En dan heel veel succes dat alles goed gaat passenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.
quote:
Je gaat er geen krijgen washandje.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef washandje het volgende:
Euh.. die koffer komt er gewoon bij als je je 360 haalt op 2 december?
Edit: Oh, er staat reviewer's guide...
Maar misschien een soortgelijk koffertje bij het retail-exemplaar?
Nee dat gaat wel hoor, zelf ook wel eens zo'n koffertje gemaakt toen ik nog modelbouw deed.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dan heel veel succes dat alles goed gaat passen![]()
*zucht* Moeilijk he, lezen?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:27 schreef mrkanarie het volgende:
hoeveel gaat hij ongeveer kosten, die XBOX 360?
Leer jij maar eens OP's maken, prutser.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kutmod. Dit is machtsmisbruik.
nee, dit is alleen voor de review-exemplarenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:20 schreef DaMSWer het volgende:
Toch een volwaardige remote \O/
Leuk idee, alleen jammer dat ie mikt op 1 speler...quote:
Haha dat je dat nog weetquote:Op woensdag 16 november 2005 15:59 schreef twi het volgende:
Jij bent ook maanden in de ban geweest van PGR2, maar ik ben net even vergeten hoeveel dagen je nodig had om dat Rosso pack daarna weer op FOK! V&A te zetten
verkeerde topic: HDTV in combinatie met consolesquote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Even nog een HD TV opmerking: de stands in diverse winkels draaien op iets van 1300 bij 900 pixels, dus NIET native 720P. 720P mag overigens net geen HD TV heten omdat het nog geen Mpixel is kwa resolutie. Geen ramp, door te "cheaten" weet samsung er toch 1Mpix+ TV van te maken, die kwa kwalificatie precies tussen 720 en 1080 in zit.
Daarnaast levert 720P maar 20% verschil ofzo op, een verwaarloosbaar verlies als je dus op je gewone TV speelt (althans, de details moeten absurd klein zijn wil je het echt merken, en dan spreek je met name over absurde texture resoluties.
Persoonlijk vind ik die Samsung dingen best botergeil enzo, maar A- ik heb het geld er domweg niet voor over en B- op de Xbox na heb ik geen reden om er echt een te gaan halen, behalve dat het huis-kamer technisch toch een stuk leuker zou zijn.
Waarom Gunquote:Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er nu helemaal uit! Ik ga bij de launch Kameo en Gun kopen!
CoD2 wordt goed ontvangen idd,... ik wacht ook op de PD0 reviewsquote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef pkwarts het volgende:
Heb gelukkig geen fout gemaakt door CoD 2 te pre-orderen
Alleen PD0 nog he
Ik heb ook echt totaal geen idee wat het ongeveer gaat worden, zou zo maar een 9 kunnen zijn, maar kan ook zo maar een 6 zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD2 wordt goed ontvangen idd,... ik wacht ook op de PD0 reviews![]()
Omdat het me een leuk spel lijkt! Het wilde westen zorgt sowieso voor een mooie sfeer en het verhaal schijnt ook goed in elkaar te steken.quote:
Ik ook niet,... ik vond Kameo er bv weer prachtig uit zien en CoD2 helemaaaaaalquote:Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef peristilius het volgende:
Ik let niet meer op de meningen van anderen, te tegenstrijdig.
Dat moeten ze nuanceren. Betere graphics dan op een mid-range PC, want het ziet er pretty much hetzelfde uit als op een high-end PC, alleen wat karteltjes meer.quote:with better graphics than the PC version to boot
Ik denk wel dat dit mijn enige spel gaat wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef washandje het volgende:
[..]
Ohhh mèn ik heb me d'r ook een partij zin in
Mijn PC is mid-range maar is scherper dan wat ik tot nu toe uit de Xbox360 heb gezien in met name CoD2. Maakt niet uit, want het is maar een snelle port...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat moeten ze nuanceren. Betere graphics dan op een mid-range PC, want het ziet er pretty much hetzelfde uit als op een high-end PC, alleen wat karteltjes meer.
Inderdaad... Oeh wat heb ik er zin in (en dat dan ook nog op de laatste dag van de repetitieweekquote:
Nee, geen karteltjes! Broertje dood aan karteltjesquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
... alleen wat karteltjes meer.
Ik vind juist de laatste maand langzaam gaan, zeker nu er zo'n stortvloed aan plaatjes/reviews etc isquote:
Idd,... het is een dramaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef moz het volgende:
Het klinkt allemaal niet zo positief over die xbox. En ik heb nog wel een pre-order kitje liggen
Hm, op zich best jammer, maargoed, het gaat wel goed komen denk ik
Hij bedoelt denk ik het gezever over de demopods van de 360 die met de bosjes lijken uit te vallen en het gezever over de zogenaamde klote graphics van de 360 als je hem op een normale/oudere tv aansluit.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Wat klinkt niet positief? Ik vind alles juist behoorlijk positief. Als je kijkt wat voor bagger er normaalgesproken tussen de launchtitels zit valt het nu nog erg mee allemaal.
Mee eens, maar daardoor krijgt die vast een verkeeld beeld over de X360 wat uiteindelijk nergens voor nodig is. Ik trek dan ook pas m'n bek los als ik hem aangelosten en erop gespeeld heb. Dan geef ik m'n mening welquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef H.Flick het volgende:
Maar dat is toch allemaal bullshit en die demodingen vallen uit omdat het te warm wordt in zo'n afgesloten hokje.
Het glas van die pod voelde niet warm aan ofzo, zo'n apparaat moet wel een beetje tegen warmte kunnen. Zomers is het ook niet bepaald koel.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef H.Flick het volgende:
Maar dat is toch allemaal bullshit en die demodingen vallen uit omdat het te warm wordt in zo'n afgesloten hokje.
mwach, hier nietquote:Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef Retuobak het volgende:
Nou, op de demopods ziet de game er toch wel degelijk beter uit dan hier op medium settings.
Oeh ze hebben hem in Utrecht? Ga ik morgen in een tussenuur even langsquote:Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zag de 360 staan in de MediaMarkt van Utrecht. Ik dacht "Cool, even spelen." Was hij vastgelopen..
Er zit een levensgrote reset knop opquote:Op woensdag 16 november 2005 20:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zag de 360 staan in de MediaMarkt van Utrecht. Ik dacht "Cool, even spelen." Was hij vastgelopen..
tja als je eens rond gaat kijken vind je vast ook een heleboel PS2 of Xbox demodingen die zijn vastgelopen... zo'n ding staat meestal ook 10 uur per dag en 6 dagen per week aanquote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Het glas van die pod voelde niet warm aan ofzo, zo'n apparaat moet wel een beetje tegen warmte kunnen. Zomers is het ook niet bepaald koel..
Ja precies, en daarbij, mensen met oogkleppen op hou je ook altijd.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:26 schreef moz het volgende:
Tja, het is vooral dat gezeur over graphics. Dat niet iedereen super enthousiast is, had ik niet verwacht na die screenshots/trailers/etc
Maar het zal voornamelijk wel zeiken om te zeiken zijn, dat blijf je houden. Ik zal pas gaan oordelen als ik dat ding in huis heb
Krijg je als je nog 2 weken moet wachten, ik slaap slecht van de zenuwenquote:Op donderdag 17 november 2005 07:27 schreef washandje het volgende:
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik in één of andere uithoek van de wereld een 360 ging halen, maar datik hem onderweg met de trein terug kwijt raakte
Ik heb een behoorlijke high-end PC, maar op de X360 vond ik um wel mooier hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat moeten ze nuanceren. Betere graphics dan op een mid-range PC, want het ziet er pretty much hetzelfde uit als op een high-end PC, alleen wat karteltjes meer.
ik heb een mid-range PC en het zag er bijna even mooi uit. Probleem is dat ik vaak niet eens de 20 FPS haalquote:Op donderdag 17 november 2005 08:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijke high-end PC, maar op de X360 vond ik um wel mooier hoor.
Onder de 20 is niet te spelenquote:Op donderdag 17 november 2005 08:54 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb een mid-range PC en het zag er bijna even mooi uit. Probleem is dat ik vaak niet eens de 20 FPS haalEn op de 360 draait tie constant op de 60 fps
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef Retuobak het volgende:
Maar jij kunt de settings wel hoger doen als het er beduidend minder uit ziet dan op de X360 Daggla, want ik weet dat je PC vergelijkbaar is met de mijne.
hij hapert af en toe in de demo, het is natuurlijk nog wel speelbaarquote:Op donderdag 17 november 2005 08:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onder de 20 is niet te spelen.
Als je zo redeneert kan je iedere game op zn hoogst zetten.
Dat trek ik persoonlijk niet.quote:
tja, het was maar een demoquote:Op donderdag 17 november 2005 09:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat trek ik persoonlijk niet.
Liever een steady framerate met mindere graphics dan andersom.
ligt het aan mij of IGN iets zuiniger geworden met de cijfers? Als ik het zo lees dan zou ik toch een 9.8 ofzo verwachten van IGNquote:Op donderdag 17 november 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
IGN CoD2 review
http://xbox360.ign.com/articles/667/667388p3.html
9.0 Presentation
Classy and well-produced, COD2's mix of scripted sets and archival footage feels right on the money.
9.0 Graphics
As a launch title COD2 is one of the best looking on the system. Great smoke, attention to detail, animations, and an enviable atmosphere.
9.5 Sound
High quality prioduction coupled with unbelievably great sound effects, chatter and music make this music to my ears.
9.0 Gameplay
Familiar level designs are enhanced with superb AI, an enormous amount of action happening simultaneously, and a great diversity of gameplay types.
9.0 Lasting Appeal
Good to go! Eight-player Live games, 16-player SysLink, and four-player split-screen? Goodbye holidays, hello WWII.
9.0
Outstanding OVERALL
Ik denk dat ze het wat rustig aan doen, maar een 9 is netjes hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
ligt het aan mij of IGN iets zuiniger geworden met de cijfers? Als ik het zo lees dan zou ik toch een 9.8 ofzo verwachten van IGN
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe console, nieuwe ijkpunten. Waar blijf je als je nu al een 9.8 geeft en de games worden alleen maar beter?
Die klootzak MMS'te me net met een screenshotquote:Op donderdag 17 november 2005 11:35 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke wacht even af
roy, schiet eens op
Roy koop eens een mooi dekbed, ik heb zwart satijnquote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Fliepke het volgende:
Komt roy weer met zn dekbed
[afbeelding]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7650
Zo heeeeerlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik zit nu bij Roy
Ik heb op een HD-TV gespeeld, en ja natuurlijk ziet dat er net iets scherper en kleurrijker uit. Maar het verschil is niet heel groot, niet zo groot als iedereen nu verteld
Kameo ziet er nog steeds prachtig uit![]()
ik heb die link gekeken maar daar zag ik alleen ingame shots?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef Retuobak het volgende:
Je had het allang kunnen zien via die link die ik hier gisteren postte? Mja ipv over de beelden te praten begon men toen over die koffer
posten op iemand anders z'n account kan een ban opleverenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Kepler]ik zit nu bij Roy
Ik heb op een HD-TV gespeeld, en ja natuurlijk ziet dat er net iets scherper en kleurrijker uit. Maar het verschil is niet heel groot, niet zo groot als iedereen nu verteld
Kameo ziet er nog steeds prachtig uit![]()
[/Kepler]
Ban m maarquote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
posten op iemand anders z'n account kan een ban opleveren![]()
hij verdient het!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
posten op iemand anders z'n account kan een ban opleveren![]()
Waren beelden genomen vanaf een normale 4:3 TV, dat was hoe het er uit ziet op een normale TVquote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb die link gekeken maar daar zag ik alleen ingame shots?
niet beelden direct van een tv af
En roy je bent een lul dat weet je he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |