Er is slechte verlichting, geen zon licht, maar gloeilamplicht. Hij vindt het er nep uit zien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:16 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp ik voor geen hol wat je bedoelt. Lichteffecten als gloeilampem?! Dude wtf![]()
je kunt ondanks dat je schakelen op automatisch heb staan kun je nog gewoon handmatig terugschakelen na een buts.... werkt 100x sneller dan dat ie in zun ouwe versnelling blijft staanquote:Op maandag 12 december 2005 23:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Controller nog intact? Wordt er gek van, zo lig je 4 rondes 1ste....maar opeens op magistrale wijze verliest de auto in de LAATSTE FUCKING BOCHT grip (wanneer je het niet verwacht). En wat trekken die "supercars" langzaam op na een tik tegen de muur zeg........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het heeft ook echt een extreem langzame gameplay van wat ik heb gezien in de filmpjes....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:04 schreef Fliepke het volgende:
Ik weet wel zeker dat dit niet fable-achtig is. Hier ga je namelijk uren en uren en uren achter zitten en het is zo diep dat ik al snel door al die bomen het bos niet meer ga zien en af ga haken
Als je over Fable honderden uren doet en echt alle vrijheid hebt in je doen en laten dan lijkt het er wel op jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:01 schreef Bastard het volgende:
Deze niet! OBLIVION
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje Fable achtig wat ik zo las
Voor een badge en een achievement moet je 1 race op platinum winnen met manual transmission.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Heeft bij PGR3 het zin om manual te schakelen eigenlijk? Kom je sneller weg bij de start, of door het circuit?
Tis ff wennen maar uiteindelijk word het tweede natuur dan om zelf te schakelen.. moto gp had het wel degelijk zin, anders maakte je gewoon geen kans.
He pff.. misschien word ik vandaag gebeld dat ie klaar ligt
Ga ik het gewoon meemaken... mn vrouw weduwe, mn kind wees.. 360
Saint's Row lijkt me toch vetterquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
CRACKDOWN
Soort van GTA-achtig spel (van die makers ook) release herfst volgend jaar.. screens zien er intressant uit. En Coop is mogelijk.
Ja dat bedoel ik.. je moet bijvoorbeeld een sleutel vragen aan iemand, of je hem kan kopen. En als ie er dan geen zin in heeft dan breek je snachts bij hem in, steel je al zn voedsel. Hij heeft dan geld nodig om nieuw voedsel te kopen, en dus wil hij misschien dan wel die sleutel verkopen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je over Fable honderden uren doet en echt alle vrijheid hebt in je doen en laten dan lijkt het er wel op ja
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. je moet bijvoorbeeld een sleutel vragen aan iemand, of je hem kan kopen. En als ie er dan geen zin in heeft dan breek je snachts bij hem in, steel je al zn voedsel. Hij heeft dan geld nodig om nieuw voedsel te kopen, en dus wil hij misschien dan wel die sleutel verkopen.
Dat soort dingen doet me wel denken aan Fable inderdaad..
* DAMMMM BITCH*quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Nieuwe MotoGP 2006 360 screens
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet heel slecht moet ik zeggen voor een hele vroege build... zal wel NOG mooier worden![]()
Ja wat is echte vrijheid?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!
No shitquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ondanks dat je schakelen op automatisch heb staan kun je nog gewoon handmatig terugschakelen na een buts.... werkt 100x sneller dan dat ie in zun ouwe versnelling blijft staan![]()
Overal naar toe kunnen gaan waar je maar wilt, eigen spells maken, volledig eigen character maken met de skills die jij wilt, etcquote:
Lopen waar je wilt wanneer je wiltquote:
Is verbeterd,.... Quest management noemen ze het. Op het kompas staan nu tevens de main quests lokaties mocht je niet te ver de wereld in willen om vervolgens te verdwalen....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Overal naar toe kunnen gaan waar je maar wilt, eigen spells maken, volledig eigen character maken met de skills die jij wilt, etc
Ik hoop alleen dat ze de questlog hebben verbeterd vergeleken met Morrowind, daar was het bijna onmogelijk om later terug te kijken welke quests je nog open hebt staan
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is verbeterd,.... Quest management noemen ze het. Op het kompas staan nu tevens de main quests lokaties mocht je niet te ver de wereld in willen om vervolgens te verdwalen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |