Al gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
Ik heb de batterijen niet leeg gespeeld, maar aannemende dat ze even lang meegaan als de accu van de play & charge kit is het zeker de moeite waard. De accu is inmiddels 1x helemaal leeg geweest (na een uur of 15 à 20, ik denk dat batterijen dat niet eens halen).quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
FiPo
Even een vraagje: Hoe lang gaat de controller mee met standaard alkaline batterijen? En is het het echt waard om zon play and charge kit te kopen?
Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
Condemned.quote:Op maandag 12 december 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Wat een gekke TT!
Da's tegen het schuldgevoel (net als met zombies neerschieten in resident evil)quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
Kan iemand me nou eindelijk eens uitleggen waarom je de hele tijd junks mept?
tussen spoiler tags graagquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
ik heb em al 3 keer moeten opladenquote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik speel nu bijna 30 uur (Kameo en CoD2) en heb de battery alleen opgeladen in het begin....werkt prima... ik doe mijn Xbox al aan vanuit de keuken als ik een broodje maak
quote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Oh ja, heb ik ook altijd last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ws. val jij zelf mensen aanquote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook altijd last van.Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18equote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....
Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy
in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
Ik hoop het zoquote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18e
Dat is best knap.... een console zien maar hem niet kopenquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het zo
Ik heb de eerste twee spellen al gekocht maar het apperaat zelf nog niet binnen
Bij de dixons hier zag ik net de 299 versie al wel staan. Maar die wil ik niet
Heb nu dus Kameo en condemned gekocht
Launch is launch,.. wie weet hoe ze aan data komenquote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Logistiek lig wel los van mekaar... maar waarom is de VS dan 10 dagen eerder gelaunched?? niet om Europa te teasen... dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
Ik sta op nummer 1 bij de Dixons en op nummer 2 bij de bart smitquote:Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best knap.... een console zien maar hem niet kopenMaar je hebt absoluut gelijk... ga voor de Premium pack
En ja ik weet het natuurlijk niet zeker dat die komt... niks is zeker. Maar ik ga er zeer zeker vanuit dat logitiek los liegt.... M$ PAL en NTCS zijn ook immers verschillende systemen.... die hebben niks in elkaars winkel te zoeken.
Komt goed..... ze komen hier echt... alleen wel weinig en als je niet gereserveerd hebt schat ik de kansen erg klein in.
dat noem ik pas trollenquote:Op maandag 12 december 2005 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Iedereen die kan.. pak je 360 controller of iets anders en be happy
Ja, en dan post iemand 1 screenshot van PGR3 en dan wil je hem weer gewoonquote:Op maandag 12 december 2005 18:54 schreef Bastard het volgende:
Gaat nergens over die verkoop.. maar ik blijf erbij ze hadden gewoon de releasedatum later moeten leggen en zorgen dat ze genoeg consoles hadden gemaakt.
Ik ben nog zo'n figuur die op een bepaald moment zegt "Stik er maar in, ik hoef hem niet meer"
Dan zet ik GAM op de lijst met fora waar ik niks meer van wil zien.quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en dan post iemand 1 screenshot van PGR3 en dan wil je hem weer gewoon
post ie na sluitings tijdquote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Fliepke het volgende:
Ze schenen vandaag wat 360's in Rotterdam bij de MM te hebben
Mailt iemand je screenshotsquote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zet ik GAM op de lijst met fora waar ik niks meer van wil zien.
Centrum of Alexandrium??quote:Op maandag 12 december 2005 19:04 schreef Fliepke het volgende:
Ze schenen vandaag wat 360's in Rotterdam bij de MM te hebben
ik kan zeggen dat dit niet klopt. Bij de MediaMarkt in Rdam stonden er een uurtje geleden namelijk alweer een stuk of 12, toen ik weg was nog maar 11quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....
Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy
in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
Centrum ze hebben er nog genoeg en het is echt niet druk. Tot 20:00 uur openquote:
De premium? Alexander of Centrum??quote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan zeggen dat dit niet klopt. Bij de MediaMarkt in Rdam stonden er een uurtje geleden namelijk alweer een stuk of 12, toen ik weg was nog maar 11
centrum en de premiumquote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
De premium? Alexander of Centrum??
quote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan zeggen dat dit niet klopt. Bij de MediaMarkt in Rdam stonden er een uurtje geleden namelijk alweer een stuk of 12, toen ik weg was nog maar 11
Volop? Niet helemaal. Sommige winkels hebben hem weer, maar de meeste nog niet.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zag dat hij volop e krijgen is weer.
Welke hardwarematige kinderziektes zie jij in de eerste Europese batch dan?quote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog even tot de 2e batch, waar de kinderziektes uit zijn.
quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
quote:Op maandag 12 december 2005 19:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wacht nog even tot de 2e batch, waar de kinderziektes uit zijn.
Die zijn te makkelijk gewoon echt dan moet je al helemaal niet aan de cone challenges van Outrun 2 beginnen dat is pas moeilijk.quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef washandje het volgende:
Damn die cone challenges in PGR3 op gold niveauEcht niet te doen...
Ik weet niet of ik mag door linken naar een andere game site.quote:Op maandag 12 december 2005 20:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Welke hardwarematige kinderziektes zie jij in de eerste Europese batch dan?
Dus op de volgende lading X360's kan je geen xbox games spelen denk je?quote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag door linken naar een andere game site.
Maar daar staat dus, dat de harde schijven 12,5 gig hebben inplaats van de 20 Gig die je mag verwachten.
Iemand dit probleem? Het ligt aan de emulator voor de oude Xbox games. Ik las dat de eerste zendingen hier mee te maken hadden.
Dat is wel waar ja... ik heb ook (maar) 12 GBquote:Op maandag 12 december 2005 20:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mag door linken naar een andere game site.
Maar daar staat dus, dat de harde schijven 12,5 gig hebben inplaats van de 20 Gig die je mag verwachten.
Iemand dit probleem? Het ligt aan de emulator voor de oude Xbox games. Ik las dat de eerste zendingen hier mee te maken hadden.
Volgens hem dus in de emulator waarvan hij verwacht dat ie niet meer in de 2e lading zit.quote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja... ik heb ook (maar) 12 GB![]()
Geen idee waar mijn andere 8 verstopt zit
emulator, de oude Xbox had wel standaard een harde schijf. Die moeten ze ook emuleren natuurlijk, en ook eventueel voor 360 spellen die er optioneel gebruik van kunnen maken. En 13 Gb krijg je echt niet snel volquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat leggen ze hier uitquote:Op maandag 12 december 2005 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
8 Gyg.quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef wc-eend het volgende:
hoe groot is de harde schijf van de oude xbox? hopleijk zijn de premiums snel binnen waar ik hem besteld heb
vanaf nu vind ik alles primaquote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
Mag ik de TT veranderen in, A New Hope?
Tis wel Microsoft tochquote:Op maandag 12 december 2005 20:33 schreef kepler het volgende:
___________________O____________________
wat een dingalles werkt in 1 keer prima
He WTF jij was een Nintendo bot ?!quote:
Haha ik ben geen Nintendo bot, maar Nintendo komt bij mij wel op de eerste plaatsquote:Op maandag 12 december 2005 21:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
He WTF jij was een Nintendo bot ?!
Ga weer eens gauw xbox bashen wil je, straks ga ik nog verkondigen dat ik me stieken heel erg happy voel in een Mario wereld.
*MMaRsu knuffel geeft *quote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jammer dat Sega geen consoles meer maakt though, Dreamcast was de shit
Er zit in de 2e lading zeer zeker wel een maar dan een van 1 gig ofzo.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volgens hem dus in de emulator waarvan hij verwacht dat ie niet meer in de 2e lading zit.
De Xbox is voor mij de nieuwe generatie "sega" console, als je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Er zit in de 2e lading zeer zeker wel een maar dan een van 1 gig ofzo.
Ik kan wel vandaag of morgen zo'n kreng krijgen met maar 12 gig, maar dan breng ik hem terug, of ze sturen een nieuwe harde disk naar me toe.
Ik wil de beloofde 20 gig.
Uiteraardquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Xbox is voor mij de nieuwe generatie "sega" console, als je snapt wat ik bedoel
dat is niet waarquote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef Ipho het volgende:
[..]
Er zit in de 2e lading zeer zeker wel een maar dan een van 1 gig ofzo.
Ik kan wel vandaag of morgen zo'n kreng krijgen met maar 12 gig, maar dan breng ik hem terug, of ze sturen een nieuwe harde disk naar me toe.
Ik wil de beloofde 20 gig.
Dan hoef je alleen maar je gamercard te posten, niet meer maar ook niet minder. Check die van kepler om de locatie te vinden waar je je gamercard kunt krijgen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Tumble het volgende:
Oww en ik zou graag mijn gamertag erbij toegevoegd zien worden
Gamertag is: Tumble nl
Dat duurde hier veel langer, terwijl ik kan downloaden met 360kb/squote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef kepler het volgende:
downloaden gaat lekker snel: NFS demo binnen 10 min
Poorten geforward? Kijk even in je dashboard bij Network Settings en zorg ervoor dat NAT op Open staat.quote:Op maandag 12 december 2005 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat duurde hier veel langer, terwijl ik kan downloaden met 360kb/s
Hier staat ie gewoon open, heb geen TV meubel, hij wordt wel heet aan de achterkant, maar imho mag je dat verwachten bij high-end technologie. Tis niet alsof m'n PC aan de achterkant koele lucht uitblaast.quote:Op maandag 12 december 2005 23:05 schreef kepler het volgende:
hoeveel ruimte hebben jullie om de Xbox 360?
BIj mij staat hij in een TV-meubel, met aan de bovenkant 3-4 cm ruimte en gewoon open aan de voorkant. Nu wordt hij wel redelijk warm, maar ik neem aan dat tie genoeg ruimte heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |