En dan heel veel succes dat alles goed gaat passenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.
quote:
Je gaat er geen krijgen washandje.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef washandje het volgende:
Euh.. die koffer komt er gewoon bij als je je 360 haalt op 2 december?
Edit: Oh, er staat reviewer's guide...
Maar misschien een soortgelijk koffertje bij het retail-exemplaar?
Nee dat gaat wel hoor, zelf ook wel eens zo'n koffertje gemaakt toen ik nog modelbouw deed.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dan heel veel succes dat alles goed gaat passen![]()
*zucht* Moeilijk he, lezen?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:27 schreef mrkanarie het volgende:
hoeveel gaat hij ongeveer kosten, die XBOX 360?
Leer jij maar eens OP's maken, prutser.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kutmod. Dit is machtsmisbruik.
nee, dit is alleen voor de review-exemplarenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:20 schreef DaMSWer het volgende:
Toch een volwaardige remote \O/
Leuk idee, alleen jammer dat ie mikt op 1 speler...quote:
Haha dat je dat nog weetquote:Op woensdag 16 november 2005 15:59 schreef twi het volgende:
Jij bent ook maanden in de ban geweest van PGR2, maar ik ben net even vergeten hoeveel dagen je nodig had om dat Rosso pack daarna weer op FOK! V&A te zetten
verkeerde topic: HDTV in combinatie met consolesquote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Even nog een HD TV opmerking: de stands in diverse winkels draaien op iets van 1300 bij 900 pixels, dus NIET native 720P. 720P mag overigens net geen HD TV heten omdat het nog geen Mpixel is kwa resolutie. Geen ramp, door te "cheaten" weet samsung er toch 1Mpix+ TV van te maken, die kwa kwalificatie precies tussen 720 en 1080 in zit.
Daarnaast levert 720P maar 20% verschil ofzo op, een verwaarloosbaar verlies als je dus op je gewone TV speelt (althans, de details moeten absurd klein zijn wil je het echt merken, en dan spreek je met name over absurde texture resoluties.
Persoonlijk vind ik die Samsung dingen best botergeil enzo, maar A- ik heb het geld er domweg niet voor over en B- op de Xbox na heb ik geen reden om er echt een te gaan halen, behalve dat het huis-kamer technisch toch een stuk leuker zou zijn.
Waarom Gunquote:Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er nu helemaal uit! Ik ga bij de launch Kameo en Gun kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |