Zat, maar alleen voor pre-orders.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Gaan er nog winkels donderdag op vrijdag nacht open?
quote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Zat, maar alleen voor pre-orders.
Mwah, zal wel loslopen. Bijna iedereen wil de premium pack. De core (ook wel Retard pack genoemd). Zal op zn minst t/m Zaterdag beschikbaar zijn, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 20:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
er gaan er maar 300.000 naar heel europa., my 2 cents dat hij snel is uitverkocht als hij dat al niet direct is nadat de pre-orders zijn opgehaald.
ja tuurlijk je kan zomaar een andere HDD opzetten. Microsoft heeft dit natuurlijk niet beveiligtquote:Op maandag 28 november 2005 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op anandtech staat een goede step by step handleiding hoe de xbox 360 uit elkaar te halen. (bijvoorbeeld om de harddrive om te wisselen voor een grotere, iets dat in ieder geval zonder problemen schijnt te gaan)
http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=2610
[afbeelding]
pas maar op bij de launch!quote:
Powered by
SAVE THIS | EMAIL THIS | Close
Melee cancels local Xbox sale
ELKTON, Maryland (AP) -- A melee erupted among a crowd of shoppers in the rush for the new Xbox 360 video game console at a Wal-Mart Supercenter in northeast Maryland.
It took 10 police officers to restore order.
A crowd of about 300 people waited as much as 12 hours for the game, considered a must-have item this holiday season, to go on sale at 12:01 a.m. Tuesday. But an announcement from a store manager that the Xboxes would be sold on a first-come, first-served basis, instead of using a number system devised by customers, triggered the mayhem.
"That's when all hell broke loose," said Ben DiSabatino IV, a 23-year-old Bear, Delaware, resident, who had been waiting in line since 4 p.m.
Some customers were knocked down and trampled, though there were no serious injuries, said Elkton Police Lt. Lawrence Waldridge.
Wal-Mart canceled the sale and police ordered everyone to leave.
Copyright 2005 The Associated Press. All rights reserved.This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.
Find this article at:
http://www.cnn.com/2005/US/11/23/xbox.scuffle.ap/index.html
SAVE THIS | EMAIL THIS | Close
Check the box to include the list of links referenced in the article.
oud.quote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
pas maar op bij de launch!
Dit staat nu op de site van bartsmit.com bij de xbox360 van ¤399 maar gister toen ik hem bestelde stond er nog:quote:Helaas is de eerste zending reeds uitverkocht, u kunt weer reserveren daar wij over 2 weken weer een nieuwe (beperkte) levering verwachten.
Ik ben benieuwd of ik hem vrijdag daadwerkelijk krijg.quote:Bestel nu en u ontvangt uw bestelling op de dag van release (2 december) thuis!
300.000 lijkt me echt weinig, ik ben benieuwd, met name de retard-versie (is dat de echte naam?) zal er dus wel zijn, maar die schijnt niemand te willen.quote:Shortages no surprise
Microsoft's Bach repeated the software giant's plan to deliver up to three million consoles to consumers in the first 90 days.
Wedbush Morgan analyst Michael Pachter estimated that 900,000 Xbox 360s are now available. He expects 450,000 to be shipped in the United States, 300,000 to be shipped to Europe and 150,000 to be held back for restocking this weekend.
Pachter and other analysts expect sell-outs for days.
Microsoft trails market leader Sony, whose PlayStation 2 has outsold the original Xbox by more than two to one in the United States. Sony is slated to launch its PlayStation 3 next-generation system next year, when Nintendo also plans to release its Revolution console.
"Demand (for the Xbox 360) has been exceptionally high," said Chris Olivera, a spokesman for video game retailer GameStop, which recently bought rival EB Games.
GameStop on Tuesday began filling orders that had been made before 24 May.
Jim Babb, a spokesman for Circuit City, said the retailer "would always like to have more" and expects to get resupplied several times between now and Christmas.
denk dat het gewoon de winkels zijn die het vast willen verkopen puur omdat het mag en ze niet tot vrijdag willen wachten.quote:Op maandag 28 november 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap wel dat je het alvast koopt. Ik dacht alleen dat er een of andere marketingstrategie achter zat waardoor je voor de releasedatum al games en accesoires kunt kopen. Alleen kom ik de logica niet bedenken.
nee hoor, was allang bekend dat spellen en accesoires gewoon eerder te koop zouden zijn. Is ook gebeurd in de USAquote:Op maandag 28 november 2005 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk dat het gewoon de winkels zijn die het vast willen verkopen puur omdat het mag en ze niet tot vrijdag willen wachten.
Ik hoop toch wel een nieuw lcd scherm te hebben ( met scart ) als de 360 bij mij thuis staatquote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Also, meine herren. Hier ist ein screenshot mit XBOX 360 vga rezolution support!
[afbeelding]
1280x720 wordt het voor mij, horizontaal gaat mn monitor maar tot 1050.....
Hmmm... 1360x768 kan ook nogDamn, dat gaat wat worden!
Ja maar scart kan helemaal geen hoge resoluties aan.quote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop toch wel een nieuw lcd scherm te hebben ( met scart ) als de 360 bij mij thuis staat
voor de andere consolesquote:Op maandag 28 november 2005 21:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja maar scart kan helemaal geen hoge resoluties aan.
Ach standaard resoluties zijn ook prima te doen. Nogmaals, zolang ik geen akelige karteltjes zie als ik hem straks aansluit vind ik het allemaal prima. Mocht dit tegenvallen dan sluit ik hem ook gewoon aan op m'n tft.quote:Op maandag 28 november 2005 21:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja maar scart kan helemaal geen hoge resoluties aan.
Euhm ik weet het niet zeker maar is het niet gewoon de advanced scart kabel die voor betere beeldkwaliteit zorgt? Dat is toch het beste kabeltje om te gebruiken als je een 'normale' tv gebruikt voor je 360?quote:Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
Voor het beste beeld op je lcd tv moet je toch de Xbox 360 VGA HD AV-kabel gebruiken?
Ik dacht dat er Energizers bij zaten. Dat zie ik in ieder geval elke keer op die foto's van die reviewkits.quote:Op maandag 28 november 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
PS, weet nu echt niemand of je AA batterijtjes bij de wireless controller krijgt?
Bij een normale tv wel, LCD TV's hebben meestal een wat hogere resolutie, dus dan is VGA beter.quote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet het niet zeker maar is dat niet gewoon de advanced scart kabel die voor betere beeldkwaliteit zorgt? Dat is toch het beste kabeltje om te gebruiken als je een 'normale' tv gebruikt voor je 360?
jazeker, en ook batterijen voor je afstandsbedieningquote:Op maandag 28 november 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
PS, weet nu echt niemand of je AA batterijtjes bij de wireless controller krijgt?
Voor een gewone TV met een scart aansluiting kun je het beste die advanced RGB kabel kopen inderdaad. Die VGA kabel is om je Xbox op een PC monitor aan te sluiten.quote:Op maandag 28 november 2005 21:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euhm ik weet het niet zeker maar is het niet gewoon de advanced scart kabel die voor betere beeldkwaliteit zorgt? Dat is toch het beste kabeltje om te gebruiken als je een 'normale' tv gebruikt voor je 360?
Die HD AV kabel kan je wel gebruiken maar dan met een compositie blokje en dat komt de kwaliteit niet ten goede.
*Beide besteld heeft*quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Op een gewone TV met een scart aansluiting kun je het beste die advanced RGB kabel kopen inderdaad. Die VGA kabel is om je Xbox op een PC monitor aan te sluiten.
Doe je goed met dat vermeende hongerloontje van jouquote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die van mij wordt toch aangesloten op mn dts set en mn 32" breedbeeld
nopequote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kun je niet een gewone standaard vga kabel gebruiken eik?
www.xbox.nlquote:Op maandag 28 november 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
Ah oke duidelijk allemaal, bedankt!
En trouwens heeft iemand een plaatje van die advanced scart kabel voor de 360? Kan hem wel vinden voor de 'oude' xbox maar nog niet voor de 360.
dixons.nlquote:Op maandag 28 november 2005 21:52 schreef Fillipe het volgende:
Ah oke duidelijk allemaal, bedankt!
En trouwens heeft iemand een plaatje van die advanced scart kabel voor de 360? Kan hem wel vinden voor de 'oude' xbox maar nog niet voor de 360.
in dit geval heeft dat weinig zin, xbox.nl ligt al een paar uurtjes plat (wereldwijd trouwens, dus ook de USA site)quote:
Hij ziet er iig wel hetzelfde uit inderdaad. Technisch zal het wel anders in elkaar zitten gok ik?quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik neem aan dat het dezelfde kabel is als die van de originele xbox
nopequote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hier doet 'ie het gewoon hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 22:18 schreef kepler het volgende:
in dit geval heeft dat weinig zin, xbox.nl ligt al een paar uurtjes plat (wereldwijd trouwens, dus ook de USA site)
WTF je bent een beetje serieus bezig in dit topic, ben je ziek ofzo?quote:Op maandag 28 november 2005 22:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en via online winkels tussen de 50 en 57 euroquote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
games kosten bij dixons 70 pleuro trouwens!
Eigenlijk best vreemd dit. De meeste HD(read) TV's halen namelijk een resolutie van 1366 x 768. Waren die 6 lijnen extra nou zoveel werk geweest?quote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Also, meine herren. Hier ist ein screenshot mit XBOX 360 vga rezolution support!
[afbeelding]
1280x720 wordt het voor mij, horizontaal gaat mn monitor maar tot 1050.....
Hmmm... 1360x768 kan ook nogDamn, dat gaat wat worden!
Klopt. Maar doorgaans zijn vga resoluties deelbaar door 16. 1366 is niet deelbaar door 16, 1360 wel.quote:Op maandag 28 november 2005 23:19 schreef Heintje het volgende:
Eigenlijk best vreemd dit. De meeste HD(read) TV's halen namelijk een resolutie van 1366 x 768. Waren die 6 lijnen extra nou zoveel werk geweest?
jep:quote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Weet iemand toevallig of ze ook al xbox 360 spellen in de mediamarkt in Groningen verkopen
mediamarkt 54,99quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
games kosten bij dixons 70 pleuro trouwens!
1360 jaquote:Op maandag 28 november 2005 23:26 schreef P-Style het volgende:
Klopt. Maar doorgaans zijn vga resoluties deelbaar door 16. 1366 is niet deelbaar door 16, 1366 wel.
Maargoed dat is meer materiaal voor HDTV in combinatie met consoles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |