2/10 is erg overdreven natuurlijk, dan is die 2 voor gameplay en 8 eraf voor graphicsquote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is weer een pareltje van een review!
[..]
Plastic-look
De review van The Sims is trouwens ook weer een prachtexemplaar.
Oudquote:Op maandag 28 november 2005 16:53 schreef dekkered het volgende:
http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubriek=423263&id=982185 moeten jullie is effe lezen
Alsof ik dat zo vaak zegquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oud
[/Xrenity]
Oh, en het niveau van die reacties![]()
![]()
Gcshop?quote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef pkwarts het volgende:
CoD 2 is verzonden. 57 euro, heb ik toch aardig wat kunnen besparen en op tijd binnen
blijft het powerweb he...quote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oud
[/Xrenity]
Oh, en het niveau van die reacties![]()
![]()
Verdomme. Ik heb PGR3 en Kameo besteld maar die hebben ze nog niet verstuurt. Mogen ze die pas de 2de verkopen omdat het first party games zijn of zo.quote:
Jaquote:
daar heb ik ook nog king kong en pgr3 besteld. ik ga er wel vanuit dat deze uiterlijk 2 dec op mijn deurmat liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb PGR3 en Kameo besteld maar die hebben ze nog niet verstuurt. Mogen ze die pas de 2de verkopen omdat het first party games zijn of zo.
Nou ja, als ze ze woensdag versturen is het ook nog op tijd.
Anders moet ik me eerst een tijdje bezig houden met arcade spelletjes. Ook leuk. Maar ja....
Verstop die xbox360 games, die zelfkwelling is echt niet goed hoorquote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef Fliepke het volgende:
ja enorm. Ik heb hem net zoals kameo ook nog even in mn xbox gedaan Maar helaas, kreeg weer een melding
Bel zequote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Weet iemand toevallig of ze ook al xbox 360 spellen in de mediamarkt in Groningen verkopen
Daar ga ik wel van uit. Een PC loopt ook op 12 volt en minder. En een harde schijf ook. (12 en 5 volt) Dus ga ik er van uit dat de 360 niet meer dan 12 volt nodig heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef pkwarts het volgende:
Denk je nou dat je Xbox op 12 volt kan lopen?
Je zou bijna zeggen dat hij vrijdag pas uitkomt!quote:Op maandag 28 november 2005 18:12 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
[..]
jah lol goed idee![]()
ik heb ze net gebeld, ze hebben ze vrijdag pas
![]()
CoD heeft maar liefst 8 hele pagina's met beschrijving, de rest is credits en dergelijkenquote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
Of lees het boekje van voor naar achter en weer terug.
Maar wel in tig talen natuurlijk, want zo'n dik boekje staat natuurlijk mooier. Niet dat er dan iets boeiends instaat, maar toch.quote:Op maandag 28 november 2005 18:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
CoD heeft maar liefst 8 hele pagina's met beschrijving, de rest is credits en dergelijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |