Juist, wat dat betreft is het argument van Roy dat er nu nieuwe standaarden worden gezet door gamesites dus helemaal niet zo slecht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:45 schreef Fliepke het volgende:
Ach het zijn launchgames,
daar verwacht ik niet zoveel van.
Mwoh, ik verwachtte toch best wat van CoD2, en het is vrij duidelijk dat het de hype waard isquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:45 schreef Fliepke het volgende:
Ach het zijn launchgames,
daar verwacht ik niet zoveel van.
Oh dat argument geloof ik absoluut, als ik zometeen iets nieuws moet gaan testen ga ik ook voorzichtig doen en een nieuw eikpunt gaan zoekenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Juist, wat dat betreft is het argument van Roy dat er nu nieuwe standaarden worden gezet door gamesites dus helemaal niet zo slecht.
Same here, verplicht practicumquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:38 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik ga die vrijdag de Xbox halen en moet vervolgens de hele dag werken.
PGR3 een 9+. Is dat ook een nieuwe standaard dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Juist, wat dat betreft is het argument van Roy dat er nu nieuwe standaarden worden gezet door gamesites dus helemaal niet zo slecht.
Yep, zo zie ik het ook.. een spel heeft een 8 omdat het dat verdient, en in de waardering neem je mee op welke console dat is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
PGR3 een 9+. Is dat ook een nieuwe standaard dan?
Er worden gewoon cijfers gegeven zoals anders. Op dit moment zijn dit top-notch graphics, dus verdienen die een hoog cijfer. Wanneer je dezelfde game over een jaar reviewt geef je de game waarschijnlijk een lager cijfer omdat deze al is overtroffen op een mogelijke manier.
Vind dat verhaal van de nieuwe standaarden dan ook eigenlijk niet echt relevant.
Feit blijft dat een 8 een goed cijfer is, voor welke game dan ook
Ja ik zie onder allerlei artikelenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:01 schreef =HellFire= het volgende:
Fliepke > Gametoday.nl?Edit: http://www.gametoday.nl/article/28756541 wtf... dis van mij, wat raar.
.
Overigens, ik hoor ook vele mensen beweren dat dit de beste consolelaunch ooit is (althans, tot nu toe) en dat de cijfers prima zijn en dat de 360 er echt wel mee weg kan komen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:53 schreef Xrenity het volgende:
Jeux France 4:3 pics
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er goed genoeg uit voor mij, en hou er rekening mee dat bij die onderste screen de auto niet stilstond maar aan het racen was, dan krijg je een soort blur effect waardoor het lijkt alsof je hard gaat enzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:31 schreef Fillipe het volgende:
Argh nog exact 14 dagen.
En die 4:3 screenshots zien er niet erg mooi uit maar ik neem aan dat die foto's niet op het allerhoogste image/jpg niveau zijn opgeslagen en upgeload.
want er zijn er zoveel geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:44 schreef BMH het volgende:
Leuk detail: Dit is de allereerste Xbox console waarbij halo geen launchtitel is
Leuk detal: het is pas de tweede Xbox console, dus zo bijzonder is het ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:44 schreef BMH het volgende:
Leuk detail: Dit is de allereerste Xbox console waarbij halo geen launchtitel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |