quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef kepler het volgende:
hoeveel ruimte hebben jullie om de Xbox 360?
BIj mij staat hij in een TV-meubel, met aan de bovenkant 3-4 cm ruimte en gewoon open aan de voorkant. Nu wordt hij wel redelijk warm, maar ik neem aan dat tie genoeg ruimte heeft?
loslopen of vastlopen?quote:Op maandag 12 december 2005 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
de mijne heeft ook zoveel ruimte, zal wel loslopen dan
bij mij issie nog niet gecrastquote:
fijn he, 100Mbit?quote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef kepler het volgende:
downloaden gaat lekker snel: NFS demo binnen 10 min
Das een ander probleemquote:
hij ligt plat he, zet em niet rechtop tijdens het spelenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, de 360 controller kan een knal tegen de muur hebben. Zojuist in een woedebui ff getest. De accu laat netjes los en klikt weer prima terug.Hoeren PGR3
Platinum my ass!
quote:Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef Tumble het volgende:
http://card.mygamercard.net/Tumble%20nl
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........quote:Op maandag 12 december 2005 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik moet nog 5 cups platinum ofzo dan is alles mooi glimmend
alleen de neiging gehad bij timed runs, maar nee ik sloop mijn controllers liever nietquote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon de beste auto uit je klasse pakken, zoals de F50 bij de A klassequote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Heintje het volgende:
Damm, ik denk dat ik al moeite ga krijgen met alles op zilver halen.
Een aantal goed zal nog wel lukken denk ik. Maar platinum? Alles? Echt niet.
Of gebruik ik de verkeerde auto?
Wat is nou de beste auto voor de single player.
Tot nu toe bijna alles gedaan met de Ariel Atom 300 Superchared.
Ford GT vind ik fantastisch, samen met de Ferrari F430, de Enzo en de Aston Martin DBR9quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Heintje het volgende:
Damm, ik denk dat ik al moeite ga krijgen met alles op zilver halen.
Een aantal goed zal nog wel lukken denk ik. Maar platinum? Alles? Echt niet.
Of gebruik ik de verkeerde auto?
Wat is nou de beste auto voor de single player.
Tot nu toe bijna alles gedaan met de Ariel Atom 300 Superchared.
Nadeel van wireless, ze raken altijd wel iets met een rotvaart. Kwam er "mid air" pas achter....quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik sloop mijn controllers liever niet
[..]
Ik heb genoeg aan alleen de link hoor.quote:
Moet je eens proberen, lucht op hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]maar nee ik sloop mijn controllers liever niet
[..]
Oftewel:quote:I've found on a forum this video made by a talented PGR3 fan presenting the incredible details the Bizarre Creations 3D modelers put in Project Gotham Racing 3's cities. And to think we all zip past these at more than 150 mph, it just feels like an incredible "waste" of talent...
Many thanks to DanteNeverDies for the video !
Tja, ze hadden wmb ietsje minder aan de omgeving en ietsje meer aan de lichteffecten mogen doen, ik vind ze nu wat afwezig. Tis gewoon alsof iemand ergens een gloeilamp heeft aangedaan ver van boven soms. Desondanks is PGR3 grafisch een meesterwerkquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Oftewel:
http://xboxyde.com/news_2390_en.html en maar snel bekekijken
Zoals gewoonlijk begrijp ik voor geen hol wat je bedoelt. Lichteffecten als gloeilampem?! Dude wtfquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, ze hadden wmb ietsje minder aan de omgeving en ietsje meer aan de lichteffecten mogen doen, ik vind ze nu wat afwezig. Tis gewoon alsof iemand ergens een gloeilamp heeft aangedaan ver van boven soms. Desondanks is PGR3 grafisch een meesterwerk
Er is slechte verlichting, geen zon licht, maar gloeilamplicht. Hij vindt het er nep uit zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp ik voor geen hol wat je bedoelt. Lichteffecten als gloeilampem?! Dude wtf![]()
je kunt ondanks dat je schakelen op automatisch heb staan kun je nog gewoon handmatig terugschakelen na een buts.... werkt 100x sneller dan dat ie in zun ouwe versnelling blijft staanquote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het heeft ook echt een extreem langzame gameplay van wat ik heb gezien in de filmpjes....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik weet wel zeker dat dit niet fable-achtig is. Hier ga je namelijk uren en uren en uren achter zitten en het is zo diep dat ik al snel door al die bomen het bos niet meer ga zien en af ga haken
Als je over Fable honderden uren doet en echt alle vrijheid hebt in je doen en laten dan lijkt het er wel op jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Bastard het volgende:
Deze niet! OBLIVION
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje Fable achtig wat ik zo las
Voor een badge en een achievement moet je 1 race op platinum winnen met manual transmission.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Heeft bij PGR3 het zin om manual te schakelen eigenlijk? Kom je sneller weg bij de start, of door het circuit?
Tis ff wennen maar uiteindelijk word het tweede natuur dan om zelf te schakelen.. moto gp had het wel degelijk zin, anders maakte je gewoon geen kans.
He pff.. misschien word ik vandaag gebeld dat ie klaar ligt
Ga ik het gewoon meemaken... mn vrouw weduwe, mn kind wees.. 360
Saint's Row lijkt me toch vetterquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
CRACKDOWN
Soort van GTA-achtig spel (van die makers ook) release herfst volgend jaar.. screens zien er intressant uit. En Coop is mogelijk.
Ja dat bedoel ik.. je moet bijvoorbeeld een sleutel vragen aan iemand, of je hem kan kopen. En als ie er dan geen zin in heeft dan breek je snachts bij hem in, steel je al zn voedsel. Hij heeft dan geld nodig om nieuw voedsel te kopen, en dus wil hij misschien dan wel die sleutel verkopen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je over Fable honderden uren doet en echt alle vrijheid hebt in je doen en laten dan lijkt het er wel op ja
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. je moet bijvoorbeeld een sleutel vragen aan iemand, of je hem kan kopen. En als ie er dan geen zin in heeft dan breek je snachts bij hem in, steel je al zn voedsel. Hij heeft dan geld nodig om nieuw voedsel te kopen, en dus wil hij misschien dan wel die sleutel verkopen.
Dat soort dingen doet me wel denken aan Fable inderdaad..
* DAMMMM BITCH*quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Nieuwe MotoGP 2006 360 screens
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet heel slecht moet ik zeggen voor een hele vroege build... zal wel NOG mooier worden![]()
Ja wat is echte vrijheid?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!
No shitquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ondanks dat je schakelen op automatisch heb staan kun je nog gewoon handmatig terugschakelen na een buts.... werkt 100x sneller dan dat ie in zun ouwe versnelling blijft staan![]()
Overal naar toe kunnen gaan waar je maar wilt, eigen spells maken, volledig eigen character maken met de skills die jij wilt, etcquote:
Lopen waar je wilt wanneer je wiltquote:
Is verbeterd,.... Quest management noemen ze het. Op het kompas staan nu tevens de main quests lokaties mocht je niet te ver de wereld in willen om vervolgens te verdwalen....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Overal naar toe kunnen gaan waar je maar wilt, eigen spells maken, volledig eigen character maken met de skills die jij wilt, etc
Ik hoop alleen dat ze de questlog hebben verbeterd vergeleken met Morrowind, daar was het bijna onmogelijk om later terug te kijken welke quests je nog open hebt staan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is verbeterd,.... Quest management noemen ze het. Op het kompas staan nu tevens de main quests lokaties mocht je niet te ver de wereld in willen om vervolgens te verdwalen....
Was wel een klein minpunt met Morrowind,.. waar de fuck moet ik naar toequote:
Vond het best een groot nadeel eigenlijk. De wereld van Morrowind was iets te groot om "waar de fuck moet ik naar toequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was wel een klein minpunt met Morrowind,.. waar de fuck moet ik naar toe![]()
![]()
Fable beloofde voor de release een spel te worden wat Morrowind eigenlijk al was alleen in een ander jasje en nog uitgebreiderquote:Fable was cool maar meer een adventure platformer soms,... MOEST op het pad blijven, vaste spells etc. etc.
... en die laadtijden
Even kaartje van Oblivion erbij pakken:quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp Olivion geloof ik niet... hoezo zou je van het pad aflopen? En dat kon in Fable ook.. ja niet te diep want dan hield het op. Maar waar is het anders handig voor, afsnijden van een route?
Eigen spells maken.. ja combineer het een en ander.
Tis groter dan Fable.. maar je hebt ook je vijanden te verslaan en een verhaal lijn zal er ook vast wel inzitten?
Ja wereld kleiner, maar meer mogelijk qua invloeden op je character. Dus in de zon lopen en je werd bruin, etcquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef Fliepke het volgende:
Nee hoor, Albion zou altijd kleiner zijn dan de wereld van morrowind
In Morrowind kon je kiezen tussen 1st en 3rd person, het vechten was alleen niet goed mogelijk in 3rd personquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lees ik, Oblivion is een Fable DLX? Dat maakt de game een stuk interessanterIk dacht dat het 1st person was...
Ziet er heel grooot uit zegquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Even kaartje van Oblivion erbij pakken:
[afbeelding]
Elk stukje van de kaart waar land is kan je gewoon bereiken en soms moet je erheen voor quests, maar je kan bijv ook de bossen in trekken om paddestoelen te plukken voor ingredienten van potions of voor een quest. Ook als je van plaats naar plaats loopt hoeft de weg natuurlijk niet de snelste route te zijn.
De mensen hier doen hun uiterste best om juist te zeggen dat Oblivion helemaal niet op Fable lijkt eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lees ik, Oblivion is een Fable DLX? Dat maakt de game een stuk interessanterIk dacht dat het 1st person was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
De mensen hier doen hun uiterste best om juist te zeggen dat Oblivion helemaal niet op Fable lijkt eigenlijk
Aarrrghhh die namen alleen al geven mij steken in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zeker
Wat voor auto heb je, en waar staat die geparkeerd?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Harmen1984 het volgende:
En ik heb hem!!![]()
Met dank aan MM Rotterdam-Centrum...![]()
CoD2 en de batterij-kit waren alleen uitverkocht, dus die heb ik bij E-Plaza gehaald![]()
Nu nog eens kijken of ik live ga aanschaffen.... Ik kan in ieder geval pas vanavond spelen, dus de 360 ligt achterin m'n auto...![]()
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zeker
Het vechten was sowieso bagger. Click. Click. Click. Click. ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
In Morrowind kon je kiezen tussen 1st en 3rd person, het vechten was alleen niet goed mogelijk in 3rd person
Ohw. Interesse -1quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoor.
Het vechtsysteem is heel belangrijk in Fable en kun je allerlei coole moves maken, maar dat mag je in oblivion gerust vergeten.
Dus ook geen coole moves...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoor.
Het vechtsysteem is heel belangrijk in Fable en kun je allerlei coole moves maken, maar dat mag je in oblivion gerust vergeten.
Er is wel zo van alles te beleven. Je kunt tientallen quests doen en het verhaal gaat vast weer heel diep, maar ik kreeg er nogal een door de bomen het bos niet meer kunnen zien gevoel bij. Zo kon je in morrowind je eigen spreuken maken, waardoor je bijvoorbeeld 300 meter ver kon springen (en vervolgens te pletter viel) en hele huizen leegroven. Maar juist wat ik het leukste vind (vechten) was echt extreem duffig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus ook geen coole moves...
Ok.. wat is LEUK aan dit spel dan? Het eindeloos rond lopen op zoek naar paddestoelen
Of moet ik het spel maar gewoon echt vergeten denk je?
Het ziet er zo mooi uit.. maar als er geen hol te beleven is...
Myst vond ik ook echt niks aan.. dit is geen myst natuulijk, maar daar moest je je ook laten meeslepen in een rare wereld. Ik laat dit spel wel liggen danquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Kun je je helemaal op laten zuigen door een wereld en echt uren spelen zonder dat je echt een steek verder komt en ga je af en toe van het pad af om dingen te ontdekken, dan is dit wat voor jou. Wil je gewoon een leuk verhaaltje met monsters doen zonder al teveel gedoe, dan is dit niks voor jou
daar heb ik een uur geleden een topic over geopendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als je de 360 even zat bent kun je nu ook Halo 0 spelen. Een echte 2-d shooter
http://www.halozero.new.fr/
hmmm....dan ben ik te laat uit bed gekomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
daar heb ik een uur geleden een topic over geopend![]()
Misschien even van iemand morrowind over kopen ofzo. Voor de collectiequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Myst vond ik ook echt niks aan.. dit is geen myst natuulijk, maar daar moest je je ook laten meeslepen in een rare wereld. Ik laat dit spel wel liggen dan
Burnout?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Burnout?We gaan zo beuken dan
Ik heb eens eerder gezegd dat het niks voor je isquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. wat is LEUK aan dit spel dan? Het eindeloos rond lopen op zoek naar paddestoelen
dan zijn jullie tot verrekes laat doorgegaan.... DeathTrialNL is mijn broer, maar die was volgens mijn xbox nog 5 uur op Livequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker. Al wil het met PGR3 ook best
Gisteravond met DeathtrailNL en GokuSFE prachtige botssessies gehad. Goku 2.5 meter de lucht in gebotst
.
Nah, ik ben rond 2en gestoptquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan zijn jullie tot verrekes laat doorgegaan.... DeathTrialNL is mijn broer, maar die was volgens mijn xbox nog 5 uur op Live
oud..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
Over actie gesproken
Nieuwe Burnout voor de 360..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet serieus niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor jequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor je
precies de reden waarom ik morrowind niet verder gespeeld heb, kreeg nooit de indruk dat ik wat raakte, het was gewoon zwaai zwaai zwaai, en dood.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop trouwens wel dat ze het vechten iets beter uitgewerkt hebben, dat was in Morrowind nogal bagger.
over dat vechten ben ik dus een beetje bang... de previews die ik hjeb gezien van Oblivion waren qua vechten dus echt slecht... hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop trouwens wel dat ze het vechten iets beter uitgewerkt hebben, dat was in Morrowind nogal bagger.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor je
Premium of Tard? Maybe the second shipment has already arived...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Harmen1984 het volgende:
En ik heb hem!!![]()
Met dank aan MM Rotterdam-Centrum...![]()
CoD2 en de batterij-kit waren alleen uitverkocht, dus die heb ik bij E-Plaza gehaald![]()
Nu nog eens kijken of ik live ga aanschaffen.... Ik kan in ieder geval pas vanavond spelen, dus de 360 ligt achterin m'n auto...![]()
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef Fillipe het volgende:
Must haves:
- Test Drive Unlimited
- Burnout Revenge
- Oblivion
- Pro Evo 5
tot nu toe/onder voorbehoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |