Verdomd, dat zie je ook goed.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel lame dat ze er energizer batterijen bijdoen, die dingen zijn zo op.
Definieer zo? 10 minuten? 1 uur? 5 uur? 10 uur?quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel lame dat ze er energizer batterijen bijdoen, die dingen zijn zo op.
boeie, je krijgt je ze er iig bijquote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Heb ik ook gedaan..... !! Er zitten wel standaard nu bij het pack 2 batts. komen toch?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
koop dan een play and charge kit erbij, probleem opgelost
En dat is dus echt lame.. ik wil een snoer dammit.quote:Op maandag 14 november 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
Tsja, koop een controller met snoer erbijquote:Op maandag 14 november 2005 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat is dus echt lame.. ik wil een snoer dammit.
Hoe duur is zoiets?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef Gamedemon het volgende:
koop dan een play and charge kit erbij, probleem opgelost
19 euroquote:Op maandag 14 november 2005 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n play n charge kit kost geloof ik rond de 30 / 40 euro?
Dat valt dan weer meequote:
Ja ik vind Wireless gamen dus fantastisch...... Ik heb er twee dus zit nooit zonder packquote:
1 lader en twee packsquote:Op maandag 14 november 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom 2? Voor die ene keer dat je vergeten bent te laden en je per se wireless wil gamen?
Ah, met pack bedoel je dus de accu zelfquote:Op maandag 14 november 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1 lader en twee packsWas in de aanbieding bij Play
quote:Op maandag 14 november 2005 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt een launchtitel voor me denk ik
Op de PUGA heb ik een deel van Kameo, dat we al in 1000000 filmpjes hebben gezien, in het echt gezien. Ik heb er geen woorden voor zoveel gebeurt er op het scherm. De sfeer is ook echt fantastischquote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Net het nieuwe Draak filmpje bekeken van Kameo... Ash !!Zo mooi
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |