quote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet dat niet 460 zijn? Of mis ik iets?
Be Jaloersquote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef washandje het volgende:
[..]
Anders ben ik ook wel jaloers ja
In het huidige tempo niet neequote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Bastard het volgende:
Dit topic zal de release ook nog niet meemaken denk ik
www.google.nlquote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef prinsrob het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor spellen er op deze computer uitkomen? (Ik heb niet echt trek om alle vorige delen door te lezen.) Ik wil misschien een spelcomputer kopen en 'k vind verschillende spelletjes leuk, vooral van die mario-achtige (clockwork night enzo) spelletjes en af en toe een racegame of voetbalspelletje ofzo.
Is dit dan wat of kun je beter voor een andere spelcomputer gaan? Ik ging altijd standaard voor de sega maar die heeft geen spelcomputers meer, maken die spellen voor de nieuwe xbox?
Ik heb vandaag even Deathmatch gespeeld op Perfect Dark, 1 v. 1. Ging wel lekker hoor, zag er ook heel tof uit allemaal. Alleen de gameplay was even wennen, het leek niet de soepelheid van bijv. Halo 2 te hebben, maar het was ook maar een demo.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef HuHu het volgende:
Zijn er meer mensen die op de HCC dagen hebben gespeeld met het wonder der techniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet degene naast de MM, daar ben ik ook ff geweest nogquote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eplaza verkocht ze wel, was er vandaag
Zo te lezen kan je beter voor een oudere console gaan. hoewel ik iedereen de 360 van harte aan kan raden lijk je niet echt hoge eisen te stellen. Een PS2/GameCube/Xbox is een stuk goedkoper en dan kan je nog eens een gamepje uit de budgetbak halen. Sega maakt nu spellen voor verschillende consoles.quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef prinsrob het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor spellen er op deze computer uitkomen? (Ik heb niet echt trek om alle vorige delen door te lezen.) Ik wil misschien een spelcomputer kopen en 'k vind verschillende spelletjes leuk, vooral van die mario-achtige (clockwork night enzo) spelletjes en af en toe een racegame of voetbalspelletje ofzo.
Is dit dan wat of kun je beter voor een andere spelcomputer gaan? Ik ging altijd standaard voor de sega maar die heeft geen spelcomputers meer, maken die spellen voor de nieuwe xbox?
Mjah, m'n laatste spelcomputer is de Sega Saturnquote:Op zondag 27 november 2005 19:10 schreef washandje het volgende:
[..]
Zo te lezen kan je beter voor een oudere console gaan. hoewel ik iedereen de 360 van harte aan kan raden lijk je niet echt hoge eisen te stellen. Een PS2/GameCube/Xbox is een stuk goedkoper en dan kan je nog eens een gamepje uit de budgetbak halen. Sega maakt nu spellen voor verschillende consoles.
jawel die hadden ze wel, alleen nog niet in de schappen moesten ze nog uitpakken ofzo, je kon ze al kopenquote:Op zondag 27 november 2005 19:09 schreef washandje het volgende:
[..]
Niet degene naast de MM, daar ben ik ook ff geweest nog
dat mag, maar dan ben je één van de weinigequote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vond hem echt niet spectaculair nieuwe graphics hebben hoor :/
In ieder geval, deze mening is gebaseerd over de race game die ik heb gespeeld. Kweet niet precies welke.quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dat mag, maar dan ben je één van de weinige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |