Nieuwe console, nieuwe ijkpunten. Je kan niet een launchtitel als Kameo al een 9.8 gaan geven want, wat moet Kameo 2 dan krijgen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:26 schreef LuukBes het volgende:
OMG, wat een baggereviews krijgen die 360 games. Zit net de surfen op hype-kings IGN, waar een 8 zowat een 5 betekent in normale termen, maar veel games komen niet eens boven de 8. Alleen Cod2 haalt de 9, maar die is weer niet mooier dan op de PC. Was te verwachten, is allemaal 1 grote rushjob aan games op de 360. Vooral EA komt er bekaaid vanaf, dit is allemaal dikke antireclame die voorlopig geen volle zalen trekt.
Niet dat ik verbaasd ben, heb bij de Mediamarkt ook al op HDTV's games liggen spelen als Kameo, Cod2 en King Kong, en dat was alles behalve impressive wat je van next-gen verwacht.
PGR3:quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:26 schreef LuukBes het volgende:
OMG, wat een baggereviews krijgen die 360 games. Zit net de surfen op hype-kings IGN, waar een 8 zowat een 5 betekent in normale termen, maar veel games komen niet eens boven de 8. Alleen Cod2 haalt de 9, maar die is weer niet mooier dan op de PC. Was te verwachten, is allemaal 1 grote rushjob aan games op de 360. Vooral EA komt er bekaaid vanaf, dit is allemaal dikke antireclame die voorlopig geen volle zalen trekt.
Niet dat ik verbaasd ben, heb bij de Mediamarkt ook al op HDTV's games liggen spelen als Kameo, Cod2 en King Kong, en dat was alles behalve impressive wat je van next-gen verwacht.
Hij lult manquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe console, nieuwe ijkpunten. Je kan niet een launchtitel als Kameo al een 9.8 gaan geven want, wat moet Kameo 2 dan krijgen?
Gelulquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:38 schreef LuukBes het volgende:
dat je eigenlijk een HDTV nodig hebt.
Call of Duty 2 (92%)quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:26 schreef LuukBes het volgende:
Gijs jij hebt geen HD TV toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GelulComplete and utter Bullshit.
Wie is Gamepro nou weer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
PGR3:
IGN: 8.8
GamePro 4/5
1up 10/10
CoD2:
IGN: 9.0
GamePro: 5/5
Gamespot: 8.8
Team Xbox 9/10
Kameo:
IGN: 8.4
Gamespot: 8.7
1up 7/10
Dit zijn toch een paar van de belangrijkste release titels, en die komen er in het algemeen goed vanaf. Ik wacht nu nog ff op wat games als King Kong en DoA4 gaan brengen, maar de belangrijke titels lijken mij gewoon goed gelukt.
Mensen willen gewoon negatief zijn over de Xbox 360, het is nieuw, en iedereen MOET gewoon iets te zeiken hebben. Dat was met de Xbox ook al zo, dat zal ook met de revo en PS3 zo zijn. Waarom is dat?
mijn lijstje al gezien? Pas als je een launch-lijst van bv de PS2, GC of Xbox kan laten zien die geen 5-en of 6-en bevat dan mag je weer terug komenquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:41 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Wie is Gamepro nou weer.
IGN laat zelfs zesjes en vijfjes zien. Je pikt de 3 beste games eruit, maar als je daar de reviews van leest dan wordt ik ook niet vrolijk. More of the same in a fresh new coat.
Gamepro is vrij grootquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:41 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Wie is Gamepro nou weer.
IGN laat zelfs zesjes en vijfjes zien. Je pikt de 3 beste games eruit, maar als je daar de reviews van leest dan wordt ik ook niet vrolijk. More of the same in a fresh new coat.
Ik zal van jouw eens een ijkpunt maken!quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwe console, nieuwe ijkpunten. Je kan niet een launchtitel als Kameo al een 9.8 gaan geven want, wat moet Kameo 2 dan krijgen?
Die wordt dan vergeleken met de games van zijn tijd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga maar lezen dan. Bijna elke review roept dat de textures zwaar te lijden hebben op een normale TV, en dat games er dan uitzien als een normale blurry Xbox game qua textures en lowres.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GelulComplete and utter Bullshit.
jongen, wij hebben de Xbox 360 alquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:45 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ga maar lezen dan. Bijna elke review roept dat de textures zwaar te lijden hebben op een normale TV, en dat games er dan uitzien als een normale blurry Xbox game qua textures en lowres.
Hij heeft al een 360 thuis staan om te testen, denk dat zijn eigen ogen wat beter te vertrouwen zijn dan een review van iemand andersquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:45 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ga maar lezen dan. Bijna elke review roept dat de textures zwaar te lijden hebben op een normale TV, en dat games er dan uitzien als een normale blurry Xbox game qua textures en lowres.
Check je eigen lijstje en zie de 6jes, 7jes en 8jes. Alsof iets als Xboxmagazine trouwens serieus te nemen is. Proest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:42 schreef kepler het volgende:
[..]
mijn lijstje al gezien? Pas als je een launch-lijst van bv de PS2, GC of Xbox kan laten zien die geen 5-en of 6-en bevat dan mag je weer terug komen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:47 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Check je eigen lijstje en zie de 6jes, 7jes en 8jes. Alsof iets als Xboxmagazine trouwens serieus te nemen is. Proest.
W ie is de schele hier ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamepro is vrij grootEn ben je blind,... IGN laat geen 5-en en 6-en zien..... gewoon een kwestie van lezen en ga nou niet stoer met de menigte mee over dat IGN zuigt enzo want dat is bull.... ze maken nog steeds prima reviews !
Maar waar maak ik me eigenlijk druk om?
Noem je ook wel een paar titels op zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:49 schreef LuukBes het volgende:
[..]
W ie is de schele hier ?
NBA Live krijgt 5.9, Fifa krijg 6.9 op IGN. Dat komt neer op een 3 in reallife Eurogamer cijfers.![]()
.. mooiquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welk argument heeft een 360 trouwens nog nodig als een NIntendo fanboy helemaal om is![]()
nou dan koop je hem toch lekker niet? Dan mag je ook gelijk wegwezen uit dit topicquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:49 schreef LuukBes het volgende:
[..]
W ie is de schele hier ?
NBA Live krijgt 5.9, Fifa krijg 6.9 op IGN. Dat komt neer op een 3 in reallife Eurogamer cijfers.![]()
Ik koop altijd alleen 9's, de rest is te min. Hoge eisen, veel gegamed, veel ijkpunten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:49 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
ik zie 4 zesjes staan.. ( je weet dat er ook sites zijn die maar tot 5 gaan...)
en sinds wanneer zijn zevens en achten een slecht cijfer? Als ik een 7 of 8 voor mn tentamen haal ben ik goed bezig
Tis je eigen gemisquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:52 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik koop altijd alleen 9's, de rest is te min. Hoge eisen, veel gegamed, veel ijkpunten.
een 9 gebaseerd op welke site? Heb je geen eigen mening/smaak dan? Want er zijn genoeg games die maar een 7 krijgen, maar die ik persoonlijk fantastisch vindquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:52 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik koop altijd alleen 9's, de rest is te min. Hoge eisen, veel gegamed, veel ijkpunten.
Meteen een review, als ik klaar ben met Kameo. We hebben immers al een hands-on met Kameo, door Kepler.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Wat een ventje
In ieder geval ben ik nu benieuwd naar de PS0 reviews,..... ik vrees er echter wel voor....
Noot komt er nog een hands-on op FOK! ?
IGN is qua reviews inderdaad erg goed, al geven ze soms een ietwat hoog cijferquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamepro is vrij grootEn ben je blind,... IGN laat geen 5-en en 6-en zien..... gewoon een kwestie van lezen en ga nou niet stoer met de menigte mee over dat IGN zuigt enzo want dat is bull.... ze maken nog steeds prima reviews !
Maar waar maak ik me eigenlijk druk om?
Eurogamer 9's. De standaard voor kritisch gamejournalisme. Ik heb veel 7's en 8'en gekocht, maar kon idd achteraf teveel minpunten vinden die het niet waard waren waarbij ik in reviews al gewaarschuwd door was. Ik ga alleen nog voor de top, en af en toe koop ik een 8 als een genre/game me echt aanspreekt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:53 schreef kepler het volgende:
[..]
een 9 gebaseerd op welke site? Heb je geen eigen mening/smaak dan? Want er zijn genoeg games die maar een 7 krijgen, maar die ik persoonlijk fantastisch vind
en Eurogamer heeft nog geen reviews... dus wat loop je nu te zeuren danquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Eurogamer 9's. De standaard voor kritisch gamejournalisme. Ik heb veel 7's en 8'en gekocht, maar kon idd achteraf teveel minpunten vinden die het niet waard waren waarbij ik in reviews al gewaarschuwd door was. Ik ga alleen nog voor de top, en af en toe koop ik een 8 als een genre/game me echt aanspreekt.
Er zijn genoeg games die geen Eurogamer 9 krijgen (sowieso zijn er bijzonder weinig games die er wél een krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Eurogamer 9's. De standaard voor kritisch gamejournalisme. Ik heb veel 7's en 8'en gekocht, maar kon idd achteraf teveel minpunten vinden die het niet waard waren waarbij ik in reviews al gewaarschuwd door was. Ik ga alleen nog voor de top, en af en toe koop ik een 8 als een genre/game me echt aanspreekt.
Maar jij weet ook dat al die sites die jij noemt minimaal 1 tot soms 3 punten hoger zitten dan Eurogamer die het meest aansluit bij mijn eigne mening, is mijn ervaring. Een 6 of een 7 bij IGN is zorgwekkend. De echte topgames bij IGN en Gamespot zitten altijd hoog in de 90'er zone, daar zit geen enkele game bij die zo ver reikt. Het is gewoon mager, het interesseert me niet hoe zich dit verhoud tot andere launches, ik kijk puur naar of het me waard is meteen naar de Mediamarkt te rennen voor een aankoop, en voorlopig is het dat niet voor mij omdat de games niet onderscheidend goed zijn. En nee, dan hoepel ik niet op uit dit topic, tenzij een mod de TT veranderd in [360]Fanboy Only 360 Topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:58 schreef kepler het volgende:
[..]
en Eurogamer heeft nog geen reviews... dus wat loop je nu te zeuren dan![]()
Dat is ook waar iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Want er zijn genoeg games die maar een 7 krijgen, maar die ik persoonlijk fantastisch vind
Eurogamer gaf Shadow of the Colossus een 10quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Je bedoelt, je koopt dus alles gebaseerd op een tijdschrift wat jij toevallig goed vindt, maar niet op je eigen smaak. Ik meen met te herrinneren dat elk blad B&W de hemel in prees, maar ja de game zoog enorm, daar tegenover zijn er zat games die vaak zat matig beoordeeld worden maar waar ik massa's fun mee heb.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
tja dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maar jij weet ook dat al die sites die jij noemt minimaal 1 tot soms 3 punten hoger zitten dan Eurogamer die het meest aansluit bij mijn eigne mening, is mijn ervaring. Een 6 of een 7 bij IGN is zorgwekkend. De echte topgames bij IGN en Gamespot zitten altijd hoog in de 90'er zone, daar zit geen enkele game bij die zo ver reikt. Het is gewoon mager, het interesseert me niet hoe zich dit verhoud tot andere launches, ik kijk puur naar of het me waard is meteen naar de Mediamarkt te rennen voor een aankoop, en voorlopig is het dat niet voor mij omdat de games niet onderscheidend goed zijn. En nee, dan hoepel ik niet op uit dit topic, tenzij een mod de TT veranderd in [360]Fanboy Only 360 Topic.![]()
Ik vertrouw mijn eigen ogen, en zelfs op een HDTV zag CoD2, King King en Kameo er niet indrukwekkend uit. Als al die sites roepen dat de kwaliteit drastisch daalt op een normale TV, wat interesseert me dan wat een of andere fanboy hier roept. Misschien moet diegene naar ene oogarts. Sodemieter zelf een end op trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt, je koopt dus alles gebaseerd op een tijdschrift wat jij toevallig goed vindt, maar niet op je eigen smaak. Ik meen met te herrinneren dat elk blad B&W de hemel in prees, maar ja de game zoog enorm, daar tegenover zijn er zat games die vaak zat matig beoordeeld worden maar waar ik massa's fun mee heb.
Echt, als je alleen maar hier bent om ongenuanceerd te zeiken op de 360, ga dan aub weg, want dat kunnen we missen als kiespijn. Want tot nu toe slaat echt 3/4 van wat je zegt echt nergens op. Zoals al eerder gezegd, ik heb nog nooit, en dat is dus sinds de SNES, een console release gezien met 3 absolute top games. Ik heb ook nog nooit een console release gezien die geen matige games had. Weet je hoe dit komt (nee dat weet je niet anders was je allang stil geweest), dit komt omdat op elk systeem 95% van de games niet tot de absolute top behoord. Bij de launch van de 360 zitten nu al 3 top games, kortom, dat betekend al heel wat meer dan 5%, dat is absoluut iets om trots op te zijn.
En tsja, als je zelfs niet luistert naar mensen die dat ding hebben heb je natuurlijk helemaal geen recht van spreken, zeker als je bedenkt dat Roy een zware Nintendo fanboy is![]()
Zullen we maar even een aantal recente voorbeelden gaan bekijken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Maar jij weet ook dat al die sites die jij noemt minimaal 1 tot soms 3 punten hoger zitten dan Eurogamer die het meest aansluit bij mijn eigne mening, is mijn ervaring. Een 6 of een 7 bij IGN is zorgwekkend. De echte topgames bij IGN en Gamespot zitten altijd hoog in de 90'er zone, daar zit geen enkele game bij die zo ver reikt. Het is gewoon mager, het interesseert me niet hoe zich dit verhoud tot andere launches, ik kijk puur naar of het me waard is meteen naar de Mediamarkt te rennen voor een aankoop, en voorlopig is het dat niet voor mij omdat de games niet onderscheidend goed zijn. En nee, dan hoepel ik niet op uit dit topic, tenzij een mod de TT veranderd in [360]Fanboy Only 360 Topic.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn eigen ogen, en zelfs op een HDTV zag CoD2, King King en Kameo er niet indrukwekkend uit. Als al die sites roepen dat de kwaliteit drastisch daalt op een normale TV, wat interesseert me dan wat een of andere fanboy hier roept. Misschien moet diegene naar ene oogarts. Sodemieter zelf een end op trouwens.
Gebeurt redelijk vaak, grote titel, weinig tijd om te reviewen, te hoog cijferquote:En B&W is idd het grootste reviewschandaal (ook in getrapt), maar dat komt maar zelden voor dat een game zo massaal overschat wordt.
Je moet zelf weten wat je doet uiteraard en je mening telt uiteraard. Ik neem hem alleen niet serieusquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn eigen ogen, en zelfs op een HDTV zag CoD2, King King en Kameo er niet indrukwekkend uit. Als al die sites roepen dat de kwaliteit drastisch daalt op een normale TV, wat interesseert me dan wat een of andere fanboy hier roept. Misschien moet diegene naar ene oogarts. Sodemieter zelf een end op trouwens.
En B&W is idd het grootste reviewschandaal (ook in getrapt), maar dat komt maar zelden voor dat een game zo massaal overschat wordt.
Dat waren geen beta's, dat zijn demo's waar het grafische aspect op full detail zit. Je moet niet denken dat de levels die ze op die demokits showen bij lange niet het niveau halen van de echte game, die games zijn allang en breed klaar en mogen van MS alleen geshowed worden als ze de uiteindleijke final versie representeren. Dat zijn nl juist de games die de mensen over moeten halen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]Leuk he beta's bekijken en beoordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |