Heb je dan wel opgelet tijdens het spelen van CoD2 waar duidelijk in beeld staat dat het om een beta gaat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat waren geen beta's, dat zijn demo's waar het grafische aspect op full detail zit. Je moet niet denken dat de levels die ze op die demokits showen bij lange niet het niveau halen van de echte game, die games zijn allang en breed klaar en mogen van MS alleen geshowed worden als ze de uiteindleijke final versie representeren. Dat zijn nl juist de games die de mensen over moeten halen.
Ja zeg, het is toch algemeen bekend dat de EG ratings een stuk strenger zijn en minder flaters kent. Dat jij nou net games opnoemt waar ze het met elkaar eens zijn is alleen maar goed, blijkbaar heeft IGN niet altijd de hypemuts op onder het reviewen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef washandje het volgende:
[..]
Zullen we maar even een aantal recente voorbeelden gaan bekijken?
The movies:
Eurogamer - 8
IGN - 8
GameSpot - 8.2
Capcom Classics Collection:
Eurogamer - 8
IGN - 8.1
GameSpot - 7.5
Gewoon even random van de index van Eurogamer
Komt nog bovenop dat je natuurlijk niet alleen naar cijfers moet kijken. Ik heb een beetje het idee dat jij de reviews niet echt doorleest. Er zijn zoveel sites die misschien een 8 aan een bepaalde game geven, maar er bijvoorbeeld in zetten dat het "wel heel leuk is voor de echte fans". Wat dan als jij het vorige deel had gekocht (het kreeg tenslotte een 9 van Eurogamer), je vond het fantastisch en nu lees je dit. Koop je hem dan ook niet alleen om het cijfer? Terwijl je een echte fan van de serie bent?
In Mediamarkt waar ik speelde stond dat er niet bij, dat was bovendien een officiele gloedjenieuwe 360-demokit. Die dingen die laatst ook op X05 stonden, de final versie die overal komt te staan straks, waarvan het ook bekend was dat ze allemaal final demo's draaide.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je dan wel opgelet tijdens het spelen van CoD2 waar duidelijk in beeld staat dat het om een beta gaat?
Dus je koopt een game die een 9 krijgt ook als het helemaal niet je genre is? Anders kom je echt niet aan de 30 games in het jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:20 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja zeg, het is toch algemeen bekend dat de EG ratings een stuk strenger zijn en minder flaters kent. Dat jij nou net games opnoemt waar ze het met elkaar eens zijn is alleen maar goed, blijkbaar heeft IGN niet altijd de hypemuts op onder het reviewen.
En ja, ik ga zoals gezegd ook wel voor 8'en als het game en het genre me specifiek aanspreekt. Maar dat is meer uitzondering dan regel. Ik pik meestal alleen het 30'tal 9's eruit van allerlei platformen per jaar, en die game ik intensief.
En gewoon niet luisteren of ingaan op het 'Roy heeft m al' argumentquote:
ach jij bent toch maar een Nintendo fanboy...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En gewoon niet luisteren of ingaan op het 'Roy heeft m al' argument
Ik probeer het zelf ook te vergeten inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En gewoon niet luisteren of ingaan op het 'Roy heeft m al' argument
Dat is een MS-sponsored site die bijv Star Wars Batllefront II een 9 geeft, een game die door serieuze gamesites niet verder dan een 7 komt. Zelfs IGN is betrouwbaarder (die het spel btw PGR 2.5 noemen).quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:20 schreef washandje het volgende:
De teamxbox review van PGR3. Hij krijgt (ja, echt, LuukBes!) een 9.4
Teamxbox hoort bij IGNquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:34 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Dat is een MS-sponsored site die bijv Star Wars Batllefront II een 9 geeft, een game die door serieuze gamesites niet verder dan een 7 komt. Zelfs IGN is betrouwbaarder (die het spel btw PGR 2.5 noemen).
Ik wil dikke vette 9's van games, groundbreaking next-gen stuff. Geen PC-lookalikes en port-achtige. En geen 8'jes waarbij de conclusie is dat er zo veel meer ingezeten had. Stel die games dan desnoods maar uit totdat het wel volwassen toppers zijn.
een kloon van Royquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Jongens, je verdoet echt je tijd om in discussie te gaan met die newbie !Het is zo'n type waarbij niks goed kan gaan en misschien zelfs een kloon van iemand die niet zijn ware ik wil laten zien !
Wat is er mis met rkcquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:51 schreef LuukBes het volgende:
Tevreden met de middelmaat, zeg maar categorie RKC supporters.
Naja.. verwend mormelquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind de auto's er niet echt denderend uitzien in 4:3 hoor. Gelukkig heb ik een breedbeeld tv, en daar komt dan een rgb kabel bij
IGN over NHL 06.quote:If you're planning on picking up 2K Sports' X360 hockey title you're going to need a television that supports 720p. If you're not running this game in HD, you're not going to see the visual modifications that were implemented in the next generation version. We tried out the X360 2K6 on an Optoma H78DC3, a 720p native projector, and it looked decent. It didn't look great, but it was undeniably a step up from the Xbox. However, when we compared the titles in 4:3 and with the X360 switched to TV mode on its composite cables, the games looked almost identical.
quote:As seems to be the case with most of the X360 games so far, you're just not seeing how the game really looks. For those of you sitting around content with your 4:3 CRT TVs, it's a much bigger difference than you might expect.
Over Tony Hawk.quote:The Xbox 360 version of the game is really nothing more than a port of the current-gen versions, with upgraded textures and a bit of normal mapping. Sure, it's the best looking version available, though the game does very little to take advantage of the system's power. Still, while it's a little disappointing that this is "all" we got for the 360, it's still a great game through and through, and one you should pick up if you don't already own it.
Over PGR3.quote:What really makes this game next-generation? It's not really the gameplay. It's the graphics and presentation. Visually, PGR3 is set up to look absolutely gorgeous when in 720p or 1080i. It's still pretty in 480p, but it looks more like an Xbox game to be honest. The high-def setting makes a world of difference. If you don't have a High-definition set-up, look into it quick!
En nu?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef LuukBes het volgende:
[..]
IGN over NHL 06.
[..]
[..]
Over Tony Hawk.
[..]
Over PGR3.
Etc etc.
Trust me,... zonde van je tijd !quote:
Ik was een leugenaar omdat ik zei dat er een groot verschil zit tussen non-HDTV en HDTV 360-gaming. Iemand zou hier een 360 in bezit hebben die zogenaamd beter weet. Ik wou even de quote geven van sites die er denk ik meer kijk op hebben dan een user.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Die ezel quote sites die die volgens zijn eigen woorden slecht vind met reviews
Zelfs een dombo zoals jou (was jij niet die sullige leugenaar die hier laatst riep dat 360-CoD2 veeeel beter zou geriewed zijn danop de PC) zou moeten snappen dat het hier niet de ratings betreft maar een simpele constatering die iedereen kan doen over of er verschil zit in HDTV of niet. Daar ging het effe om slimme. Staat dus verder los van IGN's hyperatings.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Die ezel quote sites die die volgens zijn eigen woorden slecht vind met reviews
CoD2 360 91.4%quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zelfs een dombo zoals jou (was jij niet die sullige leugenaar die hier laatst riep dat 360-CoD2 veeeel beter zou geriewed zijn danop de PC) zou moeten snappen dat het hier niet de ratings betreft maar een simpele constatering die iedereen kan doen over of er verschil zit in HDTV of niet. Daar ging het effe om slimme. Staat dus verder los van IGN's hyperatings.
Doh. Gamerankings-gemiddelde van allerlei sites.quote:
Alstublieftquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:44 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Doh. Gamerankings-gemiddelde van allerlei sites.
Gamespot CoD2-PC = 8.8, Gamespot CoD2-360 = 8.8.
Reviews roepen dat het identiek uit ziet en speelt als een dikke PC-versie, hij riep dat CoD2 veel mooier op de 360 zou zijn. Not.
Serieus doe geen moeite,... ik ben gestopt met het lezen van je posts.... dit is mijn laatste bericht naar jou. Ik heb respect voor iedereen die wil discusseren over games en consoles maar types zoals jij zijn gewoon vervelend. Het zoeken naar negatieve punten in reviews die je zelf niet eens serieus neemt zegt wel weer genoeg. Snap sowieso niet waarom ik dit post naar jou aangezien je het waarschijnlijk toch niet begrijpt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zelfs een dombo zoals jou (was jij niet die sullige leugenaar die hier laatst riep dat 360-CoD2 veeeel beter zou geriewed zijn danop de PC) zou moeten snappen dat het hier niet de ratings betreft maar een simpele constatering die iedereen kan doen over of er verschil zit in HDTV of niet. Daar ging het effe om slimme. Staat dus verder los van IGN's hyperatings.
Zo kan je blijven vergelijken met sites op IGN krijgt de 360 versie weer 0.5 punten hogerquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:44 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Doh. Gamerankings-gemiddelde van allerlei sites.
Gamespot CoD2-PC = 8.8, Gamespot CoD2-360 = 8.8.
Reviews roepen dat het identiek uit ziet en speelt als een dikke PC-versie, hij riep dat CoD2 veel mooier op de 360 zou zijn. Not.
Het mooie is dat voor de meeste mensen CoD2 idd veel mooier op de 360 zal zijn dan op de PCquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef Chocobo het volgende:
En ja,... CoD2 is idd mooier op 360 dan op PC, althans volgens wat reviews.... moet het zelf ook nog zien. Trek daar toch niet van de grote conclusies aan joh.... Het is ongelooflijk..... zo klein en nog kan je op je pik getrapt worden.
En dan ook nog het lef hebben om fatsoen te eisen terwijl je zelf hier zit al pagina's zit te flamen naar mij en gewoon doorgaat in die post. Hou heel snel die hypocriete preek voor je joh en kijk in de spiegel.quote:
Lieve schat, trollen en flamen houden wij ook niet van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:00 schreef LuukBes het volgende:
[..]
En dan ook nog het lef hebben om fatsoen te eisen terwijl je zelf hier zit al pagina's zit te flamen naar mij en gewoon doorgaat in die post. Hou heel snel die hypocriete preek voor je joh en kijk in de spiegel.
Waarom reageer je als je het er totaal niet mee eens bent en het onzin vind. Leef lekker in je eigen luchtfiets-wereldje, zal mij wat interesseren. Ik reageer toch ook niet op die onzin van jou ? Ik post hier een mening, interesseert me niet wat jij of anderen daar van vinden. Als je het storend vind start maar je eigen 360-hypetopic op. Couldn't care less.
Dit is geen topic voor louter simpleminded positivo's die geen kritiek kunnen dulden op hun favo console. Helaas voor jou is het topic voor iedereen. Dus toedeledoki. En reageer niet weer op mij he ?
Kritiek is prima, zolang het normaal wordt gebracht en er normaal over gediscussieerd kan worden. Een eerste post neerzetten als troll is niet echt een goede basis voor een normale discussie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:00 schreef LuukBes het volgende:
Dit is geen topic voor louter simpleminded positivo's die geen kritiek kunnen dulden op hun favo console.
Hebben jullie er nog geen ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:15 schreef =HellFire= het volgende:
Mooi topic, leuke reacties, lucky bastards van FOK! en ben toch stiekem wel benieuwd naar jullie playtest.
Ik ga trouwens voor PD0 en Condemned denk ik. Kameo was eerst de keus maar ik krijg een beetje het Sudeki gevoel erbij en dat is niet positief kan ik je vertellen. Voor de rest kijk ik het nog even aan, maar dat ik een 360 ga halen is een ding wat zeker is.
Ow ik koop hem wel hoor, op het moment dat er genoeg fatsoendelijke vernieuwende games op de schappen liggen. Halverwege tot eind 2006 dus, verwacht ik.quote:Ach, prima als jij de X360 niks vindt en 'm niet gaat kopen LuukBes. Hoef ik figuren als jij in elk geval niet op Live tegen te komen
Hehe, we staan wel op de lijst maar ik zei al tegen Erwin, het gaat vast op alfabetische volgorde. E... F(ok!games).... G(amer.nl.)...quote:
PD0 spreekt mij ook erg aan. Hoop dat Rare iets moois heeft neergelegd want op N64 was ze geweldig !!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:15 schreef =HellFire= het volgende:
Mooi topic, leuke reacties, lucky bastards van FOK! en ben toch stiekem wel benieuwd naar jullie playtest.
Ik ga trouwens voor PD0 en Condemned denk ik. Kameo was eerst de keus maar ik krijg een beetje het Sudeki gevoel erbij en dat is niet positief kan ik je vertellen. Voor de rest kijk ik het nog even aan, maar dat ik een 360 ga halen is een ding wat zeker is.
Oh dan kan je het beste dit topic links laten liggen tot die tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ow ik koop hem wel hoor, op het moment dat er genoeg fatsoendelijke vernieuwende games op de schappen liggen. Halverwege tot eind 2006 dus, verwacht ik.
Zou kunnen natuurlijk. Hij zal wel snel genoeg binnenkomenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:20 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe, we staan wel op de lijst maar ik zei al tegen Erwin, het gaat vast op alfabetische volgorde. E... F(ok!games).... G(amer.nl.)...We zullen zien. All I can do is hope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |