En dan heel veel succes dat alles goed gaat passenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.
quote:
Je gaat er geen krijgen washandje.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:17 schreef washandje het volgende:
Euh.. die koffer komt er gewoon bij als je je 360 haalt op 2 december?
Edit: Oh, er staat reviewer's guide...
Maar misschien een soortgelijk koffertje bij het retail-exemplaar?
Nee dat gaat wel hoor, zelf ook wel eens zo'n koffertje gemaakt toen ik nog modelbouw deed.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dan heel veel succes dat alles goed gaat passen![]()
*zucht* Moeilijk he, lezen?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:27 schreef mrkanarie het volgende:
hoeveel gaat hij ongeveer kosten, die XBOX 360?
Leer jij maar eens OP's maken, prutser.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kutmod. Dit is machtsmisbruik.
nee, dit is alleen voor de review-exemplarenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:20 schreef DaMSWer het volgende:
Toch een volwaardige remote \O/
Leuk idee, alleen jammer dat ie mikt op 1 speler...quote:
Haha dat je dat nog weetquote:Op woensdag 16 november 2005 15:59 schreef twi het volgende:
Jij bent ook maanden in de ban geweest van PGR2, maar ik ben net even vergeten hoeveel dagen je nodig had om dat Rosso pack daarna weer op FOK! V&A te zetten
verkeerde topic: HDTV in combinatie met consolesquote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Even nog een HD TV opmerking: de stands in diverse winkels draaien op iets van 1300 bij 900 pixels, dus NIET native 720P. 720P mag overigens net geen HD TV heten omdat het nog geen Mpixel is kwa resolutie. Geen ramp, door te "cheaten" weet samsung er toch 1Mpix+ TV van te maken, die kwa kwalificatie precies tussen 720 en 1080 in zit.
Daarnaast levert 720P maar 20% verschil ofzo op, een verwaarloosbaar verlies als je dus op je gewone TV speelt (althans, de details moeten absurd klein zijn wil je het echt merken, en dan spreek je met name over absurde texture resoluties.
Persoonlijk vind ik die Samsung dingen best botergeil enzo, maar A- ik heb het geld er domweg niet voor over en B- op de Xbox na heb ik geen reden om er echt een te gaan halen, behalve dat het huis-kamer technisch toch een stuk leuker zou zijn.
Waarom Gunquote:Op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er nu helemaal uit! Ik ga bij de launch Kameo en Gun kopen!
CoD2 wordt goed ontvangen idd,... ik wacht ook op de PD0 reviewsquote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef pkwarts het volgende:
Heb gelukkig geen fout gemaakt door CoD 2 te pre-orderen
Alleen PD0 nog he
Ik heb ook echt totaal geen idee wat het ongeveer gaat worden, zou zo maar een 9 kunnen zijn, maar kan ook zo maar een 6 zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD2 wordt goed ontvangen idd,... ik wacht ook op de PD0 reviews![]()
Omdat het me een leuk spel lijkt! Het wilde westen zorgt sowieso voor een mooie sfeer en het verhaal schijnt ook goed in elkaar te steken.quote:
Ik ook niet,... ik vond Kameo er bv weer prachtig uit zien en CoD2 helemaaaaaalquote:Op woensdag 16 november 2005 16:45 schreef peristilius het volgende:
Ik let niet meer op de meningen van anderen, te tegenstrijdig.
Dat moeten ze nuanceren. Betere graphics dan op een mid-range PC, want het ziet er pretty much hetzelfde uit als op een high-end PC, alleen wat karteltjes meer.quote:with better graphics than the PC version to boot
Ik denk wel dat dit mijn enige spel gaat wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef washandje het volgende:
[..]
Ohhh mèn ik heb me d'r ook een partij zin in
Mijn PC is mid-range maar is scherper dan wat ik tot nu toe uit de Xbox360 heb gezien in met name CoD2. Maakt niet uit, want het is maar een snelle port...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat moeten ze nuanceren. Betere graphics dan op een mid-range PC, want het ziet er pretty much hetzelfde uit als op een high-end PC, alleen wat karteltjes meer.
Inderdaad... Oeh wat heb ik er zin in (en dat dan ook nog op de laatste dag van de repetitieweekquote:
Nee, geen karteltjes! Broertje dood aan karteltjesquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
... alleen wat karteltjes meer.
Ik vind juist de laatste maand langzaam gaan, zeker nu er zo'n stortvloed aan plaatjes/reviews etc isquote:
Idd,... het is een dramaquote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef moz het volgende:
Het klinkt allemaal niet zo positief over die xbox. En ik heb nog wel een pre-order kitje liggen
Hm, op zich best jammer, maargoed, het gaat wel goed komen denk ik
Hij bedoelt denk ik het gezever over de demopods van de 360 die met de bosjes lijken uit te vallen en het gezever over de zogenaamde klote graphics van de 360 als je hem op een normale/oudere tv aansluit.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Wat klinkt niet positief? Ik vind alles juist behoorlijk positief. Als je kijkt wat voor bagger er normaalgesproken tussen de launchtitels zit valt het nu nog erg mee allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |