Eurogamer is ook niet echt objectief, maar het komt wel vaak overeen met mijn mening. Denk bijvoorbeeld aan de schitterende Dragonball nogwatietsnogwat review van een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar kan ik wat meeMaar het blijft maar iemand..... meningen van games zijn te verschillend. Ik heb liever een objectieve review van Eurogamer ofzo !
sucken niet, maar het gaat de hype niet waarmaken denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef Retuobak het volgende:
Is er ook maar iemand die verwacht dat PDZ niet gaat sucken?
quote:NEW YORK — The buzz started six months ago.
There's Bill Gates on the cover of Time magazine in May, with a glowing green-and-white machine. "Inside Bill's New Xbox" it screamed.
Since then, the Xbox 360 — a sequel to Microsoft's Xbox video-game unit — has been the subject of breathless profiles, splashy television ads and Internet gossip.
The first shipments, due Tuesday, are already sold out. Analysts are calling it this year's hot holiday gift.
Don't believe the hype — and don't buy the Xbox 360.
Oh, it's an amazing console, don't get us wrong. Plugged into a high-definition television set with a booming sound system, it's amazing, a wonderland of sights and music.
But that's the part of the problem. To get the full Xbox 360 experience, you need to spend hundreds — perhaps thousands — of dollars. All that for a machine that won't play the hot games this season, like "Star Wars: Battlefront II" and "50 Cent: Bulletproof."
Yeah.. nice..quote:All that for a machine that won't play the hot games this season, like and "50 Cent: Bulletproof
quote:Op donderdag 17 november 2005 18:15 schreef kepler het volgende:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,175860,00.html
[..]sommige media. Je mag zoiets best zeggen, maar gebruik dan goede redenen
Ja !quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
Hoe komt Notorious Roy eigenlijk aan die X360 kit? Omdat die reviewer/eindredacteur van FOK!games is? Zoja, krijgen jullie dan gewoon van Microsoft zo'n pakket toegestuurd omdat jullie zeg maar 'journalisten' zijn? En moet je die ook weer inleveren![]()
?
Vond hem wel OK, maar waar is de ontknoping?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Wat een suffe reclame...
Comdemned is van Monolith, en Monolith maakt goede spellen...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:00 schreef kepler het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=71477
alle 360 reviews op een rijtje. Opvallend is Condemned met een hoge score.
Vooral PGR3 en CoD2 scoren erg hoog
Dit meen je niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoeveel kost hij nu ?/gaat hij kosten ?
Waren inderdaad vrij retorische vragen, maar in ieder geval bedankt voor de bevestigingquote:
je nickquote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Maar vooruit:
Core: ¤ 300
Premium: ¤ 400
Ik weet nog steeds niet welke games ik bij de launch ga kopen, moet nu toch weleens gaan beslissen![]()
quote:Xbox 360: Good, but not great
http://money.cnn.com/2005(...)umn_gaming/index.htmquote:For gaming's most enthusiastic fans, the question of whether to get an Xbox 360 was answered long ago. It would be the first entry in the next generation and a status symbol amongst their friends. But is there a reason for the rest of the world - gaming or otherwise - to rush stores? The short answer: Not on Day One.
CNN is echt een autoriteit op het gebied van gameconsoles jaquote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef PandorasBox het volgende:
CNN over de X360:
[..]
[..]
http://money.cnn.com/2005(...)umn_gaming/index.htm
Zelfs CNN vindt dat je de X360 maar niet meteen moet halen.
Zelf geven ze al aan dat de die-hards hem toch meteen zullen kopen. Maar volgens hen is dat nog niet verstandieg gzien wat je krijgt voor zo een hoge prijs.
De media is niet echt laaiend over de launch... :S
Ook de stukken gezien waar ze 50 cent: Bulletproof en Star Wars: Battlefront II topgames noemen? Please Pandorasboxquote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef PandorasBox het volgende:
CNN over de X360:
[..]
[..]
http://money.cnn.com/2005(...)umn_gaming/index.htm
Zelfs CNN vindt dat je de X360 maar niet meteen moet halen.
Zelf geven ze al aan dat de die-hards hem toch meteen zullen kopen. Maar volgens hen is dat nog niet verstandieg gzien wat je krijgt voor zo een hoge prijs.
De media is niet echt laaiend over de launch... :S
Ik heb het niet geschreven.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ook de stukken gezien waar ze 50 cent: Bulletproof en Star Wars: Battlefront II topgames noemen? Please Pandorasbox
Dus volgens jou leest de massa CNN Money?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschreven.![]()
Het is alleen zo dat Fox en CNN de massa aanspreken en zo ook kunnen beïnvloeden...
Ik vind het ook een lullige aktie. Net voor de launch...
Ik weet het niet. Maar zo een artikel spreidt zich snel uit.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef febster het volgende:
[..]
Dus volgens jou leest de massa CNN Money?
Als je een beetje marketing hebt gehad weet je dat dat altijd zo is. In de productlevenscyclus kopen eerst de "core gamers" het systeem en later pas de "casual gamers". Altijd al zo geweest en is helemaal niks mis mee. Daarnaast heeft MS gezegd dit jaar een kleine 3 miljoen eenheden te gaan verkopen en dat gaat ze alleen al met die core gamers wel lukken.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar zo een artikel spreidt zich snel uit.
Ouders lezen het artikel, en na het lezen kopen ze maar geen X360 voor hun kind. In plaats van de X360, kope ze een goedkoper alternatief dat ook nog een meer spellen biedt. Ps2, Xbox of Cube. DS en PSP zijn ook ernorm.
Volgens Fox en CNN zal de massa(casuals) de X360 voor even laten liggen, en dat kan ik begrijpen...
geven ze alleen maar aan dat ze niet bar veel weten van de geschiedenis van de consoles. Elke console de afgelopen jaren heeft dit gehad, de launch van de PS, PS2, Xbox, GC waren allemaal niet denderend en meestal behoorlijk gerushed. Het gaat met name om wat voor potentie een console heeft, en die is (net zoals in de PS3) rijkelijk aanwezig en zal in de (nabije) toekomst dan ook zeker gebruikt gaan worden door producenten die hun games niet hoefden te rushen.quote:Don't misunderstand these criticisms. The Xbox 360 is a truly impressive machine and shows an enormous amount of potential for the years to come. There are titles in development that seem to have the potential to be true blockbusters – and the clever use of a proprietary online marketplace opens up the possibility of innovation. It's just not happening yet.
Ja duh, dat is bij elk nieuw product wat er geintroduceerd wordtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Volgens Fox en CNN zal de massa(casuals) de X360 voor even laten liggen, en dat kan ik begrijpen...
Als ie zo geweldig is stap dan van dat domme idee af van PS2/PSP/DS games kopen dit jaar en haal hemquote:
Hij annuleerd nu bergen met games voor de xbox 360quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ie zo geweldig is stap dan van dat domme idee af van PS2/PSP/DS games kopen dit jaar en haal hem
Hoezo annuleert hij die? Hij had toch uberhaupt nooit interesse in meer dan CoD2 en Kameo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij annuleerd nu bergen met games voor de xbox 360![]()
Nou, ik heb al 2 PS2 en een Cube titel geannuleerdquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoezo annuleert hij die? Hij had toch uberhaupt nooit interesse in meer dan CoD2 en Kameo?
nee, want als de PS3 en de Revo launchen dan hebben die precies hetzelfde probleem als de Xbox 360 nu heeftquote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef PandorasBox het volgende:
Dus hebben ze de X360 voor niets eerder laten launchen?
Met een eerdere launch wil MS de massa eerder overtuigen en alvast een dikke matketshare inpikken. Tot die tijd wil MS een grote gedeelte van de massa aanspreken. Als Sony en Nintendo komen, dan zal het erg moeilijk voor MS gaan worden.
Als de massa hoort dat de X360 niets is, dan wachten ze op de concurrent. En dat wil MS dus echt niet. CNN en FOX weten misschien niets van games af...hetzelfde kun je tegen de massa zeggen. Zo een artikel van CNN en FOX kan wel wat schade aanrichten. CNN en FOX zijn niet de kleinste nieuwsbronnen...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb al 2 PS2 en een Cube titel geannuleerdDat scheelt al 130 euro ofzo
Ik ga proberen om toch die 360 te kopen
![]()
![]()
![]()
Ja ik twijfel ook nog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:26 schreef LuukBes het volgende:
OMG, wat een baggereviews krijgen die 360 games. Zit net de surfen op hype-kings IGN, waar een 8 zowat een 5 betekent in normale termen, maar veel games komen niet eens boven de 8. Alleen Cod2 haalt de 9, maar die is weer niet mooier dan op de PC. Was te verwachten, is allemaal 1 grote rushjob aan games op de 360. Vooral EA komt er bekaaid vanaf, dit is allemaal dikke antireclame die voorlopig geen volle zalen trekt.
Niet dat ik verbaasd ben, heb bij de Mediamarkt ook al op HDTV's games liggen spelen als Kameo, Cod2 en King Kong, en dat was alles behalve impressive wat je van next-gen verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |