steel je al zn voedsel. Hij heeft dan geld nodig om nieuw voedsel te kopen, en dus wil hij misschien dan wel die sleutel verkopen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je over Fable honderden uren doet en echt alle vrijheid hebt in je doen en laten dan lijkt het er wel op ja
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. je moet bijvoorbeeld een sleutel vragen aan iemand, of je hem kan kopen. En als ie er dan geen zin in heeft dan breek je snachts bij hem in, steel je al zn voedsel. Hij heeft dan geld nodig om nieuw voedsel te kopen, en dus wil hij misschien dan wel die sleutel verkopen.
Dat soort dingen doet me wel denken aan Fable inderdaad..
* DAMMMM BITCH*quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Nieuwe MotoGP 2006 360 screens
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet heel slecht moet ik zeggen voor een hele vroege build... zal wel NOG mooier worden![]()
Ja wat is echte vrijheid?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!
No shitquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ondanks dat je schakelen op automatisch heb staan kun je nog gewoon handmatig terugschakelen na een buts.... werkt 100x sneller dan dat ie in zun ouwe versnelling blijft staan![]()
Overal naar toe kunnen gaan waar je maar wilt, eigen spells maken, volledig eigen character maken met de skills die jij wilt, etcquote:
Lopen waar je wilt wanneer je wiltquote:
Is verbeterd,.... Quest management noemen ze het. Op het kompas staan nu tevens de main quests lokaties mocht je niet te ver de wereld in willen om vervolgens te verdwalen....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Overal naar toe kunnen gaan waar je maar wilt, eigen spells maken, volledig eigen character maken met de skills die jij wilt, etc
Ik hoop alleen dat ze de questlog hebben verbeterd vergeleken met Morrowind, daar was het bijna onmogelijk om later terug te kijken welke quests je nog open hebt staan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is verbeterd,.... Quest management noemen ze het. Op het kompas staan nu tevens de main quests lokaties mocht je niet te ver de wereld in willen om vervolgens te verdwalen....
Was wel een klein minpunt met Morrowind,.. waar de fuck moet ik naar toequote:
Vond het best een groot nadeel eigenlijk. De wereld van Morrowind was iets te groot om "waar de fuck moet ik naar toequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was wel een klein minpunt met Morrowind,.. waar de fuck moet ik naar toe![]()
![]()
Fable beloofde voor de release een spel te worden wat Morrowind eigenlijk al was alleen in een ander jasje en nog uitgebreiderquote:Fable was cool maar meer een adventure platformer soms,... MOEST op het pad blijven, vaste spells etc. etc.
... en die laadtijden
Even kaartje van Oblivion erbij pakken:quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp Olivion geloof ik niet... hoezo zou je van het pad aflopen? En dat kon in Fable ook.. ja niet te diep want dan hield het op. Maar waar is het anders handig voor, afsnijden van een route?
Eigen spells maken.. ja combineer het een en ander.
Tis groter dan Fable.. maar je hebt ook je vijanden te verslaan en een verhaal lijn zal er ook vast wel inzitten?
Ja wereld kleiner, maar meer mogelijk qua invloeden op je character. Dus in de zon lopen en je werd bruin, etcquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef Fliepke het volgende:
Nee hoor, Albion zou altijd kleiner zijn dan de wereld van morrowind
In Morrowind kon je kiezen tussen 1st en 3rd person, het vechten was alleen niet goed mogelijk in 3rd personquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lees ik, Oblivion is een Fable DLX? Dat maakt de game een stuk interessanterIk dacht dat het 1st person was...
Ziet er heel grooot uit zegquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Even kaartje van Oblivion erbij pakken:
[afbeelding]
Elk stukje van de kaart waar land is kan je gewoon bereiken en soms moet je erheen voor quests, maar je kan bijv ook de bossen in trekken om paddestoelen te plukken voor ingredienten van potions of voor een quest. Ook als je van plaats naar plaats loopt hoeft de weg natuurlijk niet de snelste route te zijn.
De mensen hier doen hun uiterste best om juist te zeggen dat Oblivion helemaal niet op Fable lijkt eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lees ik, Oblivion is een Fable DLX? Dat maakt de game een stuk interessanterIk dacht dat het 1st person was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
De mensen hier doen hun uiterste best om juist te zeggen dat Oblivion helemaal niet op Fable lijkt eigenlijk
Aarrrghhh die namen alleen al geven mij steken in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zeker
Wat voor auto heb je, en waar staat die geparkeerd?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Harmen1984 het volgende:
En ik heb hem!!![]()
Met dank aan MM Rotterdam-Centrum...![]()
CoD2 en de batterij-kit waren alleen uitverkocht, dus die heb ik bij E-Plaza gehaald![]()
Nu nog eens kijken of ik live ga aanschaffen.... Ik kan in ieder geval pas vanavond spelen, dus de 360 ligt achterin m'n auto...![]()
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zeker
Het vechten was sowieso bagger. Click. Click. Click. Click. ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
In Morrowind kon je kiezen tussen 1st en 3rd person, het vechten was alleen niet goed mogelijk in 3rd person
Ohw. Interesse -1quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoor.
Het vechtsysteem is heel belangrijk in Fable en kun je allerlei coole moves maken, maar dat mag je in oblivion gerust vergeten.
Dus ook geen coole moves...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoor.
Het vechtsysteem is heel belangrijk in Fable en kun je allerlei coole moves maken, maar dat mag je in oblivion gerust vergeten.
Er is wel zo van alles te beleven. Je kunt tientallen quests doen en het verhaal gaat vast weer heel diep, maar ik kreeg er nogal een door de bomen het bos niet meer kunnen zien gevoel bij. Zo kon je in morrowind je eigen spreuken maken, waardoor je bijvoorbeeld 300 meter ver kon springen (en vervolgens te pletter viel) en hele huizen leegroven. Maar juist wat ik het leukste vind (vechten) was echt extreem duffig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus ook geen coole moves...
Ok.. wat is LEUK aan dit spel dan? Het eindeloos rond lopen op zoek naar paddestoelen
Of moet ik het spel maar gewoon echt vergeten denk je?
Het ziet er zo mooi uit.. maar als er geen hol te beleven is...
Myst vond ik ook echt niks aan.. dit is geen myst natuulijk, maar daar moest je je ook laten meeslepen in een rare wereld. Ik laat dit spel wel liggen danquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Kun je je helemaal op laten zuigen door een wereld en echt uren spelen zonder dat je echt een steek verder komt en ga je af en toe van het pad af om dingen te ontdekken, dan is dit wat voor jou. Wil je gewoon een leuk verhaaltje met monsters doen zonder al teveel gedoe, dan is dit niks voor jou
daar heb ik een uur geleden een topic over geopendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als je de 360 even zat bent kun je nu ook Halo 0 spelen. Een echte 2-d shooter
http://www.halozero.new.fr/
hmmm....dan ben ik te laat uit bed gekomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
daar heb ik een uur geleden een topic over geopend![]()
Misschien even van iemand morrowind over kopen ofzo. Voor de collectiequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Myst vond ik ook echt niks aan.. dit is geen myst natuulijk, maar daar moest je je ook laten meeslepen in een rare wereld. Ik laat dit spel wel liggen dan
Burnout?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Burnout?We gaan zo beuken dan
Ik heb eens eerder gezegd dat het niks voor je isquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. wat is LEUK aan dit spel dan? Het eindeloos rond lopen op zoek naar paddestoelen
dan zijn jullie tot verrekes laat doorgegaan.... DeathTrialNL is mijn broer, maar die was volgens mijn xbox nog 5 uur op Livequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker. Al wil het met PGR3 ook best
Gisteravond met DeathtrailNL en GokuSFE prachtige botssessies gehad. Goku 2.5 meter de lucht in gebotst
.
Nah, ik ben rond 2en gestoptquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan zijn jullie tot verrekes laat doorgegaan.... DeathTrialNL is mijn broer, maar die was volgens mijn xbox nog 5 uur op Live
oud..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
Over actie gesproken
Nieuwe Burnout voor de 360..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet serieus niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor jequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor je
precies de reden waarom ik morrowind niet verder gespeeld heb, kreeg nooit de indruk dat ik wat raakte, het was gewoon zwaai zwaai zwaai, en dood.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop trouwens wel dat ze het vechten iets beter uitgewerkt hebben, dat was in Morrowind nogal bagger.
over dat vechten ben ik dus een beetje bang... de previews die ik hjeb gezien van Oblivion waren qua vechten dus echt slecht... hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop trouwens wel dat ze het vechten iets beter uitgewerkt hebben, dat was in Morrowind nogal bagger.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor je
Premium of Tard? Maybe the second shipment has already arived...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Harmen1984 het volgende:
En ik heb hem!!![]()
Met dank aan MM Rotterdam-Centrum...![]()
CoD2 en de batterij-kit waren alleen uitverkocht, dus die heb ik bij E-Plaza gehaald![]()
Nu nog eens kijken of ik live ga aanschaffen.... Ik kan in ieder geval pas vanavond spelen, dus de 360 ligt achterin m'n auto...![]()
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef Fillipe het volgende:
Must haves:
- Test Drive Unlimited
- Burnout Revenge
- Oblivion
- Pro Evo 5
tot nu toe/onder voorbehoud
Volgens de forums wel,... charge moves, betere physics, heb ooit een filmpje met een gevecht gezien tegen een tovenaar ofzo,... was echt cool...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestoken![]()
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]Kameo geklokt op 14 uur.
Maar je hebt gelijk... veel mensen hebben echt geen idee wat Oblivion precies is.... Spel wordt prachtig... Aktie wanneer JIJ wilt,... chillen wanneer JIJ wilt,.. verkennen wanneer JIJ wilt.... die vrijheid. Die grote wereld
En ja,... ik ga er opzekers 100 uur over doen.... misschien wel meer.... !
Oh,.. hier de 25 minute presentatie.... towns, battles en dungeons, de engine en meer...
http://www.xboxyde.com/leech_1719_en.html
Voor mensen die interesse hebben in Oblivion:
http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij gewoon deel 5, althans dat zie ik staan op tothegame.com bij upcoming titlesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?
Dat hoorde je ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?
hoorde ook dat je er bizar lang over deed
25 uur hier, dark side
zooooo de teringquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Dan moet je sowieso Oblivion niet gaan halen, die wereld is echt te groot om ALLES gezien te hebben. Of je moet er gewoon een heel jaar voor uittrekken ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriendquote:
ja maar dat was op silver!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriend
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenquote:
ik ga je pwnen met PGR3 vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik.. heb .. vanavond.. de premium 360
Sociaal leven.. tot over een week of 2
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenMet zn allen keihard tegen het onzichtbare plafond aanknallen
![]()
"Ja, nu wil ik voorop, gebeukt worden!" "AIR 25" (en dat tig keer)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]![]()
Het was echt geweldig
Waarom racen sommige mensen nog normaal?
Ook tof op de nurburgring trouwens
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Retuobak het volgende:
Fransen genoeg met PGR3 hoor, helaas.
Nee,... dat is idd bij games als WoW en Oblivion niet te doen denk ik....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dat was op silver!
bijna klaar op platinum maargoed
ik doel meer op het : ik wil alles zien en ik kan er ver voor omlopen.
Dat is alsof je zegt dat je ALLE quests in world of warcraft wil doen en elke NPC wilt spreken
das niet te doen
Eenmalig dus bij je provider? En een router kost zoveel toch niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Morthill het volgende:
Zucht, wel ben er achter dat ik niet op Live kan. Dan zou ik dus een router moeten gaan aanschaffen en daar heb ik helemaal geen zin in. (Telkens als ik mijn verbinding op een nieuw systeem aansluit moet er bij de provider iets gereset worden, het nadeel van glasvezel denk ik)
2e netwerkkaart. Werkt perfect, heb ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Morthill het volgende:
Zucht, wel ben er achter dat ik niet op Live kan. Dan zou ik dus een router moeten gaan aanschaffen en daar heb ik helemaal geen zin in. (Telkens als ik mijn verbinding op een nieuw systeem aansluit moet er bij de provider iets gereset worden, het nadeel van glasvezel denk ik)
Eerst de SP ff spelen en dan pwn ik jou welquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je pwnen met PGR3 vanavond
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan trouwens nu al zeggen dat ik niet in servers speel waar het gaat om het beuken ipv racen
Premiumquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Premium of Tard? Maybe the second shipment has already arived...
Ik heb vandaag CoD2 gekocht, maar ik ga eerst even SP spelen, anders wordt mijn kont hard geschopt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
2e netwerkkaart. Werkt perfect, heb ik ook
Ik nog steeds.. ben benieuwd of ik vanavond nog problemen ga ondervinden eigenljk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]zo heb ik dat ook een hele poos gedaan
als je gamertag gekoppeld zit aan je MSN-passport (ofzoiets) dan hoef je dat alleen maar in te vullen. Anders je laatste 4 cijfers van je CC en je adres. Overzetten gaat echt makkelijk, bij mij werkte het in 1 keerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik nog steeds.. ben benieuwd of ik vanavond nog problemen ga ondervinden eigenljk.
De 360 kent mijn live account niet natuurlijk, hoe neemt hij die over?
MSN passport heb ik wel.. is dan toch gewoon je gamerstag vlgs mij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
als je gamertag gekoppeld zit aan je MSN-passport (ofzoiets) dan hoef je dat alleen maar in te vullen. Anders je laatste 4 cijfers van je CC en je adres. Overzetten gaat echt makkelijk, bij mij werkte het in 1 keer
op www.xbox.com kan je je gamertag koppelen aan je MSN-passport. Als je dat hebt gedaan dan is het heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
MSN passport heb ik wel.. is dan toch gewoon je gamerstag vlgs mij dan?
He dat installeren, helemaal geen zin in.. maar goed, tis maar eenmalig.
Was idd allemaal een piece of cake. Mijn 360 stond na openen van de doos binnen een paar minuten online. Is allemaal zeer goed geregeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
op www.xbox.com kan je je gamertag koppelen aan je MSN-passport. Als je dat hebt gedaan dan is het heel erg makkelijk
F355quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
355's mogen ook, die zijn goed voor beuken op de nurburgring
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
355's mogen ook, die zijn goed voor beuken op de nurburgring
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Winnen door beuken is cheaten in mijn ogen.
Niet als je van te voren afspreekt dat er gebeukt mag worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Dit had je in het vorige deel op live ook erg.. dat verschil van racegamers..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.
Het is een racegame, geen nieuw deel uit de Demolishion Derby reeks. Ik heb een tyfus hekel aan mensen die express gaan beuken om een positie te klimmen.
Nee, doe mij maar een clean race met een 4e plek ofzo. Heb ik iig het gevoel dat ik een mooie race gereden heb.
dan moet je in de leaderboards rankings kijken.... dan zie je wel wie wie pwnedquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je pwnen met PGR3 vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |