quote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet dat niet 460 zijn? Of mis ik iets?
Be Jaloersquote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef washandje het volgende:
[..]
Anders ben ik ook wel jaloers ja
In het huidige tempo niet neequote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Bastard het volgende:
Dit topic zal de release ook nog niet meemaken denk ik
www.google.nlquote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef prinsrob het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor spellen er op deze computer uitkomen? (Ik heb niet echt trek om alle vorige delen door te lezen.) Ik wil misschien een spelcomputer kopen en 'k vind verschillende spelletjes leuk, vooral van die mario-achtige (clockwork night enzo) spelletjes en af en toe een racegame of voetbalspelletje ofzo.
Is dit dan wat of kun je beter voor een andere spelcomputer gaan? Ik ging altijd standaard voor de sega maar die heeft geen spelcomputers meer, maken die spellen voor de nieuwe xbox?
Ik heb vandaag even Deathmatch gespeeld op Perfect Dark, 1 v. 1. Ging wel lekker hoor, zag er ook heel tof uit allemaal. Alleen de gameplay was even wennen, het leek niet de soepelheid van bijv. Halo 2 te hebben, maar het was ook maar een demo.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef HuHu het volgende:
Zijn er meer mensen die op de HCC dagen hebben gespeeld met het wonder der techniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet degene naast de MM, daar ben ik ook ff geweest nogquote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eplaza verkocht ze wel, was er vandaag
Zo te lezen kan je beter voor een oudere console gaan. hoewel ik iedereen de 360 van harte aan kan raden lijk je niet echt hoge eisen te stellen. Een PS2/GameCube/Xbox is een stuk goedkoper en dan kan je nog eens een gamepje uit de budgetbak halen. Sega maakt nu spellen voor verschillende consoles.quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef prinsrob het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor spellen er op deze computer uitkomen? (Ik heb niet echt trek om alle vorige delen door te lezen.) Ik wil misschien een spelcomputer kopen en 'k vind verschillende spelletjes leuk, vooral van die mario-achtige (clockwork night enzo) spelletjes en af en toe een racegame of voetbalspelletje ofzo.
Is dit dan wat of kun je beter voor een andere spelcomputer gaan? Ik ging altijd standaard voor de sega maar die heeft geen spelcomputers meer, maken die spellen voor de nieuwe xbox?
Mjah, m'n laatste spelcomputer is de Sega Saturnquote:Op zondag 27 november 2005 19:10 schreef washandje het volgende:
[..]
Zo te lezen kan je beter voor een oudere console gaan. hoewel ik iedereen de 360 van harte aan kan raden lijk je niet echt hoge eisen te stellen. Een PS2/GameCube/Xbox is een stuk goedkoper en dan kan je nog eens een gamepje uit de budgetbak halen. Sega maakt nu spellen voor verschillende consoles.
jawel die hadden ze wel, alleen nog niet in de schappen moesten ze nog uitpakken ofzo, je kon ze al kopenquote:Op zondag 27 november 2005 19:09 schreef washandje het volgende:
[..]
Niet degene naast de MM, daar ben ik ook ff geweest nog
dat mag, maar dan ben je één van de weinigequote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vond hem echt niet spectaculair nieuwe graphics hebben hoor :/
In ieder geval, deze mening is gebaseerd over de race game die ik heb gespeeld. Kweet niet precies welke.quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dat mag, maar dan ben je één van de weinige
volgens mij is dat nog steeds de preview-versie die maar voor 80% af is. Uiteindelijke versie is grafisch dus wel in ordequote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Project gotham, vooral wat me stoorde was bij de bumper, een witte lijn. En de lampen zagen er nog een beetje blokkig uit.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog steeds de preview-versie die maar voor 80% af is. Uiteindelijke versie is grafisch dus wel in orde
Nou ze stonden niet prominent opgesteld, ben kort binnnen geweest maar niets gezienquote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jawel die hadden ze wel, alleen nog niet in de schappen moesten ze nog uitpakken ofzo, je kon ze al kopen
Wereldwijd?quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Ik zoek een site waar ik kan achterhalen wat het marktaandeel is van Xbox in de gameindustrie? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
http://www.gamesindustry.bizquote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Ik zoek een site waar ik kan achterhalen wat het marktaandeel is van Xbox in de gameindustrie? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Naja, in Japan is het vrij kansloos (0,2% of zo)quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Top, wij gaan er iets eerder heen zodat we alvast de winkel inkunnen en niet achter in de rij moeten aansluiten om 0.00quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
zeg die controller zonder snoer, is die ook te gebruiken op je pc, of alleen die met snoer?
denket niet, had iig netjes geweest als ze er een USB stickie bij deden ofzoquote:
Euh geen van allenquote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zoveel gasten met lang haar voorbij zien lopen op de HCC/GameExpo, dat wil je niet weten. Hangjongeren en alle subculturen die je kunt verzinnen, allen waren ze aanwezig. De "stoere" hiphoppert, de standaard rapper, de lonsdale apen, de stinky punk (vaak wel met goeie muziek smaak, woei!) en de "Altooww-gothic' Nightwish sloerie met lelijke oversized truien", allen waren ze van de partij.
Waar val jij onder?.
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zoveel gasten met lang haar voorbij zien lopen op de HCC/GameExpo, dat wil je niet weten. Hangjongeren en alle subculturen die je kunt verzinnen, allen waren ze aanwezig. De "stoere" hiphoppert, de standaard rapper, de lonsdale apen, de stinky punk (vaak wel met goeie muziek smaak, woei!) en de "Altooww-gothic' Nightwish sloerie met lelijke oversized truien", allen waren ze van de partij.
Waar val jij onder?.
Hahahaha, okay, ik heb al een beeld in gedachtenquote:Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euh geen van allen![]()
Denk maar aan Groningen & studeren
En btw, krijg je bij die wireless controller ook batterijen meegeleverd?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.
Condemned ziet er erg mooi uit, maar hij schijnt nogal kort te zijn. Misschien iets voor uit de budget bak.![]()
Ik hoor over bijna elke launchtitel dat hij kort isquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.
Condemned ziet er erg mooi uit, maar hij schijnt nogal kort te zijn. Misschien iets voor uit de budget bak.![]()
Ik ben er pas rond 1 uur ofzo, heb eerst een date in zwollequote:Op zondag 27 november 2005 22:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Top, wij gaan er iets eerder heen zodat we alvast de winkel inkunnen en niet achter in de rij moeten aansluiten om 0.00Dus als je iemand met te lang haar voorbij een rij ziet lopen ben ik dat
Moeten namelijk wel weer trein om 0.30 hebben, en ik denk dat het aardig lang duurt voordat iedereen z'n x360 heeft afgerekend
Precies!quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Gamedemon het volgende:
denket niet, had iig netjes geweest als ze er een USB stickie bij deden ofzo
Zo bijzonder is het niet hoor. De PSP en iPod zijn eigenlijk gewoon "USB-storage devices". En de xbox 360 ziet 't gewoon als externe schijf net als pc's dat doen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind het al heel wat dat er iPod's en PSP's op zo'n ding aangesloten kunnen worden. Meen ik echt, best consument- en concurrentvriendelijk.
Hahaquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahahaha, okay, ik heb al een beeld in gedachten(typisch Albertus/Vindi typje hehe (damn wat ben ik erg aan het hokjes-denken atm
![]()
).
Geen idee trouwens, je kan wel een Play & Charge kit kopen voor EU 19,95.
Niet bijzonder? iPod is van Apple (waar is dat design van de 360 nou van?quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. De PSP en iPod zijn eigenlijk gewoon "USB-storage devices". En de xbox 360 ziet 't gewoon als externe schijf net als pc's dat doen.
Advanced Scart zit niet bij de premium, dat is composite met scart adapter of component.quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ah Fillipe, ik zie je foto van het fotoboek, zoveel types lopen er niet rond in Assen (mijn god dit klinkt echt suf zeg, maarja... zo ervaar ik het ietwat suffe Assen t.o.v. Groningen, vette studentenstad). Anyways ik spreek je wel aan dan, herken je waarschijnlijk dan wel..
Advanced Scart, dat zit toch al bij het premium in? Tweede controller is wel handig ja.
Wedden dat je weer te laat komt en dat ik nog steeds niet weet wie je bent terwijl je ook nu in Assen woont?quote:Op zondag 27 november 2005 22:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben er pas rond 1 uur ofzo, heb eerst een date in zwolle
Haha ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ah Fillipe, ik zie je foto van het fotoboek, zoveel types lopen er niet rond in Assen (mijn god dit klinkt echt suf zeg, maarja... zo ervaar ik het ietwat suffe Assen t.o.v. Groningen, vette studentenstad). Anyways ik spreek je wel aan dan, herken je waarschijnlijk dan wel..
Nee die zit niet bij het premium inbegrepen (so far as I know) . Daar zit alleen die geavanceerde kabel voor HD TV in en als je hem op je scart wil aansluiten dan kan dat wel maar dat gaat dan door middel van zo'n compositie blokje wat je er wel bij krijgt. Mij is verteld dat als je een Advanced Scart koopt, kwaliteit van het beeld nog beter is.quote:Advanced Scart, dat zit toch al bij het premium in? Tweede controller is wel handig ja.
En als je zo'n Advanced Scart koopt ziet het er toch beter uit dan als je die compositie gebruikt?quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Advanced Scart zit niet bij de premium, dat is composite met scart adapter of component.
My bad. Weet dat er een zooi accesoires bij zitten, alleen wat precies nog steeds na al die maanden niet bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Advanced Scart zit niet bij de premium, dat is composite met scart adapter of component.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En als je zo'n Advanced Scart koopt ziet het er toch beter uit dan als je die compositie gebruikt?
Zo puik is Kameo niet, hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
kzit te twijfellen of ik kameo wil halen of niet...
ene kant lijkt het me een puike platformer...andere kant issie ontzettend kort...
Ik haal iig PGR3 maar das meer voor het online gebeuren, wil ook een single player game, en dan geen CoD2, kheb ook 0,0% vetrouwen in PD0
Yep, zowel singleplayer als co-op.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
Sudeki was wel een aardige game met ontzettend slechte voice acting.
Toevallig PD0 al gespeeld smots?
AI is wel aardig, maar niks revolutionairs.quote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
hoe zit het met de AI, beetje te pruimen?
Ik vond de voice-acting in PD0 echt compleet kut. vooral de stem van Joanna is echt rete-irritant.quote:zag er in de vorige gameplay filmpjes erg erg dom uit iig
Net als de voice acting.
Wat ik heb gespeeld met een collega liep op zich wel OK, maar het was gewoon niks speciaals.quote:Ik lees ook dat de MP buggy en glitchy moest zijn klopt dat ook?
Ehm... op de X05 vond ik Condemned wel eel lekker freaky game, maar die was nog lang niet af.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
PGR3 haal ik zoiezo, CoD2 heb ik al op de pc, wat raad je aan als single player game dan?
Ja, maar nog maar kort.quote:Op zondag 27 november 2005 23:15 schreef H.Flick het volgende:
Smots, heb je Condemned al gespeeld?
Tja... als je CoD2 al op de PC hebt.... op de 360 schijnt deze game echt RRRUW te zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
PGR3 haal ik zoiezo, CoD2 heb ik al op de pc, wat raad je aan als single player game dan?
mjah maar het spel zelf is hetzelfde...kheb em uitgespeeld op de pc dus om em nou voor de console te halen is ook niks natuurlijk, het spel bied niks nieuws voor me.quote:Op zondag 27 november 2005 23:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja... als je CoD2 al op de PC hebt.... op de 360 schijnt deze game echt RRRUW te zijn.
(Heb er zelf nog niet mee kunnen spelen)
En ik moet daarnaast ook nog mij skivakantie van ¤385 all in betalen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, nee hoor zo zie ik er misschien uit maar zo ben ik stiekem niet
Heb trouwens nu alles besteld en als ik de financieen optel:
- Console Premium (360 e)
- PGR 3 (62 e)
- FIFA 06 (62 e)
- Advanced Scart (24,99 e)
- Wireless controller (42,99e)
Kom ik nog op zo'n 551,98 e die ik nog moet betalen. Zucht wordt de komende tijd niet zoveel stappen denk ik.
Dat hoor ik ook veel... daarom heb ik ook CoD2 gekocht.... voor de rest haal ik voorlopig niets.... Teveel negatieve dingen over Kameo gehoord dus dan is de lol er wel vanaf ook.quote:Op zondag 27 november 2005 23:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja... als je CoD2 al op de PC hebt.... op de 360 schijnt deze game echt RRRUW te zijn.
(Heb er zelf nog niet mee kunnen spelen)
Als elke post die hier geplaatst zou worden persee een nut zou moeten hebben dan waren we al niet bij deel 35 gekomen gok ik zo. En het is meer zo van, tering toch eigenlijk best veel geld wat je kwijt bent. Wist je uiteraard zelf al, maar goed. En we hebben het hier over de consumentenprijs en niet over de kostprijs héquote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef matthijst het volgende:
Wat is het nut van al die "ai, ik moet nog zoveel betalen, dit kost het allemaal" posts?
Neem aan dat zo'n beetje iedereen hier een x-box 360 heeft gepreordered en prima op de hoogte is van de kostprijs?
Da's waar, en gelukkig maar anders was ie nog duurderquote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Fillipe het volgende:
En we hebben het hier over de consumentenprijs en niet over de kostprijs hé
Heb zaterdag Bart Smit gebeld en ze bevestigden dat hij gewoon op vrijdag geleverd zou worden, dus er is hoopquote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
whaaa xbox 360 pre-ordered met PGR3 en CoD2![]()
Op de site van Bart Smit staat nog steeds dat hij op 2 december op de mat ligt maar dat waag ik te betwijfelen.
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef matthijst het volgende:
Heb zaterdag Bart Smit gebeld en ze bevestigden dat hij gewoon op vrijdag geleverd zou worden, dus er is hoop![]()
Dat 10 minute filmpje was echt cool !quote:
Cool, blij met dit stuk: "Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Kameo ziet er fantastisch uit. We hebben allemaal al wel screenshots en trailers gezien, maar dit was vooral op een HDTV aangezien Microsoft hiermee wil pimpen. Het goede nieuws is echter dat Kameo ook op een gewone, 15 jaar oude, 4:3 TV fantastische looks heeft. Niets Xbox 1.5, gewoon next-generation Xbox!"quote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef peristilius het volgende:
FOK!special: FOK! test de Xbox 360
Als je nog iets wilt weten.![]()
Idiotsquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat 10 minute filmpje was echt cool !
Dit filmpje aan de andere kant weer minderhttp://www.dumpalink.com/media/1133097541/Xbox_360_smashers_
Wanneer slaap jij?!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef Gamedemon het volgende:
op dit tijdstip...feitelijk gezien...4
Zodra hij een week lang heeft kunnen spelen op de 360quote:
Niet erg bijzonder nee. Het werd bijzonderder als ze iets hadden ingebouwd die te weigeren. Nu is het gewoon standaard. En wat bedoel je met " waar is dat design van de 360 nou van? "quote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet bijzonder? iPod is van Apple (waar is dat design van de 360 nou van?) en PSP van Microsoft's rivaal en concurrent nummer 1 als het gaat om consoles, Sony! Ik vind het best netjes dat beide apparaten werken. Ik zie Sony nog niet zo snel dat doen bij Microsoft...
Review op Fokquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook veel... daarom heb ik ook CoD2 gekocht.... voor de rest haal ik voorlopig niets.... Teveel negatieve dingen over Kameo gehoord dus dan is de lol er wel vanaf ook.
Ja man, tis veel cooler als je hem nergens op kunt aansluitenquote:Op maandag 28 november 2005 08:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet erg bijzonder nee. Het werd bijzonderder als ze iets hadden ingebouwd die te weigeren. Nu is het gewoon standaard.
Die is gewoon van smashmyxbox.com....quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat 10 minute filmpje was echt cool !
Dit filmpje aan de andere kant weer minderhttp://www.dumpalink.com/media/1133097541/Xbox_360_smashers_
MIsschien omdat je de optie "ik ga geen 360 halen" hebt gemist?quote:Op maandag 28 november 2005 09:04 schreef Fliepke het volgende:
Jongens, waarom stemmen jullie massaal op een andere titel voor de 360 in mijn poll?
Welke mis ik
Zijn die mensen er dan?quote:Op maandag 28 november 2005 09:11 schreef washandje het volgende:
[..]
MIsschien omdat je de optie "ik ga geen 360 halen" hebt gemist?
Zou kunnen, maar ik zou er niet teveel op rekenen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ben trouwens benieuwt hoe het met die BC gaat werken.
Als je bijvoorbeeld Star wars kotor 2 op de xbox speelt heb je te kampen met ontzettend veel framedrops, aangezien de hardware sneller is zouden die wel eens verholpen kunnen worden.
Het zou eigenlijk best kunnen, want als ze het een beetje slim doen plaatsen ze er gewoon een framelimiter op. Dan gaat ie in ieder geval niet te hardquote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zou er niet teveel op rekenen.
Forza in 60 fp/h ey?quote:Op maandag 28 november 2005 12:08 schreef Gamedemon het volgende:
Mwah sneller en scherper hoeft van mij geeneens, als ze de framedrops kunnen wegwerken bij games als kotor dat zou wel fantastisch zijn
het is wel zo dat emulatie-programma's erg veel power gebruikenquote:Op maandag 28 november 2005 12:01 schreef piet_pelle het volgende:
Als iets software matisch wordt geemuleerd dan kan het toch juist wel profijt hebben van de technische vooruitgang?
Zou wel chill zijn als de xbox BC games sneller en wat scherper draaien.
Dat heeft vaak te maken met het feit dat men iets moet emuleren zonder dat men exact weet hoe het werkt. Bij ms hebben ze het voordeel dat ze precies weten hoe de xbox werkt en daar dus heel precies een emulator voor kunnen maken, daarnaast wordt de emulator aangepast voor ieder spel en dat moet je dus steeds ook downloaden.quote:Op maandag 28 november 2005 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
het is wel zo dat emulatie-programma's erg veel power gebruiken
voor de zoveelste keer: CoD2 bij de demopods is slechts een beta met oa de AA uitgeschakeld (waarom in godsnaam Microsoft hiermee akkoord is gegaan weet ik niet, maar dat is weer een ander verhaal). In de reviews kun je lezen dat het grafisch gelijk staat aan een high-end PC (twv 2000 of meer euro), maar met een constante framerate van 60quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarschijnlijk ga ik nu een flood van huilies en stfu-snollen over me heen krijgen maar here goes nothin:
Ik heb net bij de mediamarkt even op de xbox360 mogen spelen en het valt mij echt vies tegenHet spelleke dat op was betrof Call of Duty 2, welke ik ook op mijn pc heb gespeeld. Nu moet ik zeggen dat ik niet echt het gevoel had dat ik op een 'NEXT GEN' ( !!11!!11111 ) aan het spelen was. De grote poeha en prerendered movies over de nextgen hadden me een beetje hoop gegeven en ik was zelfst aan het overwegen om een console te kopen ( ps3 weliswaar maargoed
) maar na dat ik dit gezien heb wacht ik toch maar even. Afgezien van de te brakke besturing vond ik het erg kut dat ze blijkbaar nog niet in staat zijn om AA op een console te bakken. Het spel zag er ( in mijn ogen ) hakerig uit en vooral de overspannen kabels van level 1 zagen er uit alsof ze met een potlood erin getekend waren. Verder kreeg ik het gevoel dat als er meer dan 2 smokegrenades in het veld lagen de framerate echt naar 10 ging ( of het beeldscherm lag te ghosten ) en het speelde niet echt vloeiend ( besturing ? ).
Mijn pc trekt het spel met gemak op de hoogste instellingen en zag er echt 10 keer beter uit.
Nee ik blijf er bij dat een pc tot nu toe alle consoles er makkelijk uit trekt en laat mn spaarcentjes nog even in mn portemone. En ik weet ook wel dat ik geen vergelijking tussen een pc en een console mag trekken maar ik doe het toch aangezien de lovende en grote woorden over het 'next gen' -geweld volgens mij letterlijk beweerde dat de next gen de pc makkelijk zou verslaan.
Not.
Deze quote bewaar ik even voor als er weer iemand komt zeiken dat de Xbox360 zo duur isquote:Op maandag 28 november 2005 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]
grafisch gelijk staat aan een high-end PC (twv 2000 of meer euro), maar met een constante framerate van 60
Ik ben vrijdag vrij, maar ik ga de hele dag Geometr Wars Evolved spelenquote:Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef Robhimself.2 het volgende:
Voor mij nog 3 dagen!!![]()
donderdagnacht ophalen, vrijdag vrij!
Nog meer mensen die vrijdag vrij zijn? Online PGR-en misschien?
Aha.quote:Op maandag 28 november 2005 14:21 schreef kepler het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer: CoD2 bij de demopods is slechts een beta met oa de AA uitgeschakeld (waarom in godsnaam Microsoft hiermee akkoord is gegaan weet ik niet, maar dat is weer een ander verhaal). In de reviews kun je lezen dat het grafisch gelijk staat aan een high-end PC (twv 2000 of meer euro), maar met een constante framerate van 60
Dat kun je wel doen, alleen kost een High End pc echt geen 2000 euro. Verder kun je met een paar upgrades voor je huidige pc ( voor ongeveer 300 - 400 ) een beter plaatje op je scherm toveren dan met een xbox360.quote:Op maandag 28 november 2005 14:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Deze quote bewaar ik even voor als er weer iemand komt zeiken dat de Xbox360 zo duur is.
Ga ik wel doen denk ik, morgen ga ik sowieso de stad in voor de Nintendo wifistick namelijk en dan neem ik kameo mee als ik m zie liggenquote:Op maandag 28 november 2005 14:33 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik nu al games gaan kopen? Want ik ben bang dat ze vrijdag uitverkocht zijn.
Ik ben trouwens ook vrij, maar dat is meer omdat ik altijd vrij ben. Soms is het toch best fijn als je net afgestudeerd bent en er geen goede vacatures zijn.
Ik hoorde zojuist in een winkel dat vrijwel alle games die binnen zouden komen al gepreorderd waren. Quake IV en Call of Duty 2 hadden ze al binnen gehad, maar waren binnen een dag ook allemaal alweer weg.quote:Op maandag 28 november 2005 14:33 schreef H.Flick het volgende:
Moet ik nu al games gaan kopen? Want ik ben bang dat ze vrijdag uitverkocht zijn.
Ik vraag me dan ook serieus af waar M$ mee bezig isquote:Op maandag 28 november 2005 14:37 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist in een winkel dat vrijwel alle games die binnen zouden komen al gepreorderd waren. Quake IV en Call of Duty 2 hadden ze al binnen gehad, maar waren binnen een dag ook allemaal alweer weg.
Mja zo zie ik het niet eig.quote:Op maandag 28 november 2005 14:35 schreef H.Flick het volgende:
Dat ligt er maar net aan wat voor PC je op dit moment hebt. En je moet natuurlijk niet van upgrades uitgaan maar van de totale nieuwprijs.
Ah, tofquote:Op maandag 28 november 2005 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Eurogamer geeft Fifa 06 van de 360 zojuist een 2/10.
Tuurlijk niet, je koopt apparatuur om spellen te spelen. Het gaat dus om de prijs die je betaald voor je grafische kwaliteit en dus NIET om de prijs die je betaald voor een nieuwe pc / xbox.quote:Op maandag 28 november 2005 14:41 schreef H.Flick het volgende:
Je hoeft geen Xbox360 te kopen en je hoeft ook geen nieuwe PC te kopen. Maar als je de prestaties wilt vergelijken moet je wel uitgaan van de nieuwprijs van een Xbox360 en de nieuwprijs van een PC die dezelfde prestaties haalt. Dan pas kan je vergelijken.
He ! het is er 1 met snoer! die kan ik gebruiken op me pc man!quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maargoed ik zal mn mond houden en jullie laten genieten van nog 5 dagen naar controllers en spellen kijken
haha je lijkt mij wel.... COD2 en Condemened... het wachten is tot 1 December 24:00 bij mn gameshop...quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef Fliepke het volgende:
Zo, ik heb CoD2 ook maar even gehaald.
2 spellen en geen 360. Heerlijk
Je punt is ?quote:Op maandag 28 november 2005 14:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
He ! het is er 1 met snoer! die kan ik gebruiken op me pc man!
Ik moet wachten tot 2 december 10 uurquote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha je lijkt mij wel.... COD2 en Condemened... het wachten is tot 1 December 24:00 bij mn gameshop...
Wat is dat voor afschuwelijke zelfkwellingquote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef Fliepke het volgende:
Zo, ik heb CoD2 ook maar even gehaald.
2 spellen en geen 360. Heerlijk
ik heb medelijden met je...quote:Op maandag 28 november 2005 15:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot 2 december 10 uur
ja enorm. Ik heb hem net zoals kameo ook nog even in mn xbox gedaan Maar helaas, kreeg weer een meldingquote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is dat voor afschuwelijke zelfkwelling
Dit slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je koopt apparatuur om spellen te spelen. Het gaat dus om de prijs die je betaald voor je grafische kwaliteit en dus NIET om de prijs die je betaald voor een nieuwe pc / xbox.
Het is weer een pareltje van een review!quote:Op maandag 28 november 2005 14:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Eurogamer geeft Fifa 06 van de 360 zojuist een 2/10.
Plastic-lookquote:In the case of FIFA 06 on Xbox 360, things like the way that everyone's been glazed in slime, the way John Terry's jaw appears to be trying to escape his face, and the way that David Beckham looks like some sort of comedy duck.
2/10 is erg overdreven natuurlijk, dan is die 2 voor gameplay en 8 eraf voor graphicsquote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is weer een pareltje van een review!
[..]
Plastic-look
De review van The Sims is trouwens ook weer een prachtexemplaar.
Oudquote:Op maandag 28 november 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubriek=423263&id=982185 moeten jullie is effe lezen
Alsof ik dat zo vaak zegquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oud
[/Xrenity]
Oh, en het niveau van die reacties![]()
![]()
Gcshop?quote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef pkwarts het volgende:
CoD 2 is verzonden. 57 euro, heb ik toch aardig wat kunnen besparen en op tijd binnen
blijft het powerweb he...quote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oud
[/Xrenity]
Oh, en het niveau van die reacties![]()
![]()
Verdomme. Ik heb PGR3 en Kameo besteld maar die hebben ze nog niet verstuurt. Mogen ze die pas de 2de verkopen omdat het first party games zijn of zo.quote:
Jaquote:
daar heb ik ook nog king kong en pgr3 besteld. ik ga er wel vanuit dat deze uiterlijk 2 dec op mijn deurmat liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb PGR3 en Kameo besteld maar die hebben ze nog niet verstuurt. Mogen ze die pas de 2de verkopen omdat het first party games zijn of zo.
Nou ja, als ze ze woensdag versturen is het ook nog op tijd.
Anders moet ik me eerst een tijdje bezig houden met arcade spelletjes. Ook leuk. Maar ja....
Verstop die xbox360 games, die zelfkwelling is echt niet goed hoorquote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef Fliepke het volgende:
ja enorm. Ik heb hem net zoals kameo ook nog even in mn xbox gedaan Maar helaas, kreeg weer een melding
Bel zequote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Weet iemand toevallig of ze ook al xbox 360 spellen in de mediamarkt in Groningen verkopen
Daar ga ik wel van uit. Een PC loopt ook op 12 volt en minder. En een harde schijf ook. (12 en 5 volt) Dus ga ik er van uit dat de 360 niet meer dan 12 volt nodig heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef pkwarts het volgende:
Denk je nou dat je Xbox op 12 volt kan lopen?
Je zou bijna zeggen dat hij vrijdag pas uitkomt!quote:Op maandag 28 november 2005 18:12 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
[..]
jah lol goed idee![]()
ik heb ze net gebeld, ze hebben ze vrijdag pas
![]()
CoD heeft maar liefst 8 hele pagina's met beschrijving, de rest is credits en dergelijkenquote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
Of lees het boekje van voor naar achter en weer terug.
Maar wel in tig talen natuurlijk, want zo'n dik boekje staat natuurlijk mooier. Niet dat er dan iets boeiends instaat, maar toch.quote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
CoD heeft maar liefst 8 hele pagina's met beschrijving, de rest is credits en dergelijken
Niet eensquote:Op maandag 28 november 2005 18:30 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Maar wel in tig talen natuurlijk, want zo'n dik boekje staat natuurlijk mooier. Niet dat er dan iets boeiends instaat, maar toch.
Dat zet ook weinig zoden aan de dijkquote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef Fliepke het volgende:
CoD heeft maar liefst 8 hele pagina's met beschrijving, de rest is credits en dergelijken
Brilletje nodigquote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Alsof ik dat zo vaak zeg
DayV post gewoon altijd oud nieuws
Het blijft Microsoft héquote:Op maandag 28 november 2005 18:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik krijg me 360 controller niet goed gecallibreerd met me pc
Wat MMaRsu zegtquote:Op maandag 28 november 2005 18:40 schreef Gamedemon het volgende:
ik krijg me 360 controller niet goed gecallibreerd met me pc
Grappig leesvoerquote:Op maandag 28 november 2005 18:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zet ook weinig zoden aan de dijk
Misschien is dit leuker om te lezen. Nintendo's Role in Sony's Fall
Kijk maar wat er met NIntendo is gebeurd, hun hadden de franchises, de centen en de merknaamquote:Op maandag 28 november 2005 19:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Grappig leesvoer
Alleen:
" Sony introduces the PS3, sporting far more powerful hardware"
Maar goed, ik denk niet dat Sony enorm harde klappen krijgt, ze hebben de franchises, de centen, de merknaam, de marketingcapciteiten. Ze pakken nog wel de meerderheid van de home console markt.
Nintendo heeft gewoon lopen fucken met Sony, als ze dat niet hadden gedaan stonden ze nog aan de top.quote:Op maandag 28 november 2005 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijk maar wat er met NIntendo is gebeurd, hun hadden de franchises, de centen en de merknaam.
Zoiets zie ik nog wel gebeuren met Sony ( en hun arrogantie ), ik zie liever de 360 aan de top staan dan de Ps3
Weet niet wat het nut is, maar iedereen doet het wel.quote:Op maandag 28 november 2005 19:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het al eerder kunnen kopen van games en accesoires? Ik snap het echt niet, en ik ben nog wel afgestudeerd op marketing.
Niks, ze voorkomen zo logistieke problemen denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 19:30 schreef H.Flick het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van het al eerder kunnen kopen van games en accesoires? Ik snap het echt niet, en ik ben nog wel afgestudeerd op marketing.
Het zijn dus gewoon de winkels die alles al in de schappen leggen. Ze mogen dus alles al verkopen behalve de console zelf? En die liggen dus nog in het magazijn.quote:Op maandag 28 november 2005 19:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Niks, ze voorkomen zo logistieke problemen denk ik.
Zo kan iedereen gewoon doen wat ie wilt en ligt alles zeker in de winkels op 2 december.
Ik denk ook niet dat de PS3 gaat floppen of Sony onderuit gaat maar deze zet van MS om de xbox360 nu uit te brengen is wel slim. Omtrent de PS3 zijn toch nog veel onzekerheden.quote:Op maandag 28 november 2005 19:23 schreef Retuobak het volgende:
Grappig leesvoer
Alleen:
" Sony introduces the PS3, sporting far more powerful hardware"
Maar goed, ik denk niet dat Sony enorm harde klappen krijgt, ze hebben de franchises, de centen, de merknaam, de marketingcapciteiten. Ze pakken nog wel de meerderheid van de home console markt.
ik heb die controller maar vast gekocht om 2 redenenquote:Op maandag 28 november 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat was inderdaad ook het enige dat ik kon bedenken. Dat ze de hype proberen te vergroten door alvast games en accesoires in de winkels te leggen. Maar of dat echt voor meer verkopen op de launchdag zorgt weet ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand als impuls een Xbox360 game of accesoire koopt en er dan uiteindelijk een Xbox360 koopt omdat hij/zij er een game voor heeft liggen.
ik ben het ermee toch wel eens dat het wel een slimme zet is. de markt is wel toe aan wat nieuws, je ziet het aan de hype die is ontstaan rond het apparaat. Met een beetje slimme marketimg maait ms het gras voor de voeten van sony weg. Nintendo zal zn eigen markt wel houden denk ik, maar sony kan wel eens de klos zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat de PS3 gaat floppen of Sony onderuit gaat maar deze zet van MS om de xbox360 nu uit te brengen is wel slim. Omtrent de PS3 zijn toch nog veel onzekerheden.
Wat betreft die centen dat is vast zo maar de bomen groeien niet oneindig hoog. Ook Sony kan niet ongelimiteerd verlies lijden.
Voor de rest is het een leuke speculatieve theorie.
Jij weet niet zoveel (van de 360) he?quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat is de eerste mod ?
Zat, maar alleen voor pre-orders.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Gaan er nog winkels donderdag op vrijdag nacht open?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zat, maar alleen voor pre-orders.
Mwah, zal wel loslopen. Bijna iedereen wil de premium pack. De core (ook wel Retard pack genoemd). Zal op zn minst t/m Zaterdag beschikbaar zijn, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 20:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er gaan er maar 300.000 naar heel europa., my 2 cents dat hij snel is uitverkocht als hij dat al niet direct is nadat de pre-orders zijn opgehaald.
ja tuurlijk je kan zomaar een andere HDD opzetten. Microsoft heeft dit natuurlijk niet beveiligtquote:Op maandag 28 november 2005 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op anandtech staat een goede step by step handleiding hoe de xbox 360 uit elkaar te halen. (bijvoorbeeld om de harddrive om te wisselen voor een grotere, iets dat in ieder geval zonder problemen schijnt te gaan)
http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=2610
[afbeelding]
pas maar op bij de launch!quote: