Als dat allemaal echt zo is weet ik zeker dat ik over een paar maanden een HDTV koopquote:Op woensdag 16 november 2005 12:05 schreef speknek het volgende:
[..].
Wie gaat er mee de werknemers van een grote tv-maatschappij gijzelen?.
En zo hoort het!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is hartstikke mooi dan, ik vond quake 3 ontzettend cool.
De leukste shooters zijn voor mij met een stel debielen in een arena op elkaar schieten en de meeste kills halen.
Niks sluipen sneaky achter een gebouw met een sniper rifle, maar springen schieten en knallen
Amenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat is hartstikke mooi dan, ik vond quake 3 ontzettend cool.
De leukste shooters zijn voor mij met een stel debielen in een arena op elkaar schieten en de meeste kills halen.
Niks sluipen sneaky achter een gebouw met een sniper rifle, maar springen schieten en knallen
Ik koop pas een hdtv als ze net zo duur zijn als de prijs van een goedkope breedbeeld van nu. En als m'n tv toe is aan vervanging. Zelfde gold indertijd voor de breedbeeld, zelfde geldt nu voor de LCD tv. Mijn verwachting, gaat ik deze generatie nog wel uitzitten met een normale tv.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef H.Flick het volgende:
Als dat allemaal echt zo is weet ik zeker dat ik over een paar maanden een HDTV koop![]()
En eigenlijk wil ik dat helemaal niet.
Ik ga dus echt geen HDTV kopen, vooral niet nu met die absurde prijzen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik koop pas een hdtv als ze net zo duur zijn als de prijs van een goedkope breedbeeld van nu. En als m'n tv toe is aan vervanging. Zelfde gold indertijd voor de breedbeeld, zelfde geldt nu voor de LCD tv. Mijn verwachting, gaat ik deze generatie nog wel uitzitten met een normale tv.
Nouja, dat valt wel mee. Het is in de regel wel de makkelijkste manier. Maar die glossy lightmaps die je tegenwoordig veel ziet is ook een mogelijkheid. Alleen niet zo bij indoor games.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef peristilius het volgende:
Ik vind het wel stom dat ze bij de graphics alleen op textures en resolutie letten, alsof dat het enige is wat een game mooier maakt.
Een HDTV heeft een hogere resolutie, waar de Xbox 360 gebruik van maakt. Standaard gebruikt de Xbox 360 720 beeldlijnen, terwijl een PAL tv er maar 576 heeft. Ook ondersteunt een HDTV progressive scan, ik weet niet meer precies wat dit inhoudt, maar het heeft iets te maken met de opbouw van de beeldlijnen, waardoor het beeld ook beter wordt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar wat kan je met een HDTV? Ook de resolutie aanpassen?
Ah okéquote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een HDTV heeft een hogere resolutie, waar de Xbox 360 gebruik van maakt. Standaard gebruikt de Xbox 360 720 beeldlijnen, terwijl een PAL tv er maar 576 heeft. Ook ondersteunt een HDTV progressive scan, ik weet niet meer precies wat dit inhoudt, maar het heeft iets te maken met de opbouw van de beeldlijnen, waardoor het beeld ook beter wordt.
volgens mij is de enige bonus die je krijgt al een van de eersten een ABquote:Op woensdag 16 november 2005 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is toch jammer dan, dat ze zoveel "goodies" exclusief houden voor mensen die wel meteen de 360 halen. Zal mij verder niet doen haasten om alsnog op 2 Dec. de man te zijn hoor.
Ook mijn Medion 18,1" TFT?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:42 schreef Fliepke het volgende:
nou je pc scherm kan wel hdtv resoluties aan als het moet
Nou ja, veel schermen
1280X1024 is pas HD als ie 50+ frames per seconde gaat @ 1280 x 720 (xbox 360 resolutie).quote:Op woensdag 16 november 2005 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ook mijn Medion 18,1" TFT?
Volgens mij wel. Hij kan max 1280*1024 aan
Oke, die van mij is dus 75 hertz. Dus geen problemen lijkt mij dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:01 schreef BMH het volgende:
[..]
1280X1024 is pas HD als ie 50+ frames per seconde gaat @ 1280 x 720 (xbox 360 resolutie).
Wordt tijd voor een apart HDTV topic zo langzamerhandquote:Op woensdag 16 november 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik dacht al.. hebben we het al over HDtv gehad?
HD zijn gewoon de woorden die de Xbox 360 maakt. Ik word er ook moe van, maar waar kunnen we anders over praten?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik dacht al.. hebben we het al over HDtv gehad?
Nee, waar kan jij anders over pratenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
HD zijn gewoon de woorden die de Xbox 360 maakt. Ik word er ook moe van, maar waar kunnen we anders over praten?![]()
Ik zou zeggen, open er 1quote:Op woensdag 16 november 2005 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een apart HDTV topic zo langzamerhand
http://xbox360.ign.com/articles/667/667179p1.htmlquote:8.0 Presentation
Standard Tony Hawk-like menus, one helluva story, and some wonky interfaces here and there.
6.5 Graphics
Good wardrobes and leathery faces, but awkward animations and motion capture. A few pretty sections of landscape dull ones.
8.0 Sound
Excellent voice acting and a perfect soundtrack. But… do these Apaches sound realistic or like total caricatures?
7.5 Gameplay
Loose controls and a giant bounding box are mostly fixed with QuickDraw and a flick-style targeting control. Lots of meaningless side missions and a few really good story-based ones.
7.5 Lasting Appeal
The game itself is about 10 hours. It's not long, but for an action game that's about par for the course. Thus, lots of side missions are left, but once the story is done, are the worth doing?
7.9
Good OVERALL
(out of 10 / not an average)
Mja, maar niet in GAM.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een apart HDTV topic zo langzamerhand
Ik denk dat ik al een boner krijg als ik de 360 uitpak.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:51 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is de enige bonus die je krijgt al een van de eersten een AB
Verkeerde forum?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
en nu ben ik er klaar mee:
voor alle HDTV problemen: HDTV in combinatie met consoles
Mijn dankquote:Op woensdag 16 november 2005 13:57 schreef kepler het volgende:
en nu ben ik er klaar mee:
voor alle HDTV problemen: HDTV in combinatie met consoles
nee, zie het laatste woordje van de titelquote:
Tis kut voor je dat je dat aangemaakte topic niet uit je AT kan halen.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, zie het laatste woordje van de titel
en aangezien HDTV een grote troef is van de PS3 en Xbox 360 is het zeker op zijn plaats. Zo dit waren mij laatste woorden over HDTV in dit topic
Ok. Mijn excusesquote:Op woensdag 16 november 2005 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, zie het laatste woordje van de titel
en aangezien HDTV een grote troef is van de PS3 en Xbox 360 is het zeker op zijn plaats. Zo dit waren mij laatste woorden over HDTV in dit topic
shitquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis kut voor je dat je dat aangemaakte topic niet uit je AT kan halen.
quote:The first thing I noticed about the game is that it is just stunningly beautiful. Microsoft is obviously using this game to show off the muscle-power of their 360. The game uses a sort of detailed animation that ends up almost looking like you’re controlling very detailed action figures.
Instead of just relying on awesome graphics and the morphing gimmick to churn out another action adventure game, Rare has managed to create a game that blends the best elements of action, adventure, puzzler and even platformer into one great experience.
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:05 schreef H.Flick het volgende:
Kunnen we het nu weer over het geniale koffertje gaan hebben?
[afbeelding]
Ik zou er bijna zelf een koffertje door kopen en precies die vormpjes eruit snijden. Maar ik ben dan ook een sucker voor koffertjes waar dingen precies in passen.
komt bij een review-Xbox 360quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is dat, waar koop je dat? Ik heb iets dergelijks voor mn Virtual Boy en dat is geniaal
*fap fap fap*quote:
Je weet toch...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef peristilius het volgende:
Zeuren over HD.. maar wel geilen op koffertjes.
Apart volk.
Ja, het is wel een mooi koffertje, maar het is de bedoeling dat je die accessoires gebruikt om te gamen, niet dat je ze in een koffertje stopt!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef H.Flick het volgende:
Kom op! Die koffertjes zijn toch geniaal! Ik heb heel veel van dat soort koffertjes.
Mja als je zoals Roy bent en je eigenlijk weinig interesse hebt in lekker gamen en meer in alles er omheen dan is het best begrijpelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooi koffertje, maar het is de bedoeling dat je die accessoires gebruikt om te gamen, niet dat je ze in een koffertje stopt!
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, het is wel een mooi koffertje, maar het is de bedoeling dat je die accessoires gebruikt om te gamen, niet dat je ze in een koffertje stopt!
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat is dat, waar koop je dat? Ik heb iets dergelijks voor mn Virtual Boy en dat is geniaal
Ja? En dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga naar de praxis, koop een koffertje, ga naar de markt, koop wat schuimrubber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |